Kuinka kauan vihreä kakka on ok? Neiti on reilu 5kk ja se on edellen vihertävää. Eilen ihan myrkyn vihreetä
Oltiin kyllä maisteltu marja sosetta, sehän värjää..Mut se vihertävyys hämää.. :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mustikasta kuulemma voi värjääntyä ja sitten ilmaa jos on masussa kauheet määrät niin siitä.Meillä typy on jo 2v ja just kolme päivää kakkas vihreetä ku oli syöny mustikkakeittoo.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mustikasta kuulemma voi värjääntyä ja sitten ilmaa jos on masussa kauheet määrät niin siitä.Meillä typy on jo 2v ja just kolme päivää kakkas vihreetä ku oli syöny mustikkakeittoo.
No mä muistelin kans tota, et jos on ilmaa. Ja sitä kyllä on.. :/ Edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mustikasta kuulemma voi värjääntyä ja sitten ilmaa jos on masussa kauheet määrät niin siitä.Meillä typy on jo 2v ja just kolme päivää kakkas vihreetä ku oli syöny mustikkakeittoo.
No mä muistelin kans tota, et jos on ilmaa. Ja sitä kyllä on.. :/ Edelleen.
Ja siis suolessa tai ruoansulatuksessa on jokin vialla jos tulee vihreää kakkaa.Eli ei kai siinä hätää ole,jos jatkuu kauan niin anna maitohappobakteeria.Mä annoin Gefilus-mehua enkä antanut sitä mustikkaa enää niin kakka ihan normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:meidän herralla 6kk on aina vihreää kakkaa kun on ilmavaivoja..