väsyttää ja harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilhi

Vieras
poitsu tuli kotio äsken, oli isällään 5pvä
hirveä huuto ja itku kun isi olis ollu lähdössä, ja isi vaan heittää vettä kiukaalle kun poika itkee, ottaa syliin ja lässyttää.. ylipäätään se lässyttäminen.. ei kuulemma isällään uhmaa, ei kait jos pitää kokoajan vaan olla kivaa, silitellä,sylitellä ja lässyttää.. sitten mulle jää oven kahvassa roikkuva pikku-ukko joka itkee isänsä perään.. kun ensin isä on vetkuttanut lähtöä sen 10 min...

mie en vaan jaksa että mie oon se iso paha äiti jolla obn tyhmiä sääntöjä ja kuria.. ja isi on sellanen kiva nössö

mieltä madaltaa sitte viel se et mies on mulle jostain äkänen a kiukkuaa vaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niin, kaipa se olis parempi ettei isää olis, tai vaihdot tapahtus turvakodissa

häh? parempi olis jos isä olis vähemmän nössö.. kun pienen uhmiksen aksnsa ei aina tarvitse olal kivaa.. kun se pieni uhmis tarvitsee sääntöjä, rajoja etc.
ja se että mä kiellän tekemästä jotain josta poika suuttuu ja juoksee isänsä syliin jossa saa halittelua ja lässytystä.. tuntuu tosi kivalta musta sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä kuulla :(:
Mies = siis eri kuin se isä?

Vaihdoitko kenties ojasta allikkoon... toinen on nössö ja seuraava kiukuttelija?

no siis exä on nössö ja nyksä on muuten ihana mutta nyt vaan kiukku.. ei siis yleensä ole kiukku...

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niin, kaipa se olis parempi ettei isää olis, tai vaihdot tapahtus turvakodissa

häh? parempi olis jos isä olis vähemmän nössö.. kun pienen uhmiksen aksnsa ei aina tarvitse olal kivaa.. kun se pieni uhmis tarvitsee sääntöjä, rajoja etc.
ja se että mä kiellän tekemästä jotain josta poika suuttuu ja juoksee isänsä syliin jossa saa halittelua ja lässytystä.. tuntuu tosi kivalta musta sitten..

teidän aika sit puhua?

kaitpa se olis, mutta kun siihe soppaan sotkeutuu sitten myös ex anoppi.. ja kun tuo mun exä ei tykkää puhua mistään (yksi syy eroon) se ottaa itteensä ja sitet ei puhu enää mitään.. sitte se heittää kehiin sen että mä olen tän aiheuttanut kun tuhosin meidän perheen ja hänellä on niin kova ikävä poikaa (mitä ei ihan aina toiminnasta uskois) ja että kun poika hänellä on niin haluaa että se on kivaa.. ja onhans e kätevää, niin kauan kun on kivaa niin poika os siellä mutta jos tulee kipeäksi, kiukuttelee ym. niin tuokin aiemmin takas kotio..

Yhteistyössä