Vauva puklautti 30min särkylääkkeen oton jälkeen, uskallanko antaa nyt lisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Annoin siis kaksi tuntia sitten klo 19 aikaan 4ml panadolia 7kk ikäiselle vauvalle. Vauva puklautti vähäsen klo 19.30, en osaa sanoa oliko puklu pelkkää särkylääkettä vai ruokaa vai mitä, kun en sitä itse nähnyt vaan mies. Mutta uskallanko antaa nyt uuden annoksen? Vauva vaikuttaa on vaikuttaa aika kärttyisenä ja kiukkuiselta, ei suostu syömään edes iltapuuroa.

[QUOTE="Mie";29481055]Annoin siis kaksi tuntia sitten klo 19 aikaan 4ml panadolia 7kk ikäiselle vauvalle. Vauva puklautti vähäsen klo 19.30, en osaa sanoa oliko puklu pelkkää särkylääkettä vai ruokaa vai mitä, kun en sitä itse nähnyt vaan mies. Mutta uskallanko antaa nyt uuden annoksen? Vauva vaikuttaa on vaikuttaa aika kärttyisenä ja kiukkuiselta, ei suostu syömään edes iltapuuroa.[/QUOTE]lääkettä ei saa antaa koskaan tupla annoksia ns. varmuuden vuoksi! puolessa tunnissa on nestemäinen lääke jo imeytynyt. miksi annoit lääkettä niin pienelle? oletko saanut lääkäriltä tai sairaanhoitajalta annostusohkeet? soita päivystykseen ja kysy neuvoa tai yliopiston apteekin neuvontanumeroon farmaseutille äläkä tänne huutele. niin minä soittaisin ja olenkin monesti kysynyt puhelimitse neuvoa!

Kiitos vastauksista, en siis anna lisää.

Sinulle joka kysyit että miksi annoin särkylääkettä noin pienelle kuin 7kk. Annetaanhan särkylääkettä paljon pienemmillekkin. Sinäkö jättäisit kipaisee lapsen sitten lääkitsemättä?

Yhteistyössä