Vauva ei meinannut herätä...tärisen vieläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Vauva oli ulkona vaunuissa nukkumassa ja lähdin sitten katsomaan kun ei ollut pitkään aikaan kuulunut minkäänlaista tuhinaa/ääntä itkuhälyttimestä mitä normaalisti aina joskus kuuluu. Ensin heilautin vaunuja vähän ja odotin että herää, tai edes silmiään räpäyttää. Ei mitään. (Tähän asti neiti on ollut tosi herkkäuninen, herää siis pienimmästäkin liikkeestä/äänestä). Aloin tosissaan jo hermostua ja heilutin vaunuja kunnolla ja toistin vauvan nimeä. Ei mitään vieläkään! Sitten avasin vaunut ja ravistelin vauvaa ja HUUSIN jo hänen nimeään, niin vauva herää!

Säikähdin ihan tosissani...jälkeenpäin tärisin ja tärisen edelleen...ihan hirveä tunne. Nukkuiko vauva niin sikeästi ettei herännyt vai mitä...? Oli jo nukkunut yli 2 tuntia ja normaalisti heräilee puolentoistatunnin unien jälkeen. Muille käynyt vastaavaa?

Kokeile seuraavan kerran josko nenästä tulee lämmintä hönkäystä ja anna pienen nukkua.. raukka herännyt makeasta unesta ravisteluun.. :(
No, hiukan kärjistäen mutta arvaan säikähdyksen.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Kokeile seuraavan kerran josko nenästä tulee lämmintä hönkäystä ja anna pienen nukkua.. raukka herännyt makeasta unesta ravisteluun.. :(
No, hiukan kärjistäen mutta arvaan säikähdyksen.

No niinhän se heräsi mutta en kyennyt enää järjellisesti tuossa vaiheessa toimimaan kun normaalisti herää tosiaan pienimmästäkin risahduksesta...

Joo, toi nenän alta kämmenselällä kokeileminen on hyvä keino, voipi olla että rupeaa paremmin unet maittamaan nyt kylmien tultua. Mutta itsekin olen kerran syyllistynyt samanlaiseen höykytykseen, ja tunsin lapsen herättyä itseni aika tolloksi...

Meillä vauva nukkui aina aika makeasti, mutta muistan kerran kun vauva oli nukkunut jo tosi pitkään ja menin herättelemään eikä mitään tapahtunut. Lopputulos oli kuin ap:lla.. Oli kamala tunne ja säikähdys.

Mun esikoinen nukkui vauvana ihan kuuden (siis 6!) tunnin unia ulkona. Itse olen kokeillut nenästä ja suun seudusta tuntuuko mitään hengityksen"höyryä". Siis muiltakin kuin tuolta esikoiselta, en tosin silloin edes älynnyt, että ne mitään epätavallisen pitkiä unia olivat. Opeinpahan myöhemmin, kun eräät nukkuivat hädintuskin puol tuntii....

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Mun esikoinen nukkui vauvana ihan kuuden (siis 6!) tunnin unia ulkona. Itse olen kokeillut nenästä ja suun seudusta tuntuuko mitään hengityksen"höyryä". Siis muiltakin kuin tuolta esikoiselta, en tosin silloin edes älynnyt, että ne mitään epätavallisen pitkiä unia olivat. Opeinpahan myöhemmin, kun eräät nukkuivat hädintuskin puol tuntii....

meidänki vauva 6-8 tunnin päikkärit ulkona

Monasti olen tämän nuorimman kohdalla käynyt kuikuilemassa ja tunnustelemassa, yleensä kun ei vaunuissa varsinkaan nukkunut, sitten joitakin kertoja veti jopa 5 tuntia, kyllä siinä jo alkoi epäilemään itkuhälytintäkin, eikä ole edes ensimmäinen muksu :whistle: :whistle:
Jotenkin sitä vaan ei meinaa omaa itseään uskoa, kun ei se normaalistikkaan nuku, niin mikä nyt on vialla :ashamed:

Yhteistyössä