S
Sinna
Vieras
Olen 21-vuotias nuori nainen ja opiskelen tällä hetkellä ja minulla olisi vielä 1½ vuotta opiskeluja jäljellä. Olen seurustellut yli kolmevuotta mieheni kanssa ja olemme aina olleet hyvin tiiviisti ja onnellisesti yhdessä. Jo parin vuoden ajan minulla on ollut kova vauvakuume ja olen kovasti koittanut saada miestänikin mukaan haaveeseeni (hän on minua usean vuoden vanhempi). Pidämme molemmat tosi paljon lapsista ja olemme ajatelleet yrittää sitten kun olen valmistunut koulusta ja mikäli hänellä yhä silloin on vakaa työtilanne.
Haluaisin kysyä muilta mitä mieltä olette raskaaksi tulemisesta suht nuorella iällä.. Oma äitinikin sai isosiskoni ollessaan ikäiseni. Joskus pelkään kuitenkin kun olen kuullut että nuorena lapsensa saaneet ajautuvat helpommin puolisonsa kanssa eri teille..? Tiedän että jokaiseen suhteeseen lapset tuovat oman paineen ja se vaatii totuttelua ja järjestelyä. Olen ehdottomasti luvannut itselleni etten unohda yhteistä aikaamme ja että kävisimme yhdessä ulkona kuten nytkin.. silloin tällöin.
Toivottavasti kuulisin myös muiden nuorten mielipiteistä äitiydestä ja lasten hankinnasta. Kiitos jo etukäteen..