H
haukotus
Vieras
Myin vähän aikaa sitten alle vuoden vanhat vaunut 450e:lla huutonetissä, uutena ostettuna maksoivat tuplasti enemmän. Sähköposti täyttyi vaunujen myynnissäoloaikana vinkuvista tarjouksentekijöistä, jotka ilmoittivat, että mun pitäisi jostain tietyistä syistä myydä juuri heille ne vaunut ja tietenkin maksimissaan 200e hinnalla. Hitsi sentään; jos kerran myyntihinta (osta heti) on merkitty sinne ja se on useita satasia korkeampi, niin en ylipäätään ymmärrä, miksi ottavat minuun yhteyttä, kun kerran kyseinen hintataso ylittää täysin heidän ajattelemansa budjetin. Ymmärrän hyvin, että vaunujen hinnasta tingataan kymmenillä euroilla, mutta että jotkut pokkana yrittävät tarjota satoja euroja vähemmän. Kannattaisi ehkä sitten katsoa niitä omalle kukkarolle sopivan hintasia vaunuja.
Oma lukunsa ovat sitten vielä ne, jotka alkavat ruikuttamaan, että kun uudetkin saa tuolla hinnalla. Minä sitten ystävällisesti ja asiallisesti heille totesin, että jos tosiaan saatte tuolla hinnalla samat vaunut uusina jostain, niin ilman muuta kannattaa ottaa ne jo pelkästään takuunkin takia...:kieh:
Onneksi ei tarvitse enää tämän jälkeen vaunukauppaa käydä (rattaat tulen aikanaan myymään kyllä ihan toista kautta). On se sen verran hermoja koettelevaa toimintaa kyseisellä foorumilla.
Oma lukunsa ovat sitten vielä ne, jotka alkavat ruikuttamaan, että kun uudetkin saa tuolla hinnalla. Minä sitten ystävällisesti ja asiallisesti heille totesin, että jos tosiaan saatte tuolla hinnalla samat vaunut uusina jostain, niin ilman muuta kannattaa ottaa ne jo pelkästään takuunkin takia...:kieh:
Onneksi ei tarvitse enää tämän jälkeen vaunukauppaa käydä (rattaat tulen aikanaan myymään kyllä ihan toista kautta). On se sen verran hermoja koettelevaa toimintaa kyseisellä foorumilla.