Väsyttääkö cipralex???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelias

Vieras
Siis kertoilkaapa kokemuksia cipralexin käyttäjät. Olen syönyt neljä päivää tätä paljon kehuttua cipralex lääkettä. Annostus on 5mg aamulla, ja ensi viikolla olisi tarkoitus nostaa 10mg:aan.
Ennen lääkettä olin helvatin äkäinen ja agressiivinen,sekä ahdistunut.Jo ekasta pilleristä tunsin illalla että pinna ei ole läheskään niin tiukalla. Mutta nyt vain VÄSYTTÄÄ niin maan pirusti. Aamulla en saa itseäni sängystä ylös, mikä ei ole lainkaan tapaistani, sillä yleensä olen jalkeilla jo seitsemän aikaan. Mutta nyt vain käännän kuvetta ja vähät välitän vaikka lapset herää. Voisin nukkua koko päivän. Tänäänkin siirryin yhdeksän jälkeen sohvalle peiton kanssa, ja nukahdin saman tien. Tuntuu että en pysy hereillä, eikä kiinnosta pätkääkään herätä tähän päivään. Mitään ei saa aikaiseksi, istun päivät vain sohvan nurkassa ja haukottelen. Olen tunteeton ja välinpitämätön lapsia kohtaan. Tekisi mieli jättää huusholli hoitamatta ja oll apeiton alla koko päivä.
Onko tällainen väsymys enää normaaliksi luettava "aloitusoire", vai onko nyt niin ettei lääke sovi minulle???? Kaipaisin nimenomaan energiaa ja aloitekyvyn parantumista, mutta huonompaan suuntaan vaan menee :(

Mä oon syöny nyt 2kk cipralexiä ja mun tarvii jokapäivä ottaa nokoset kun lapsetkin on päikyillä.. aluks kans oli silleeet en olis viittiny sängystä nousta mut kyllä se siitä ohi sit menee!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väsyttää. Nukahdin joka ilta sohvalle seiskan, kasin maissa. Muut aloitusoireet kyllä meni ohi, väsymys ei, joten lääke vaihdettiin.

No, pitää odotella jos tää mun väsymys hellittäis. Mut kauaa en kyllä tällaista oloa kestä :(
Mikäs lääke sulla muuten nyt on käytössä??

Mä käytin Cipralexiä vuoden, ensin 5 sitten 10 ja lopuksi 20 mg. Koko vuoden olin ihan väsynyt. En ollut pahemmin ärtynyt mutta en paljon muutakaan. Olin vain sellainen zombie. Mietin onko hyväksi kun ei tunne juuri mitään? Vain on.
Koin ettei minulle tuo lääke pahemmin tehonnut. Lopetin sen ja edelleenkin väsyttää, pienen piristyksen koin kun aloitin E etyyli EPA:n käytön.

Yhteistyössä