Vaunu apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vauva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ottaisi kumpaakaan. Nimittäin yhdistelmät ylipäätään ovat huono valinta. Rattaiden käyttöaika paaaljon pitmpi kuin vaunukopan. Ja yhdistelmissä rattaat ovat tökeröt, korkeat, vaikeasti lykättävät -ylipäätään epäkäytännölliset. Sama epäkäytännöllisyys lykkäysominaisuuksissa toki myös koppakautena, mutta ratasaikana se oikein korostuu.

no nuo on niin erilaiset että ihmettelen miksi sulla on vaan nää kaks vaihtoehtoa. mie en ikinä laittais noin paljon rahaa vaunuihin ilman että testaisin niitä ensin jossain liikkeessä tms.
mun mielestä ilmakumirenkaat pitää olla, mutta joku toinen on eri mieltä. en ottaaisn noita brioja ottaisi talviolosuhteisiin, kun ei oo niit ilmakumirenkaita + että on ne pienet renkaat. jos ottaisin pienet eturenkaat niin sitten pitää olla myös heittoaisa että pääse takarenkaat edellä tiukassa paikassa.

mutta jos sulla on tarkoitus käyttää noita lähinnä kauppakeskuksessa niin sitte ne briot.

meillä on yksinä vaunuina i'coo peak 4, oon ollu tyytyväinen. isost ilmakumirenkaat ja etupyörät kääntyvät.

Täysin erilaiset keskenään. Noita Brioja en ottaisi mistään hinnasta ihan vaan jo renkaiden takia ja ton kuomun takia. Noista siis ehdottomasti vain ja ainoastaan hartanit.

[QUOTE="mie";24639772]En ottaisi kumpaakaan. Nimittäin yhdistelmät ylipäätään ovat huono valinta. Rattaiden käyttöaika paaaljon pitmpi kuin vaunukopan. Ja yhdistelmissä rattaat ovat tökeröt, korkeat, vaikeasti lykättävät -ylipäätään epäkäytännölliset. Sama epäkäytännöllisyys lykkäysominaisuuksissa toki myös koppakautena, mutta ratasaikana se oikein korostuu.[/QUOTE]

Jos ottaa hyökkäysvaunuyhdistelmät niin toki, mutta on niitä näppäriäkin menopejä olemassa. Itse halusin kunnon monipuoliset menopelit niin ei tarvitse useita hankkia, Teutonia Funit ovat olleet meidän jokapäiväisessä käytössä melko täydelliset. Kävinhän mä kerran kaupassa työntämässä Brion Ponyja, mutta ne oli niin jäykät ja vaikutti kovin epäkäytännöllisiltä.. kun on tosiaan tottunut näppäriin yhdistelmiin.

Ja vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, niin en ottaisi kumpiakaan ja jos noista kahdesta olisi pakko tehdä valinta niin ottaisin vaihtoehdon a) jos tarvitaan maastoajoneuvoa ja jos käyttö tapahtuu ainoastaan kaupungissa sitten vaihtoehto b)

Yhteistyössä