vauva outo tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsimys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsimys

Vieras
Mistähän voi johtua että 11vko ikänen vauva, joka on ollut kauheen seurallinen, jutellut paljon ja hymyillyt ja katsellut silmiin, on tänään jotenki "vältellyt" katsomasta ketään silmiin? Seinälle, sohvalle, taululle yms esineille kyllä kovasti "höpöttelee" mutta kääntää katseen muualle kun sille yrittää jutella... Välillä vilkasee pikaisesti mutta heti kääntää katseen pois. Nyt siis tänään vaan ollut tommonen koko päivän. Pitäskö huolestua?? on se tänään pari kertaa mulle ja mun kaverille hymyillyt mutta siihen se jäikin. Yleensä tykännyt seurustella melkeen koko ajan kun on hereillä, ja on kyllä paljon hereillä....... Mietin eka jos vois olla flunssa tulossa kun mulla on , mutta sit sitä ei varmaan kiinnostais esineillekään jutustella.

no hyvä :) joo kun en oo tosiaan hirmu usein sitä pitänyt yksikseen esim lattialla... niin ehkä se haluaa välillä vähän itekseenkin tutkia jotain :D pitääpäs ruveta vähän kauemmin päivässä antaa sen olla omissa oloissaan, tietenki kuitenkaan seurustelua unohtamatta :) ehkä sitten ei kyllästy :D

Normaalia tietty, mutta on hyvin mielenkiintoista seurata vauvan toimintaa ja kehitystä. Kaikki on uutta ja ihmeellistä sekä vaaville, että vanhemmille varsinkin ekan lapsen kohdalla.

Yhteistyössä