Vatsa sekaisin rajusta seksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rajun seksin ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rajun seksin ystävä

Vieras
Onko kenelläkään muulla samanlaisia oireita, että vatsa menee sekaisin oikein rajusta seksistä? Seuraavana päivänä sen huomaa että on tullut ilakoitua.Minulle tämä on uutta ja outoa, ensin en uskonut edes mahdolliseksi mutta kun useamman kerran on toistunut niin pakko kai se on uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja rajun seksin ystävä:
Onko kenelläkään muulla samanlaisia oireita, että vatsa menee sekaisin oikein rajusta seksistä? Seuraavana päivänä sen huomaa että on tullut ilakoitua.Minulle tämä on uutta ja outoa, ensin en uskonut edes mahdolliseksi mutta kun useamman kerran on toistunut niin pakko kai se on uskoa.

Minun ongelmani on se, että kun nuolen vittua, on seuraavana päivänä nuha.

Totta varmaan. Etelässä kerran naapurihuoneiston rouva valitti samaa. Vaimoni tönäisi minua ja että olisi se hänelläkin sekaisin jos olisi yhtä nuori rakastaja. Rouvalla (n.40 v) oli ulkoisesti noin 18 vuotias jolppi, olisi sopinut hänen tyttärelleen.

toi on totta. jokakerran kun rakastaja käy luonani voin laihtua pari kiloa.. tosi kivaa laihdutusta. heh. meinaan kun aineenvaihdunta kiihtyy seuraavaan vuorokauteen juuri nuin.. jos on tökköäijä menee vaan kovaks

Kiitos vastauksista, siis asiallisista.Spermasta se tuskin johtuu, en niele sitä. Mutta nimenomaan raju sessio tekee tuon.Väliin jo ajattelin että minulla on luulotauti mutta jos tätä on muillakin niin se hieman helpottaa oloani.Seksi nyt vain on niin ihanaa, ettei löysävatsa saa olla syynä lopettaa tuollaista nautintoa.

Mulla taas menee silleen, että jos tiedän etukäteen saavani järisyttävää seksiä, niin vatsa menee ihan sekaisin. Ne on lähinnä liittyneet tilanteisiin, joissa oon menny treffeille tai illan viettoon über-rakastajan kanssa, niin kotona ennen treffausta oon tehnyt "tyhjennyksen" ja ehtinyt käydä pesulla ym. Se on oikeastaan ollut ihan hyvä, koska sitten on ollu helppo harrastaa myös peppuseksiä. Liittyisikö se jotenkin äärimmäisen kiihottuneeseen tilaan eli hormooneihin?

Alkuperäinen kirjoittaja rajun seksin ystävä:

Se on kuules vatsahermot jotka saa mahan menemään sekaisin. Samaa jännitystä potee hyvin monet huippu-urhelijat.
Ihminen vaan on sitä sorttia elukka että jännittää vatsalihaksia tietämättään.

Alkuperäinen kirjoittaja rajun seksin ystävä;10259332:

mulla on saman laiset oireet

Alkuperäinen kirjoittaja rajun seksin ystävä;10259332:

Nyt kyllä varmista tilanne?Olin aikoinaan aitassa,piharakennuksessa kesänukkuja" Mieheni oli vuorotyössä. Ihastuin naapurin "jortikkaHeikkiin" muutaman riehumisen"tapailun jälkeen heinä/elokuun jälkeen tuli kokemasi oireet?? Kävin kunnan terveyskeskuksessa valittelemassa,hän hymyssäsuin pyysi vaimonsakin(lääkäri myös hän) Olette itseasiassa Raskaana,(alkuvaihe)
on varmaan ehkäsy unohtunu? Teil on jo 3 lasta,mitä mieltä olette??

Olipa aiheesta "nieleskelemistä"
"Naisen osa"

Yhteistyössä