Vauva 7 kk, menkkakipuilua, maidon tulo vähentynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maito ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maito ap

Vieras
Eli synnytyksestä tuo 7kk, menkat ei oo vielä alkaneet. Nyt ollu viikon ajan menkkakipuilua selässä ja mahassa, runsasta valkovuotoa.
Maidon tulo vähentynyt selvästi, rinnat tuntuu tyhjiltä ja heruminen käynnistyy hitaasti. Onkohan tässä nyt menkat alkamassa vai ei? Onko kenelläkään kokemusta tällasesta, et keho "valmistelee" noita menkkoja noin pitkään.
Oon yrittäny juoda tosi paljon jne, mut eipä vaan maitoa oo paljoa.
Harmittaa.

mulla tuo oli ihan normaalia imetyksen aikana ja tuota alkoi tapahtua kun vauva oli jotain 8kk. heruminen ja maidontulo väheni ennen menkkoja, kun ne alkoivat, niin maidontulo taas palautui entiselleen. ja niitä outoja kipuja kyllä kesti jonkin aikaa, ennen kuin se vuoto oikeasti alkoi.

Mulla alkoi noin 8 kk synnytyksestä menkat. En muista oliko maidontulossa muutoksia. Älä heti luovuta imetyksen kanssa, se varmaan tasaantuu taas kunhan hormonit on tehnyt hyppynsä.

Kiitos paljo vastauksista. Ollaan aloitettu kiinteät, mut lapsi on niin nirso et ruokia menee tosi pieniä määriä, eli imetän yhtä paljon ku ennenki. Ja en todellakaan oo lopettamassa imetystä vaan imetän lapsentahtisesti ja nyt oon tuputtanu vähä jatkuvasti.. :)
Mua vaan ihmetyttää tosiaan se et viikon on kestäny jo tätä kipuilua eikä vuoto ala!

Yhteistyössä