Väsymyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Osaako kukaan neuvoa mistä voisi johtua tajuton väsymys iltaisin jos veriarvot ok ja muutenkin homma ok, eli ei mitään masennustakaan pitäis olla ja nukkumistakin tarpeeksi.
Eli ei voi johtua hempasta eikä sokerista tms.

No en varmaankaan.
Ennen kävi punttiksella pari kertaa viikossa vähintää mutta nyt ei ole ollut yksinkertaisesti aikaa.
Tai olisi mutta pitää sitä nenäänsä kotonakin voida näyttää ennen kuin kaikki on siellä nukkumassa.
Aika vähän ennättää siellä ulkonakaan olla, paitsi viikonloppuisin.

Eli päivät arkena on seuraavanlaiset.
klo 5.15 herätys
klo 6.30 töihin lähtö
klo 8.00 töissä
klo 16.00 työt loppuvat
klo 17.30 kotona joskus myöhemminkin jos päivä venyy
klo 19.30 sauna
klo 21.00 nukkumaan

Minulla täysin vetämätön olo, todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitystä ollut pari vkoa - kiva jaksaa valvoa iltakymmeneen asti.

Eli otettiinko kilpirauhasarvot?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla täysin vetämätön olo, todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitystä ollut pari vkoa - kiva jaksaa valvoa iltakymmeneen asti.

Eli otettiinko kilpirauhasarvot?

En ole kyllä varma, mutta ei niistä mitään mainittu.
Pitäisköhän kysyä sitä?
Mutta tämä on tosiaan niin kummallista kun talvella vielä olin aivan energinen eikä mitään tälläistä ilmassa. Sitten se vaan yks kaks tuli.

kokeilepa joku ilta vielä ennen saunaa kipaista vaikka pienikin lenkki raittiissa ulkoilmassa vaikka kuinka väsyttäisi ja kehtuuttaisi..mutta se tekee oikeesti hyvää!=) pikaista piristymistä sinulle!

Niin, voihan se tietty olla että valvomista tulee, mutta pakko illasta järjestää perheellekin aikaa.
Voishan sitä muuten mennä vaikka aiemminkin nukkumaan.
Jospa sais joskus lähempää töitä niin helpostais tuon työmatkan kanssa.

Yhteistyössä