väsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt mamma

Vieras
Mies on ollut nyt kesälomalla..eipä ole paljon auttanut mua lastenhoidossa vaikka lupasi!

joka aamu kuuden aikaa lähtee uistelee j sen perään vielä menee isolla meriläisellä saareen paistelee makkaraa yms.
itse istun kotona tai menen puistoon kahden lapsen kanssa.

onko se oikein vaikka onhan sillä loma ja kohta menee töihin yms mutta silti.
vai valitanko vaan turhasta sitten kun ei sitä koskaan kotona näy kun on töissä ja nyt kun olisi lomalla niin herraa ei silti paljon kotosalla näy.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi ei ota lapsia/lasta mukaan?

kerran on ottanut isomman mukaan.ja siitäkin valitti kun isompi heräsi vasta kahdeksan pintaan,hän kun haluaa olla jo kuudelta uistelemassa.
Ja oli ihan hermostunut kun muksu oli höpöttäny koko ajan ja keikuttanu venettä yms.
siksi menee kai yksin nykyään sitten.ainakin niin sanoo.

Kyllä jonkun päivän voi suoda lomalaiselle ihan omaa aikaa olla ja harrastaa, mutta ei joka päivä! Mun mielestä ei kuulosta reilulta sua kohtaan että vastaat yksin kahden lapsen hoidosta, ja herra karkaa omille teilleen. Eikös loma ole sellaista aikaa että ehtisi kerrankin olemaan koko perhe yhdessä? Sinuna puhuisin miehen kanssa ja kertoisin miltä tuntuu ja mitä olit toivonut loma-ajalta. Jos ei ymmärrä, niin maksa samalla mitalla ja ota joku oma vapaapäivä, ja jätä mies kahden lapsen kanssa kotiin. Lähdet heti aamulla reisuun niin saa vastata aamuhommista alkaen lasten hoidosta.

Ei oo reilua ei.

Mutta sitä mä en vaa tajua, että miksi et puhu ja sovi tästä miehesi kanssa. Se ei paljon asiaa auta, että täällä valittaa miten epäreilua, se ei muuta tilannetta paremmaksi.

Yhteistyössä