Vatsataudista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
Meillä yksi lapsi okensi la-su yönä yhteensä jotain 15 kertaa, su oli väsynyt mutta jaksoi touhuilla koko päivän. Viime yönä toinen lapsi alkoi oksentaa ja oksensi 4 kertaa, ei enää mitään. Mulla on ollu pari päivää vatsa kipee ja murissu ihmeellisesti.. Yhellä lapsella eikä miehellä ole ollut vielä mitään oireita.
Onko tää ihan normaalia? Yleensä ku meillä ollut vatsatauti, niin se on tullut kaikille suht samaan aikaan ja ollut aika raju, vienyt siis kaikilta voimat..

Meillä oli kaikilla joku outo vatsatauti.. Vauva ripuloi pari päivää, esikoisella särki mahaa muutaman päivän ja päivän oli kuumeessa, mua etoi ja ilmavaivat oli jotain järkyttävää, miehellä myös kovat ilmavaivat.

Tuntuu olevan jotain ihme vatsatautia liikkeellä.

Täällä myös kummalista tautia. Mulla alko etomaan pe iltana ja eilen tuli parit ripulit. Miehellä sama. Välillä olo on kutakuinkin normaali ja yhtäkkiä käy lievä etova olo ja maha on mulla aika turvonnut.. :/ Lapset on vuorollaan ollut kuumeessa ja osa valittanut mahakipua. Mitään rajua tämä ei tosiaan ole, mut aika kauan kestää semmonen lievä etova olo.. Ei ole ennen ollut tämmöstä. Missäpäin te sairastelijat asutte? Mä olen oulun liepeiltä. :)

Meillä nousi pojalle ensin kuume eilen iltapäivällä ja sit illalla tuli tavaraa molemmista päistä, alempaa ihan vetenä. Yön nukku hyvin eikä mitään ihmeellistä ja aamulla tuli taas vesiripulia. Väsynyt ollut, nyt jo näyttää vähän virkummalta. Asustellaan Kemin lähellä. Koulussa ollut muillakin vatsatautia ja eskarissa myös.

Yhteistyössä