Vatsa napsahtelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Mikähän ihmeen napsaus mulla kuuluu välillä jostain vatsan seudulta? Useamman kertaa päivässä napsahtaa, ei tunnu mitään kipua tms kuitenkaan. Voiko olla, että paikat venyvät tms ja siksi naksahtelee? Nyt rv36+5.

Mulla oli sama juttu loppuraskaudessa. Mitään virallista selitystä asialle en tiedä, mutta normaalia se on. Joku väittää, että vauvan lonkat naksuvat, mutta enpä tiedä :)

Minä taas olen kuullut niin että vauva imee peukaloa ja ottaa sen sitten pois suusta niin siitä kuuluisi tuo napsahtelu.Tiedä sitten mutta kyllä minullakin napsahteli lopussa niin kovin että mieskin sen kuuli.

Ne on sun omat luut kun pitää sellasta ääntä kun ne venyy ja mulla on ihan tuntunutki tuolla alhaalla vähän niinku menis luut vähän sijoiltaan kun vauva puskee päätään alas.

Minullakin on kuulunut samanlainen napse.Kyselin sitä neuvolassakin, mutta siellä sanoivat, että ei ole koskaan kuullut, että joku olisi sellaisesta puhunut. Mutta jokaisessa raskaudessa minulla ainakin se on kuulunut ja muutkin ovat kuulleet sen. Joku tuossa sanoi, että vauva imee peukaloa mahassa... Sitä minäkin vähän epäilin, kun ääni oli todella samankuuloinen... Vauva teki synnyttyäänkin samaa ääntä. :o Mutta voiko sellainen kuulua?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Minullakin on kuulunut samanlainen napse.Kyselin sitä neuvolassakin, mutta siellä sanoivat, että ei ole koskaan kuullut, että joku olisi sellaisesta puhunut. Mutta jokaisessa raskaudessa minulla ainakin se on kuulunut ja muutkin ovat kuulleet sen. Joku tuossa sanoi, että vauva imee peukaloa mahassa... Sitä minäkin vähän epäilin, kun ääni oli todella samankuuloinen... Vauva teki synnyttyäänkin samaa ääntä. :o Mutta voiko sellainen kuulua?

No ei tietenkään voi kuulua. Se johtuu ihan oikeasti siitä että äidin luut venyy raskausaikana.

Juuri näin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja naps:

No ei tietenkään voi kuulua. Se johtuu ihan oikeasti siitä että äidin luut venyy raskausaikana.

Siitä olen varma, että luista se ääni ei ainakaan minulla kuulunut. Mistä tiedät tuon luu-jutun?

Mullakin kuului ton viimoisen aikana... eikä takuulla ole mulla luita siinä kohdassa mistä ääni tuli :D
Mulla ääni kuulu ihan mahan yläosasta,vatsan päältä ja aivan loppuraskaudessa, melkeen keskellä mahaa... ja vauva oli jo pää alaspäin...
Ton pojan joku nivel naksu muuten synnytyksen jälkeenkin ku kuulu se sama naps... kasvaessa se ääni katos... :D

Yhteistyössä