Vauva 1,5 kk, täysimetys ja eilen plussasin,kokemuksia??

murppespöögle

Uusi jäsen
22.08.2010
5
0
1
Elikkäs otsikossa oikeestaan koko asia lyhkäsyydessään:O

Aika hämmentynyt olo, tänään teen uuden testin ja mulla jälkitarkastuskin vasta tiistaina edessä. Ja ikinä en olis uskonut että on edes mahdollista varsinkaan kun imetän. Lapsi on erittäin tervetullut mutta silti hirvittää!Kuinka ootte pienen ikäeron kanssa pärjänneet?
Nyt jo alkanut pelko siitä ettei kaikki menekään hyvin ja onko kohtu edes palautunut...Paha olo alkoi eilen ja näköjään jatkuu tänään ja siitä uumoilinkin jo että jaahas, lisää lapsia tulossa:D

Alkuperäinen kirjoittaja murppespöögle:
ja kätilön mukaan testi ei näytä plussaa enää synnytyksen jälkeen koska testit reagoi ainoastaan istukkahormooniin ja sen eritys lakkaa kun istukka irtoaa?

No mihinkähän se sitten perustuu, kun testi näyttää positiivista kaksi viikkoa keskenmenon (lääkkeellisen tyhjennyksen) jälkeen? Kyseessä on siis ollut alkuraskaus.

en osaa sanoa itse asiaan mitään:/näin mulle kuitenkin sanottiin ja nyt kuitenkin 1,5 kk jo aikaa,voiskohan vielä olla?tein uuden plussan eilen ja yhden negan eri valmistajalta.sekin outoa koska mielestäni yhtä tarkkoja?juuri yritän neuvolaan päästä läpi että voisko kenties päästä vaikka verikokeeseen tai viedä aamupissanäytteen kun epätoivosesti yritän pidättää.joku sanoi että jospa on istukasta jotain jäänyt?mutta kai olisi jo tulehdus jos näis ois?argh,ärsyttävää odottaa.

Yhteistyössä