Vauva kitisee, tuhisee, yskii vähän ja on koko ajan tyytymätön. Hampaita vai joku eroahdistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiutau

Vieras
Eka hammas tuli reilu viikko sitten. Samoihin aikoihin jäi yösyötöt pois. Nyt nukkuu hyvin yöt, mutta päivisin kitisee eikä mikään ole hyvin. Mitään uusia kiinteitä ei ole tullut mukaan kuvioihin. Ajattelin että tarttee lisää huomiota ja sylittelyä päivisin mutta tää on jo vähän liioittelua!

Seuraava hammas on ihan tuloillaan, voisko tää johtua siitä? Vauva 6kk+jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Mä veikkaisit sitä toista hammasta, et kiusaa pikkusta! näin ainakin meillä oli, kun puhkes, tytöstä tuli taas tyytväinen ja iloinen :)
Voisko toi nuhakin johtua siitä?

Voi, hitto ku oon niin uuno etten osaa linkittää yhtä ketjuu ku googlella löysin!
Laita googleen, hampaan puhkeamine nuha, sieltä toka kakspussan ketju....
siellä moni kirjottaa samasta asiasta :)

Mun työkaveri on koko päivän kitissyt, tuhissut ja yskinyt. Oi ja voi taitaa olla flunssa tulossa... ruikuti, ruikuti. Pitäiskö kysyä josko hälläkin on hampaita tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun työkaveri on koko päivän kitissyt, tuhissut ja yskinyt. Oi ja voi taitaa olla flunssa tulossa... ruikuti, ruikuti. Pitäiskö kysyä josko hälläkin on hampaita tulossa.

Mistä näit pölöi täällä palstalla riittää :O ???

Täällä ihan sama virsi, reilu viikko sitten tuli eka hammas, sen jälkeen pari päivää rauhallisempaa aikaa ja nyt on taasen neiti ollut 5 päivää niin kiukkuinen ettei mitään rajaa. Ei viihdytä sitten missään, ei edes sylissäkään ole hyvä. Onneksi yöt on kuitenkin sujunut hyvin, luojan kiitos. Neiti tulee viikon päästä 6 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Eka hammas tuli reilu viikko sitten. Samoihin aikoihin jäi yösyötöt pois. Nyt nukkuu hyvin yöt, mutta päivisin kitisee eikä mikään ole hyvin. Mitään uusia kiinteitä ei ole tullut mukaan kuvioihin. Ajattelin että tarttee lisää huomiota ja sylittelyä päivisin mutta tää on jo vähän liioittelua!

Seuraava hammas on ihan tuloillaan, voisko tää johtua siitä? Vauva 6kk+jotain.

Meidän samanikäisellä vauvalla oli vastaavia oireita, jotka laitoimme puhkeamassa olevien hampaiden piikkiin. (Alhaalla kaksi hammasta, ylös näyttäisi tulevan pian 4). Mutta hänellä olikin paha korvatulehdus! Kannattaa käydä varalta lääkärissä tarkistuttamassa vauvan korvat.

Yhteistyössä