Vauva syntyi ja kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätäkaste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätäkaste

Vieras
Haluan vähän purkaa tuntojani viimeviikon tapahtumista... sorry jos on sekavaa kun oon ihan sekaisin surusta...

Olen ammatiltani pakkaaja ja työni on melko raskasta. Mulla alkoi tulemaan kovia supistuksia töissä, kun nostelin tuotteita. Oisin kysynyt työterveyshuollosta apua, mutta pomo kielsi soittamasta sinne, koska pelkäsi ylimääräistä laskua ja firmalla on vain suppea työterveyshuolto.

Ilman lääkärintodistusta en voi olla pois töistä, koska näin sanoo meidän työehtosopimus.

Neuvolalääkärille olisi päässyt vasta tällä viikolla. Terveyskeskuksesta sanottiin (ihan järkyttävää), että jos se synnytys alkaa, sille ei voi mitään! TUTKIMATTA!!!! Pomo vielä uhosi, että hän itse paiski töitä raskauden loppuun asti joten ei mullakaan voinut olla tässä vaiheessa mitään syytä jättäytyä pois töistä. Jatkoin siis töitä ajatellen, ettei mitään vaaraa oikeasti voi olla, kun kukaan ei kiellä työntekemistä.

Sitten se tapahtui; saintöissä kovan supistuksen ja jouduin menemään lattialla selälleni. Pian huomasin lapsiveden tulevan ja huusin hysteerisenä apua. Pomoni suorastaan suuttui ja syytti minua "tempauksesta".

No, ambulanssilla polille ja poikalapsi syntyi illalla, mutta ei selvinnyt siis.... (it-it-itkettää).

Uharasin esikoiseni yhteiskunnan vaatimusten edessä. Nyt on mielessä vain itsemurha. MAAILMA ON PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hätäkaste;11289083:
Haluan vähän purkaa tuntojani viimeviikon tapahtumista... sorry jos on sekavaa kun oon ihan sekaisin surusta...

Olen ammatiltani pakkaaja ja työni on melko raskasta. Mulla alkoi tulemaan kovia supistuksia töissä, kun nostelin tuotteita. Oisin kysynyt työterveyshuollosta apua, mutta pomo kielsi soittamasta sinne, koska pelkäsi ylimääräistä laskua ja firmalla on vain suppea työterveyshuolto.