Vastineena eiliseen ketjuun: Miltä tuntuu kun oma tytär on iso, nuori nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jipsu"

Vieras
Eilisessä ketjussa kysyttiin että miltä tuntuu kun oma lapsi on iso, pitkä, vahva. Suurin osa taisi vastata poikiensa perusteella.

Mutta miltä tuntuu kun oma tytär asuu vielä kotona ja on yhtäkkiä nuori naisenalku? Kun hän on teitä jopa pidempi, osaa ajatella itse, hänellä on hyvä kunto jne.

Tunnetteko yhtä lailla olonne kuningattareksi, ylpeäksi ja herkistyneeksi kuten noiden "nallekämmenten" äiditkin?

Mistä nautitte?

Mun tytär on asunut omillaan jo vuosia, mutta nautin aikoinaan yhteisistä juttuhetkistä sekä yhteisestä tekemisestä. Meillä on hyvin samanlaisia kiinnostuksenkohteita tytön kanssa ja kävimme messuilla, näytteilyissä yms paikoissa yhdessä. Käymme edelleenkin :)

[QUOTE="vieras";28560849]Hoikka, pitkä, kaunis tyttö. Mä oon onnellinen ja ylpeä aina katsoessani sitä. :)[/QUOTE]

Samoin. :) Lapsellani on taivaansiniset silmät, kuparin väriset hiukset ja tyyneyttä hehkuva luonne.

Hän on hurmaava, varsamainen ja pitänyt halaamisestakin pienestä asti.

Saan kunniatehtävän olla hänen luotettu, johon tukeudutaan elämän suruissa, epävarmuuksissa ja unelmissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28560842:
Mun tytär on asunut omillaan jo vuosia, mutta nautin aikoinaan yhteisistä juttuhetkistä sekä yhteisestä tekemisestä. Meillä on hyvin samanlaisia kiinnostuksenkohteita tytön kanssa ja kävimme messuilla, näytteilyissä yms paikoissa yhdessä. Käymme edelleenkin :)

Tää on niin hienoa.
Mä olen hirveän yllättynyt kun tytön kavereista niin monet pitää äidin kanssa liikkumista ja kommunikointia todella outona, nolona ja ongelmallisena. Mä itse liikuin äidin kanssa ja kai tuokin tapa sitten perintönä menee.

[QUOTE="Ann";28560877]Samoin. :) Lapsellani on taivaansiniset silmät, kuparin väriset hiukset ja tyyneyttä hehkuva luonne.

Hän on hurmaava, varsamainen ja pitänyt halaamisestakin pienestä asti.

Saan kunniatehtävän olla hänen luotettu, johon tukeudutaan elämän suruissa, epävarmuuksissa ja unelmissa :)[/QUOTE]

:) Meillä on samankaltaiset ihanat tytöt.

Yhteistyössä