Vatsan muotoilu ja rasvansiirto rintoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen menossa kevään aikana operaatioon, ikää +40 ja lapsia on imetetty 4.
Tarkoitus on tehdä roikkuvasta vatsanahkapussistani jälleen oikea vatsa, kursia kiinni erkaantuneet vatsalihakseni ja ottaa vesisuihkulla rasvaa jenkoista sekä kainaloista. Samalla tehdään myös rintojen kohotus ja rasvansiirre rintoihin. Tällä hetkellä nännit osoittaa kohti maata (jo pian navan korkeudellakin) eli ihan kauheaa katsottavaa.
Toivoisin tällaisista operaatiosta onnistujien kokemuksia. Netistä saa ihan kylliksi lukea pettymyksista ja olenkin niitä käynyt tarpeeksi läpi.
Uskon että lopputulos ei voi kohdallani olla ainakaan kovin paljon huonompi. Ehkä toimenpiteen jälkeen ei tarvitse tunkea moninkerroin mahanahkoja housun sisään eikä
rullata tissejä liivinkuppeihin.
Moralisoijat voi pysyä mielipiteidensä kanssa jossain toisessa ketjussa kiitos.

Olen menossa kevään aikana operaatioon, ikää +40 ja lapsia on imetetty 4.
Tarkoitus on tehdä roikkuvasta vatsanahkapussistani jälleen oikea vatsa, kursia kiinni erkaantuneet vatsalihakseni ja ottaa vesisuihkulla rasvaa jenkoista sekä kainaloista. Samalla tehdään myös rintojen kohotus ja rasvansiirre rintoihin. Tällä hetkellä nännit osoittaa kohti maata (jo pian navan korkeudellakin) eli ihan kauheaa katsottavaa.
Toivoisin tällaisista operaatiosta onnistujien kokemuksia. Netistä saa ihan kylliksi lukea pettymyksista ja olenkin niitä käynyt tarpeeksi läpi.
Uskon että lopputulos ei voi kohdallani olla ainakaan kovin paljon huonompi. Ehkä toimenpiteen jälkeen ei tarvitse tunkea moninkerroin mahanahkoja housun sisään eikä
rullata tissejä liivinkuppeihin.
Moralisoijat voi pysyä mielipiteidensä kanssa jossain toisessa ketjussa kiitos.

Mulle tehtiin abdominoplastia neljän lapsen jälkeen. Vatsasta leikattiin 1,2 kg. ylinmääräistä (olin normaalipainoinen), ja jenkkakahvoista imettiin rasvaa hieman. Mahaan olen ollut ihan valtavan tyytyväinen! Napa tehtiin uusiksi, joka ei tietenkään ihan luonnollisen näköinen ole, mutta hyvä sekin. Arpi on pitkä, kyljestä kylkeen, ja näkyy vielä näin vuosienkin jälkeen, mutta ei häiritse mua tippaakaan. Bikineissä kuljen kesällä rannalla:) Ainut miinus mulla oli, että kylkien rasvaimu ei juurikaan näy. Maha on kireä ja litteä, joten suhteessa siihen jenkkakahvat on aika löysät. Ne on siis valtaosin ihoa mulla, sitä mikä vatsan mukana aikanaan venyi. Rintojen muokkauksesta rasvalla ei ole kokemusta, mutta vatsan kiristyksestä ei mitään pahaa sanottavaa!
Niin ja paranin muutamassa päivässä täysin. Päivän-pari kuljin hieman kumarassa kun hirvitti suoristaa itsensä koska vatsaa kiristi. Panacodia meni pari päivää, buranaa siinä ohessa. Sitten loppui vähäinenkin särky:)
Tsemppiä!

Uusimmat

Yhteistyössä