Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minullakin on kuulunut samanlainen napse.Kyselin sitä neuvolassakin, mutta siellä sanoivat, että ei ole koskaan kuullut, että joku olisi sellaisesta puhunut. Mutta jokaisessa raskaudessa minulla ainakin se on kuulunut ja muutkin ovat kuulleet sen. Joku tuossa sanoi, että vauva imee peukaloa mahassa... Sitä minäkin vähän epäilin, kun ääni oli todella samankuuloinen... Vauva teki synnyttyäänkin samaa ääntä.Mutta voiko sellainen kuulua?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minullakin on kuulunut samanlainen napse.Kyselin sitä neuvolassakin, mutta siellä sanoivat, että ei ole koskaan kuullut, että joku olisi sellaisesta puhunut. Mutta jokaisessa raskaudessa minulla ainakin se on kuulunut ja muutkin ovat kuulleet sen. Joku tuossa sanoi, että vauva imee peukaloa mahassa... Sitä minäkin vähän epäilin, kun ääni oli todella samankuuloinen... Vauva teki synnyttyäänkin samaa ääntä.Mutta voiko sellainen kuulua?
Alkuperäinen kirjoittaja naps:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Minullakin on kuulunut samanlainen napse.Kyselin sitä neuvolassakin, mutta siellä sanoivat, että ei ole koskaan kuullut, että joku olisi sellaisesta puhunut. Mutta jokaisessa raskaudessa minulla ainakin se on kuulunut ja muutkin ovat kuulleet sen. Joku tuossa sanoi, että vauva imee peukaloa mahassa... Sitä minäkin vähän epäilin, kun ääni oli todella samankuuloinen... Vauva teki synnyttyäänkin samaa ääntä.Mutta voiko sellainen kuulua?
No ei tietenkään voi kuulua. Se johtuu ihan oikeasti siitä että äidin luut venyy raskausaikana.