F
"Fisu"
Vieras
Eli tällainen ongelma meillä. Vauva 7,5 kk syö hyvällä ruokahalulla kaikkea muuta (perunaa, bataattia, kasviksia, possua, kanaa, jauhelihaa, hedelmäsoseita, kaurapuuroa, riisipuuroa, marjasoseita) mutta ei (kaupan) kalasoseita. On maistatettu vaikka kuinka monta kertaa mutta ei vaan uppoa, varsinkaan perunapohjaiset. Jollain valmistajalla on lohipastaa, sitä olen saanut jotenkuten tyrkytettyä.
Noista muista soseista teen osan itse ja osa on kaupan valmista, vauva tuntuu pitävän hiukan enemmän kotitekoisista mutta kyllä kaupan soseet kelpaa myös. En haluaisi tehdä itse vauvan kalasosetta, koska se on niin työlästä (ruodot, haju, ym.) mutta jotenkin tuo poika pitäisi saada sitä kalaa syömään?
Noista muista soseista teen osan itse ja osa on kaupan valmista, vauva tuntuu pitävän hiukan enemmän kotitekoisista mutta kyllä kaupan soseet kelpaa myös. En haluaisi tehdä itse vauvan kalasosetta, koska se on niin työlästä (ruodot, haju, ym.) mutta jotenkin tuo poika pitäisi saada sitä kalaa syömään?