Vastenmielinen mies ja rakkaus häneen (ei ole suhdetta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Auttakaa, rakastan miestä, vaikka hän on hyvin vastenmielinen. Siksi juuri ajattelen, että hän ansaitsee minut, hän ei voisi saada kovin montaa muuta naista, koska on niin vastenmielinen. Hän onkin ollut yksin koko sen ajan, mitä olen tuntenut hänet, eli vuosia, mutta ei silti kelpuuta minua. Sanoo ettei uskalla ja ettei koe itseään riittävän hyväksi kelvatakseen. Vastenmielisintä hänessä on se, että oli ensin kiinnostunut minusta, mutta tosipaikan tullen torjui. Kun siis oiskin saanut mut. Vastenmielisyys tuli oikeastaan vasta sen jälkeen, mutta rehellisesti sanottuna silti rakastan häntä yhä. En edes halua lopettaa rakastamasta, mutta tiedostan, että tämä on jokin kummallinen trauma tai kuvittelen ainakin että on, koska äitini kohteli minua kuin saastaa enkä koskaan kokenut äitini rakastavan minua, niin voisinko rakastaa siksi miestä, joka on minusta vastenmielinen? "En saa parempaakaan", saattaisinko ajatella niin? Tai jos saisinkin, en tunne heitä kohtaan mitään.

Etsit jotakuta, jota voisit kohdella ihan miten tahansa, koska "ei hän ketään muutakaan saa".
Tämä. Ei ap ole miehestä kiinnostunut, vaan siitä valta-asemasta joka tuossa suhteessa hänelle muodostuisi. Ap haluaisi kohdella miestä yhtä huonosti kuin hänen äitinsä kohteli häntä, mutta tavallinen mies vaihtaisi naista tuollaisessa tilanteessa. Siksi on etsittävä mies, joka ei saa ketään muuta, jotta mies ei voisi poistua ap:n elämästä (tai ainakin kynnys siihen olisi korkea) aivan kuten ap itsekään ei voinut poistua äitinsä elämästä, kun häntä kohdeltiin huonosti.

Olen myös ollut joskus kuin sinä. Koen, että taustalla oli se, että kun en itse ollut lapsena tullut rakastetuksi, niin se, että rakastin jotain mahdollisimman kurjaa ihmistä, oli tavallaan sitä, että osoitin itse itselleni, että rakkautta on olemassa. Minä en saanut rakkautta, mutta nyt rakastan itse jotakin joka ei ansaitsisi sitä = Rakkautta on olemassa.
En tiedä saatko ajatuksesta kiinni.
Ehkä sinun pitäisi miettiä, että sinä ansaitset myös tulla rakastetuksi ja halutuksi. Jos mies torjuu sinut niin miksi jäisit roikkumaan häneen. Kunnioita myös hänen päätöstään ja tunteitaan.

Yhteistyössä