vauva pitää tissiä tuttina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
viime yönäkin valvottiin 19:30-04:00.. avuva kun on syönyt niin pitää tissiä tuttina.. heti kun tissi tippuu suusta niin herää ja alkaa huuto unet ei jatku sängyssä.. tissi takas suuhun niin kaikki hyvin.. viime yönäkin onnistuin vasta klo 4 siirtää vauvan sänkyyn ilman että heräs :/ kokeilin pullosta antaa maitoakin jos vaikka nälkä, ei kelvannut.. tutti ei kelpaa rupeaa yökkimään... mä en vaan joka yö jaksais istua sohvalla montaa tuntia neidin tuttina :D :/ vinkkejä kehiin

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä päädyin nukuttaan vieressäni, olen siis luovuttaja, mutta saanpahan jollain lailla nukuttua itse.

mäki eilen kokeilinm antaa tissiä sängyssä mutta käsi siinä vaan väsy kun piti tissiä pitää ettei vauva tukehdu siihjen.. ja toiseksi mä en osaa nukkua vauva vieressä tai siis uskalla

meillä molemmat piti äitiä tuttina. poika oppi 3kk ikäisenä syömään Nukin tutteja, justiinsa niiden lussutuksen lopetti. esikoiselle ei aikanaan kelvannut mikään tutti vaikka kuinka tuputettiin. kummallekaan ei myöskään minkäänlainen pullo kelvannut.

Oiskohan meillä sama ongelma...? Meiän neiti on kanssa roikkunut nyt enenevässä määriin viime yöt tississä. (Tein oman aloituksenkin tuossa aiheesta... :) ) Ja tosiaan omaan sänkyyn kun koittaa, niin ei pitkään siellä nuku. Hmm... Pitääpä seurailla tilannetta ja koittaa ensi yönä vaikka tuttia. Meillä syö nimittäin Nuk-merkkistä tuttia. Siinä on vähän pienempi se imuosa kuin esim. ainulla. Se ei myöskään ole semmoinen pyöreä malli. Kannattaa ostaa eri merkkisiä tutteja ja kokeilla. Siskon poikakin esim. syö vaan 8 euron pääkallotuttia. Muut ei kelpaa, ei edes apilakoristeinen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
mistä noita nukin tutteja saa?

Prismassa on joitakin malleja, Cittarissa, Stockmannilla... mutta esim meidän Prismassa joka on naapurissa, on vain luonnonkumisia ja poika huoli vain silikonisen. Ainun turvatutit on muuten samanmallisia ja niitä pitäisi löytyä joka kaupasta :wave:
'
ja noi Elodie Detailsin pääkallotutit ja muut "erikoisemmat" on myös samanmallisia, ihan hiton kalliita vaan.

oletko kokeillut sellaista tuttia, jossa on pienempi imuosa kuin esim ainun tuteissa. (merkki taisi olla nuk). ja ne on siis tarkoitettu alle 6kk:lle (en muista tarkkaa ikäsuositusta). meidän pienemmälle ei käyneet muut ihan pienenä.

Sama ongelma täällä. Kuukauden yritin vauvan ollessa 1,5-2,5kk ikäinen omaan sänkyyn ilman tissiä. Tuli vaan väsynyt äiti tulokseksi.

Nyt vauva 3kk päälle sama meininki jatkuu edelleen. Olen opetellut nukkumaan vauva rinnassa kiinni. Onneks jossain välissä yötä päästää hetkeksi irti niin saa oikaistua selän.
Jos nyt kuukauden jaksaisi niin aloittaa soseet ym niin jos nukkuis sikeämmin niin sais rinnalta sitten siirrettyä omaan sänkyyn. :/

Nuk-tutteja saa ihan marketeista. Noin pikkuinen ei muuten välttämättä kelpuuta mitään tuttia. Kysyin jälkitarkastuksessa lääkäriltä, että mitä voisi tehdä, niin hän sanoi, että eivät usein huoli vielä pienenä, mutta myöhemmin voi oppia. Meilläkin alkoi tuttia imemään vasta 3 kk iässä. Aikasemmin ei huolinut mitään. Semmosia ne vauvelit on. :)

Nuk-tutti oli meillä käytössä 2 viikon iästä lähtien. Olen sinnäkäs äläkä anna sille pikkuselle periksi, kyllä se tutti vielä kelpaa :) Sit voitte tapella taas kun siitä pitää luopua :D

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Nuk-tutti oli meillä käytössä 2 viikon iästä lähtien. Olen sinnäkäs äläkä anna sille pikkuselle periksi, kyllä se tutti vielä kelpaa :) Sit voitte tapella taas kun siitä pitää luopua :D

tai sitten lapsi lopettaa itse niiden lussutuksen. meillä poika ei huolinut kun piti siirtyä siihen isompaan malliin ja jätti sitten samalla tutit veks 5kk iässä. ei ole kyllä äitikään enää tuttina. alunperin pakotin syömään tuttia kun jätkä imi nyrkkinsä vereslihalle.

Yhteistyössä