Väsynyt purkaus omista vanhemmista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
olen kolmistaan 3 vuotiaan uhmaikäisen, alle 2 viikoisen vauva, jolla maha kipeä, kiukkuua sitä.. koko ajan sylissä
mies vuorotöissä ja poissa 14 tunnin pätkiä.. olen poikki..

soitin äidille ehtisikö mun seuraksi/avuksi muutamaksi tunniski..
mutta ei kuulemma pääse kun menee taas auttamaan mun 35 vuotiasta iso siskoa , jolla 3 lasta 8. 11 ja 12 vuotiaat.. kuulemma nurmikonleikkuu kone rikki ja isän pitää se korjata.. aina joku.. niillä rikki pesu kone tai lamppua ei saa kattoon tai taulua seinään.. ne aina ravaa siellä
|O

niin ja en kaipaa pään auontaa, oli vaan pakko purkaa omia tunteita tänne

niin j amä selviän kyllä, mutta apu ei joskus oli pahitteeksi
ikääkin mulla 22 ja sikolla kuitenkin 35 :/

eikös se isäs olis voinut mennä yksin korjaamaan niitä leikkureita ja koneita ja lamppuja. Mulla oli tänään lapsenlapsi hoidossa kun äitinsä halusi levätä ja isänsä meni pellolle maatöihin, itsekin olin ihan poikki, mutta empa vihtinyt sanoa, että mua väsyttää, annoin mieluummin miniän levätä.

Sä olet siitä harvinainen nuori äiti, että myönnät rehellisesti olevasi väsynyt lasten kanssa. Tätä palstaa kun lukee, niin jää sellainen kuva, ettäi nuoret jaksaa ja lapset pitää ehdottomasti hankkia silloin ja jos hankkii vanhana eli 30-v tai yli, niin ei jaksa yhtään, koska on niin vanha.

Meillä molemmin puolin isovanhemmat auttavat muita lapsia, mutta jos itse tarvitsevat, silloin soittavat.

Oikein kehuvat miten paljon tekevät toisten lastensa eteen, meille. Mite törkeä voi ihminen olla? Me maksamme rahalla kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti saat apua:
Sä olet siitä harvinainen nuori äiti, että myönnät rehellisesti olevasi väsynyt lasten kanssa. Tätä palstaa kun lukee, niin jää sellainen kuva, ettäi nuoret jaksaa ja lapset pitää ehdottomasti hankkia silloin ja jos hankkii vanhana eli 30-v tai yli, niin ei jaksa yhtään, koska on niin vanha.
tuo ei ole muuten totta, mä olen jaksanut niiden lasten kanssa paljon paremmmin jotka syntyi kun itse olin jo lähellä neljääkymmentä ja vähä ylikin kuin niiden neljän ensimmäisen kanssa, jotka sain ennen kuin 30 täytin

Siis et mun isäpuoli vaan jauhaa omista lapsistaan, auttaa niitä kaikessa. Mun kämpäs ei esim tullu remontis auttaa vaik omien lasten jutut hoitaa aina. Ei siinä, saatiin asiat hyvin hoidettuu ilman senkin apua, mut ketuttaa ku jos sen pitää jollekin puhuu huolistaan, ni sit kyl soittas aina mulle. Nykyään en kyl oikeen jaksa aina ees vastata/kuunnella kun alkanu tökkii.

Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
eikös se isäs olis voinut mennä yksin korjaamaan niitä leikkureita ja koneita ja lamppuja. Mulla oli tänään lapsenlapsi hoidossa kun äitinsä halusi levätä ja isänsä meni pellolle maatöihin, itsekin olin ihan poikki, mutta empa vihtinyt sanoa, että mua väsyttää, annoin mieluummin miniän levätä.

niin, olishan se varmaan voinut mennä, mutta mun vanhemmat eivät voi olla eri paikoissa, kun aivan pakosta.. hieman erikoisia kun ovat ;)

onpa ikävää. yks nurmikko ei ota itteensä jos ei just sillä sekunnilla leikata. onko siskosi ollut aina "avuton" ? Olis varmasti sulle hetkeksi pari apukättä hyväksi. Koita jaksaa. saisitko vauvaa sidottua mitenkään kantoliinatyyliin. saisit kaksi kättä käyttöön ja vauvakin kulkis mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:

niin, olishan se varmaan voinut mennä, mutta mun vanhemmat eivät voi olla eri paikoissa, kun aivan pakosta.. hieman erikoisia kun ovat ;)

Ai. Mitä olen tarkkaillut parisuhteessa eläviä vanhempia ihmisiä, niin näyttää olevan yleistä, että yksin ei voi liikkua. Aina kaksin.

meillä aivan sama tilanne. retostellaan sillä, kuinka toisen sisaruksen lapsia on hoidettu kuusikin tuntia putkeen, mutta meillä tai "kolmannella" sisaruksella ei tulla edes käymään edes pyynnöstä.
koeta jaksaa!!

Yhteistyössä