V
vieras
Vieras
Kakkosta ollaan odottelemassa ensi vuoden puolella syntyväksi, esikoinen on silloin n. 2v7kk. Esikoinen on suht koht rauhallinen tyttö joten se ei hirvitä, ainoastaan joka ilta kun olen esikoista nukuttamassa (sängyn vieressä / samassa huoneessa 30-45min) että miten ihmeessä homma toimii sitten vauvan tultua. Esikoinen on muutoin oikein hyvä nukkumaan ja 2kk ikäisestä alkoi nukahtamaan itsekseen sänkyyn vaan kun tuli 2v uhma tai mikä lie eroahdistuskriisi niin sen jälkeen jäin "nalkkiin" nukuttamisen kanssa enkä ole jaksanut ns. unikoulua/nukahtamiskoulua tehdä. Siis kysymykseni että miten teillä joilla on vauva ja yksi tai useampi hieman isompi 2-4 vuotias lapsi; miten teillä tämmöset nukuttamiset sitten alkoivat sujua. Itsekseni olen vaan ajatellut että luultavasti menee omalla painollaan mutta silti haluaisin kuulla kokemuksia. NIin, meillä vielä se ongelma, että mies on kaksvuorotyössä, eli joka toinen viikko on kaikki illat poissa, eli se iltarumba jää yksin minun harteilleni silloin.