=) Vauvahaaveet 13

  • Viestiketjun aloittaja Susa78
  • Ensimmäinen viesti
Johkuna :)
Kiitos Susa ja C onnitteluista!

Aamulla luin lehden ja pieni järkytys oli ku äiti ja sisko oli laittanu onnittelun lehteen kuvan kera. ;) Onneksi sentään niin vanha kuva ettei kaikki tunnista.
Olen täällä siivonnu kämppää koko aamun ja vielä olis vähän siivottavaa. Sitten illasta kaveri tulee väsäämään kakkua kaveriksi. Täytyy mennä jatkamaan hommia...

Toivottelen jo kaikille mukaavaa viikonloppua! PUS!!!

Johkuna
 
Jenny78
Myöhästyneet onnittelut Johkunalle!!! =)

Sinulta piti kysyäkin, että mitä tai oikeastaan minkä takia sait pistokset (tai siis joudut piikittämään itseäsi)? Mihin se "auttaa"? Olen vähän pihalla. Muistan joskus lukeneeni jotain, että joku on joskus pistänyt jotain hormooniako vai mitä lie, mutta asia on päässyt totaalisesti unholaan...

Susa, älä huoli. Tuskin minäkään enää äidiksi tulen ennen 30 ikävuotta. Eli et ole ainoa. Risoohan se, mutta minkäs teet. Elämä kun ei aina ole niin yksinkertaista. Tokihan se harmittaa mutta... ei auta itku markkinoilla kun ei ole markkinoitakaan.

Täällä kp 22 eikä tietysti mitään tuntemuksia kuten ei yleensäkään. Vähän repäseviä alavatsakipuja nopeiden liikkeiden yhteydessä mutta nekin nyt liittyvät menkkoihin kuten aina. Tässä kierrossa puuhattiin sitten kaksi kertaa oviksen tienoilla ja taisin manita silloin teillekin että ei varmaan taas vähään aikaa mieheltä heru. Oikeassa olin, koska sen kp 14 jälkeen ei olla vällyjä pöllytelty... kyllä osaa miehetkin olla kummia, mutta olipahan sentään paikalla ja työn touhussa sillä hetkellä kuin sillä on vauvahaaveen kannalta eniten merkitystä. Se on sitten toinen juttu josko siitä on mitään apua ollut...

Mulla on ens viikolla LOMA! Eli mieli alkaa olla aika korkealla. Joskin ne alkavat kuukautiset ehkä vähän ärsyttää mutta tuskin ne lomaintoa pilaa. =)

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussaonnea tietenkin!

Ja Lumitähti - MITEN MENEE??? :)
 
rookie pikaisesti
MYÖHÄSTYNEET ONNITTELUT JOHKUNALLE :))

...ja yritän ehtiä kirjotteleen enemmän pian, mutta hyvää viikonloppua jos (kun) nyt sattuu etten ehdi ennen sitä tänne palaamaan...

-äRRä-

ps. Lumitähden kuulumisia oottelen... bd bd ;)
 
Johkuna
Kiitos Jenny ja Rookie onnitteluista!

Eilinen päivä menikin ihan maatessa ja syödessä. :) Vieläkin olen vähän heikossa hapessa. Bileet oli ihan mukavat ja ennenkaikkea se minun pääkallokakku onnistu tosi hyvin. Viikon päästä olis sitten kaverin kolmikymppiset ja siellä teemana on 70-luku. Nyt tää marraskuu on yhtä biletystä, kun pikkujoulut on 2 viikon päästä. Huh, huh!

Jenny nuo pistokset auttaa munasolujen kypsymiseen. Tässä kopio mitä yliopiston apteekin sivulta löytyi lääkkestä: Tämä hormoni on välttämätön munasolujen kypsymisen ja eräiden munasarjahormonien tuottamisen kannalta. Puregonia voidaan käyttää apuna silloin, kun halutaan kypsyttää useita munarakkuloita samanaikaisesti esimerkiksi koeputkihedelmöityksen, alkionsiirron tai eräiden miehen hedelmättömyyden hoitojen yhteydessä. Mulla on ohjeena, että tätä pistetään kp8 ja kp9. Sitä clomifenia syön 1 tabletin kierron 3-7 päivä. Joskus kp10-12 on ultraus ja jos kaikki ok niin lääkäri antaa vielä pregnylistä reseptin (myöskin pistettävä), joka irrottaa munasolun.

Jennylle paljon tsemppiä piinailuun! *peukuttaa* Sekä oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa!!!

Käyhän Rookie kertomassa kuulumisia kunhan ehdit. Olisi myös kiva kuulla Nukasta!
Lumitähtiiiiii!!!!!!!! Missä oooot!!!!!!!

Nyt täytyy mennä sisko on miehensä kanssa tulossa kyläileen.

Mukavaa sunnuntaita!
 
tytsy1
oii myöhästyneet onnittelut Johkuralle meiltäkin päin.

täällä mennään siinä että on kp32/28 menossa ja negaa näyttää.. hmmp..
yleensä siis aina tulleen menkat siinä 28 päivän paikkeilla ja aiemmin parina päivänä jo merkkejä anatanut.. missähän ne nyt sitten luuraa jos en raskaana ole..
mutta selailin tuolta vanhasta ketjusta sen missä viimeksi olin plussannut niin olinkin ekan kerrantestannut vasta kp 35 että jos sinne oottelis ja kattos sitten uuestaan :)

minnehän se lumitähti on kadonnut ois kiva kuulla kuulumisia :)
 
Susa78
Onnittelut C:lle!! :) Ja plussapeukutuksia Tytsylle!!

Täällä mennään kp14. Nopeesti tää kierto tästä taas menee kun pääsee menkoista eroon. Viimenen viikkohan se pahin odoteltava sitten taas on.

Onpas ulkona taas pimeetä ja ankeeta. Tulis pian lunta!

Susa
 

Yhteistyössä