vaunujen kanssa junassa,maksaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olikjhgd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olikjhgd

Vieras
tyhmä kysymys mutta en löytäny tietoo mistään. eli jos menee helsingin sisällä pari pysäkkiä vaunujen kanssa niin pitääkö maksaa? kun bussissa ei tarvi ni onko sama juttu junassa? :D

Mutta varaudu siihen että saat itse paiskata rattaasi sisään/ulos, jos juna on korkealattiainen. Ihmiset ovat NIIN avuliaita aina ajoittain. Nim. been there, done that..

Mutta varaudu siihen että saat itse paiskata rattaasi sisään/ulos, jos juna on korkealattiainen. Ihmiset ovat NIIN avuliaita aina ajoittain. Nim. been there, done that..

tai jos junassa tai bussissa on jo ne kahdet rattaat/ kuljetustila, niin saa jäädä pysäkille odottamaan seuraavaa ja seuraavaa ja....Siksi mä käytin pojalla aina sateenvarjorattaita jotka sai taitettua kasaan.

[QUOTE="vieras";22586105]Kyllä mä olen aina apua saanut kun olen aukaissut suuni ja kysynyt apua. Jos ei muuten niin konnari auttaa aina.[/QUOTE]

No ei se todellakaan aina riitä että avaa suunsa. Kerran kolme ihmistä kieltäytyi auttamasta, kaikenlaisilla verukkeilla. Sehän nyt on ihan luonnollista, että suu avataan kun apua pyydetään..

Yhteistyössä