T
tiiti
Vieras
Apua, mitä ihmettä teen....meillä vauva nyt pian 4kk ja on täysimetyksellä...pulloa ei ole huolinut koskaan!!Ei siinä mitään, ihanaa se vain on, kun voi imettää jne. MUTTA mä en voi lähteä yhtään mihinkään, koska tissit täytyy olla pian paikalla jos nälkä yllättää!!Ja kokeiltu on erilaisia pulloja, eri syöttäjiä, asentoja, eri kellonaikoja jne. MIKÄÄN EI AUTA!!!Mua ahistaa ihan hirveesti se, että vauva on niin kiinni mussa....olen menossa perjantaina kampajaalle ja jos en sitä ennen saa vauvaa syömään, niin kivaa on sitten isällä..ja pikkuveljellä, joka on 2v....
Olisiko kelläään enää mitään vinkkejä mitä voisin tehdä...tarkoituksena ei siis suinkaan ole imetyksen lopettaminen, vaan saada äidille se tunne että voin rauhassa käydä vaikka kaupassa, ilman että mietin kuinka kovaa ja kauan vauva kotona taas huutaa....
Ja niille jotka vastaa taas tosi fiksusti, niiiiin TIEDÄN että "ei se vauva siihen huutoon kuole jne." mutta haluaisin että isällekin tulisi se tunne, että hän voi jäädä kotiin molempien lasten kanssa, ilman että huuto tulee...ja että hän pärjää....
Olisiko kelläään enää mitään vinkkejä mitä voisin tehdä...tarkoituksena ei siis suinkaan ole imetyksen lopettaminen, vaan saada äidille se tunne että voin rauhassa käydä vaikka kaupassa, ilman että mietin kuinka kovaa ja kauan vauva kotona taas huutaa....
Ja niille jotka vastaa taas tosi fiksusti, niiiiin TIEDÄN että "ei se vauva siihen huutoon kuole jne." mutta haluaisin että isällekin tulisi se tunne, että hän voi jäädä kotiin molempien lasten kanssa, ilman että huuto tulee...ja että hän pärjää....