vatsatautia vai aamupahoinvointia

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
kumpaakohan tää nyt sitten on? eilen ja tänään heräsin oksettavaan oloon, en pysty mitään syömään kun tuntuu et kaikki etoo, ja sitten tossa iltapäivällä onkin niin hirvee nälkä, että silloin on jo pakko syödä ja eipä oksetakkaan yhtään.

nyt en ole viel tänä aamuna kyennyt syömään, kun pelkästään tuoremehulasillinenkin teki huonon olon ja kaikki tuoksuu oudolle nenään.
=)

Miulla kesti viikon verran tuollaista ja saattoi olla illallakin huono olo ja väsyttää. Kahvikaan ei maistunut. Johtui vissiin kulkutaudista kun oireet hävisi ihan yllättäen.

Toivottavasti olis sitten sitä aamupahoinvointia :) Mulla on tuollaista ollut välillä ennen menkkojakin... ei joka kierrossa, mutta aina välillä ja saattanut kuvotus kestää viikonkin ennen menkkoja. Ja ihan siten että oon tiennyt että en voi olla raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no mä voin sanoa että ollaan todella yritetty raskautta ja ois kivaa ja ihanaa jos tärppäis. voiskohan raskaustestin tehä jo tänään vai ootanko ensivkoon? =)

Jos tänään tai huomenna pitäis menkkojen alkaa niin kyllä ne herkät testit voi jo näyttää :) kunhan varaudut siihen, että voit joutua testaamaan ens viikolla uudestaan. Mulla on kierrot ollut 33-38 päivää ja nyt tästä tokasta testasin kun oli toi kp33 ja testasin iltapäivällä kun pissa oli ollut vaan pari tuntia rakossa ja selvä haamu tuli

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
mulla on yleensä ollut 27-28päivää noi kierrot joo taian vasta ensi viikolla tehä sen testin. ja joku aamu niin saa luotettavimman tuloksen =)

Jeps, niinhän se kannattaa tehdä jos malttaa odottaa :D mäkin olin niin vannonut että testaan aikaisintaan sen pisimmän kierron mukaan, mutta en malttanut kun oireet oli niin selvät :D ja nyt jo on 33+6 :o Onnea testaukseen!

Yhteistyössä