vauva laskeutunut todella alas ja viikkoja on nyt 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maahinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maahinen

Jäsen
26.08.2004
313
0
16
mahtaakohan synnytykseen mennä vielä kauan?? ja on ollut aika paljon supisteluja mutta kylläkin harj. kyseessä toinen lapsi,ensimmäinen 03/06
kokemuksia kuinka pian syntyy ku on todettu että on alhaalla..sanoi kuulemma että kun kokeilee lapsen tarjontaa tuosta mistä nyt kokeileeki niin tuntuu kuulemma hartiat:/

t.pienen tytön-äiti ( toinen tyttö tulossa:) :flower:
haluan synnyttään :p :hug: \|O :wave:

Minulla esikoinen oli viikolla 36+2 todella alhaalla ja kohdunsuu todella pehmeä, mutta kiinni. Lääkäri sanoi varovaisesti, että "ei tämä ainakaan yliaikaiseksi mene..." pari päivää myöhemmin meni limatulppa ja kohdunsuu oli sormelle auki ja tästä neljä päivää niin syntyi...

Ja voisin kuvitella että jos toinen lapsi on kyseessä niin voisi tulla aikaisemminkin, koska nehän ei yleensä vissiin laskeudu niin alas ennen kuin synnytyksessä... (vai olenkohan ihan väärässä ?)

Mulla viikkoja 35+5 ja ensi viikolla lääkäri... Saa nähdä mitä nyt sanoo =)

nooh..ku mä odotin niin rv34 oli poika jo laskeutunu..vielä laskeutunu niin että TUNTU! enkä pystyny enää kunnolla liikkumaankaa ku tuntu siltä et liitokset revähtää :/ se oli hirveetä. mua kans lohduteltiin, ettei varmasti yli ainakaa mee ja rv 38 oli kohdunsuu jo pehmeä ja aukiki sentin. mutta, niin vaa poitsu synty viikon yli LA:n :D mutta toivotaan nyt et sinun beibis päättäs syntyä ihan ajallaan ;)

Mulla nyt viikkoja 36+3 ja kävin tuossa viime viikolla lääkärillä (35+6). Lääkäri teki samalla sisätutkimuksen ja tokaisi: Oho, tämähän on alhaalla tulossa... Meinasi mennä pasmat hiukan sekaisin ja sain lopulta soperrettua, että tässäkö voi lähtö nyt sitten tulla koska vaan. Lääkäri sanoi että niin voi tulla, paikat on jo pehmenny niin hyvin. Ite ajattelin, että ei tässä mitään kiirettä oo, että kyllä menee varmaan yli lasketun ajan, joka on kuukauden päästä. Lääkäri tuumasi että ole iloinen, ettei ole nelikiloinen lapsi tulossa, lantio on juuri sopiva tälle lapselle. Painoarvio oli 2,5kg:tä, että vielähän tuo saisi vähän kasvaa... Itsekin olen syntynyt noin 3 kiloisena, enkä ole vieläkään hurjan iso (150cm) eikä äitinikään ole mikään hongankolistaja, lääkäri arveli että tämäkin vauveli syntyy melko pienenä, voi kuulemma olla perityvää...

Jännityksellä odotellaan ja ennenkaikkea malttamattomana! Josko se lähtö sitten tulisikin kohta... Suppareita aina välillä...

Mun poju laskeutu jo viikolla 28 tai jotain ja aina vaan alemmaksi tuli..... mun tissien ja mahan väliin mahtu vkolla 32 jo 3 kättä........

(mun mummi sanoi että kun yks käsi mahtuu on lapsi laskeutunu ja syntyy vkoon sisääm) Näin kävikin esikon kanssa.

Mut tää kolmonen, sen pää hinkkas mun jalkoja kun kävelin kuin pingviini jne........ ja kaikki sisä tutkimukset sattu hemmetisti kun sen pää oli todella jo asemissaan...........

Yhteistyössä