eli meillä vauva vähän reilu 4kk.pituutta jo 66 senttiä ja pituutta tulee kuussa n.6 senttiä. pojalla ei ole toppahaalaria ja kirpparilta ajattelin ostaa ton äp.n toppiksen.mitä luulette minkä kokoinen kyseessäoleva puku on?eikös tämän vuoden puku ollut muita pienempi?ajattelin ostaa jonkun vanhemman kun niitä tulee aina kirppareilla vastaan.eli tiedättekö minkä kokoisia nuo vanhemmat puvut ovat ja luuletteko että on sopiva tuon kokoiselle?kokemuksia kaivataan. :hug: