Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mitä tekisitte jos teille olisi käynyt noin? Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mitä tekisitte jos teille olisi käynyt noin? Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?
Mä olisin varmaan kuollut sydänpysähdykseen...
Luulisin, että pitäisi käydä jossain ammattilaisella juttelemassa, ettei syyllistäisi itseään lopun elämäänsä. Vaikka vauvalle ei mitään käynytkään, mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typerä äiti käänsi vielä rattaat suoraan raiteille päin??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typerä äiti käänsi vielä rattaat suoraan raiteille päin??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typerä äiti käänsi vielä rattaat suoraan raiteille päin??
No ei ollut typerä äiti. Vahinkoja sattuu kaikille, joskus ne vain ovat kohtalokkaita.
Mä yritän miettiä, miten tosta VOI selvitä? Ehkä jos vauva tippu kyydistä ja juna mahtui ajamaan yli? Mutta kun tuossa vihjataan, että turvavaljaat olisi kenties pelastaneet hengen. Ei mene mun jakeluun. PÄäasia silti, että vauva kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:huh, mä olisin varmaan hypännyt perään... kamalaa, mutta onneksi lapsi selvisi!