Vauva oppi konttaamaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
10kk ikäinen poika oppi tänään konttaamaan, aiemmin fysioterapeutti käski opettaa konttaamaan, mutten sitten opettanut. Tänään laitoin pojan vaippasillaan lattialle, niin maton päällä ryömi ja aina kun tuli paljas lattia eteen, niin konttasi niin kuin olisi aina osannut kontata. Ei halunnut mahan osuvan viileään lattiaan :D Ei oo vissiin vaan konttaaminen kiinnostanut...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:
Hienoa! :heart: Siitä se meno kiihtyy :D

Älä nyt, on meno jo niin villiä. Muutama kuukausi on jo seisottu tukea vasten, eli taitaa tuosta aika pian lähteä kävelemäänkin :D On varsin menevä tapaus :)

Mä luulin, että meidän tytöllä oli vauhtia ku oppi konttaamaan mut se ei todellakaan ollu mitään siihen verrattuna ku oppi juoksemaan ja kiipeilemään 11 kk iässä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mitä varten käski opettaa?
Mietin vaan kun meillä on 11kk ikäinen joka ei kontaa, kävelee ja juoksee kyllä

En tiedä itsekään, käski myös opettaa istumaan. Poika osaa istua, muttei mene itse istumaan, vaan nousee polvilleen ja istuu pyllyllään :D En itse ainakaan ollut yhtään huolissaan, asenteella oppii, kun oppii :D Käydään fysioterapeutin ja lääkärin luona kontrolleissa, koska poika syntyi alle kaksi kiloisena, mitään muuta vaivaa ei ole.