VAUNUTIETÄJÄT! vieläkö jostain saa keltaisia Brio Happy(?) vaunuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
yhdes välis oli paljon myynnissä värikkäitä brioja, mutta nyt vaan tylsää ja tummaa :( haluisin ne kirkkaan keltaiset, vieläkö niitä saa jostain kaupasta? googlettamalla löyty muutamat, mutta nekin oli niin vanhoja kirpparimyynti ilmotuksia että tuskin enää myynnissä...

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
mää taas tarttisin brioihin siihen ratasosaan se turvakaaren mihin tulee se jalkovälihihna kiinni. ootko kattonut vauvattaresta?

olen, ja värivaihtoehto on erittäin ankea :/ tai no kirkkaan punaiset löytyis, mut haluisin ne keltaset nimenomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Soita ja kysy liikkeistä, ainakin vauvatalojohanna vantaalla myi syksyllä juuri keltaisia brioja alessa, jos vaikka olisi jääny yhdet liikkeeseen...

jotenkin epäilen että enään olis... muistatko paljo niillä oli hintaa alessa?

noi toiset on kyllä aika hurjan hintaset käytetyiksi... 300e eikä hintavaraus ollu ylittyny.
nuo toiset taas ois jees jos ostais kantokopan siihen itse sitten =) sitäkään tuskin sitten kaupasta keltasena enää löytää :/ mut eikai vaikka musta ois paha?

Tai sit laitat suoraan Briolle viestiä. Itse laitoin englanniksi suoraan Emmaljungalle postia, kun Lastentarvike ei suostunut tilaamaan yhtä lisävarustetta ja sieltä vastasivat suomeksi ja saatiin pikapikaa se tuotekin, lastentarvikkeen kautta :D.

Yhteistyössä