=) Vauvahaaveet 13

  • Viestiketjun aloittaja Susa78
  • Ensimmäinen viesti
c 81
Totta Nuka, niin kauan ennenkuin istukka kehitty.. ja se on muistaakseni joskus 6 viikolla tms, ei sikiö saa alkoholia vaikka äidin veressa sitä olisi, eli on 'suojassa'. Eli no hätä Lumitähti <3 Ja paljon peukutuksia!!!! LÄhden huomenaamulla reissuun perjantaihin asti.. tulen kyllä heti kurkkaamaan tänne sitten kuulumisia!!
 
Aurinko81
Ei hätää Lumitähti, niin on kuin Nuka ja C81 sanoi. Ja itsekin tuli otettua yksi punaviini viime viikolla ja tosiaan olen käyttänyt myös yhtä kiellettyä lääkettä viime viikolla.

Kiitos onnitteluista, ja ehkä mun on tosiaan pakko kertoa mun työnantajalle, koska muuten voi tulla ongelmia, tai ainakin mulle huono omatunto, jos jotain meniskin pieleen ja tulis vauvalle jotain siitä, että altistun niille aineille, joita siellä töissä on. Voi räkä. Pitäkää mulle peukkuja, että se suhtautuu hyvin...Vuodenvaihteeseen asti muutenkin oli vain tarkoitus olla ko. paikassa töissä :( Ärsyttävää kertoa viikolla 4 kun on kuitenkin niin paljon vielä riskejä...
 
bellamariia ejk
Heips. "Vanhoja tuttuja" ei täällä taida olla nukaa ja palleroista lukuunottamatta. Oli kiva tulla nuka kurkistelemaan sun kuulumisia, vaikkakin ikävää, ettet ole (vielä) toiselle puolelle siirtynyt. Plussia toivon ropisevan tähänkin ketjuun, jokaikiselle. Palleroinen; luin sun kuulumisia ja olen todella pahoillani km:stasi. Kermit- ketjusta sain aikoinani loistavaa vertaistukea, kun km. osui omalle kohdalle. Paljon meitä on, kuka on saman kohtalon kokenut. Lohdutukseksi sen verran, että koin km:n n. aikalailla tasan vuosi sitten ja nyt järjestän ristiäisiä. Saimme elokuun alussa pojan joka tuossa vieressä uinuu. KM:n jälkeen ajattelin, että en koskaan enää raskaudu, vaan kuinka kävi..

PLUSSAAAAAAAAAA!!!!
 
Jenny78
Täällähän on taas tapahtunut... Onnea Aurinko minunkin puolestani!! Aivan mahtavaa! :)

Palleroiselle sen verran, että vaikka munkin viimesestä km:sta on noin vuosi aikaa (ja ensimmäisestä reippaasti yli 3v), on nämä asiat silti mielessä päivittäin. Kuten taisin jo aiemmin sanoa, suru ei poistu koskaan mutta surun kanssa oppii elämään. Pitää vaan yrittää etsiä elämästään ne hyvät asiat ja vaalia niitä. Toisilla kun voi olla vielä huonommin, vaikkei se toki omaa tilannetta lohduta kun suru on päällänsä. Tarkoitan kuitenkin, että kaikki on hirmu yksilöllistä ja toiset suree pahemmin kuin toiset. Jokaisen meidän elämästä kuitenkin löytyy jotain iloitsemisen arvoista ja se taas voi olla jotain sellaista mitä jollain toisella ei ole.

ON: menossa kp 19 kun nyt oikein tarkkaan laskin. Eli vasta ensi viikon loppupuolella alan odottelemaan tätiä seuraavan kerran. Luoja, en ole vieläkään puhunut miehen kanssa saati päättänyt mitä tekisin tutkimusten suhteen... en siis ole edes hakenut minnekään. Ei jotenkin vaan nyt kiinnosta ajatellakaan asiaa. Ehkä se tulee ajankohtaiseksi sitten kun täti taas pärähtää kylään ja tunteet pinnalla muutenkin...

Plussatuulia jälleen kaikille ja Auringolle vielä niitä tarrasukkia! =) Ilmotelkaahan kuulumisia!!
 
Lumitähti79
Hei kaikille ja tsemppiä alkaneeseen viikkoon.

Omalla kohdallani sitä tarvitaan, on niin väsynyt olo ja todella paljon palavereita ja stressin aiheita työn kanssa tällä viikolla. Huomenna työhaastattelu miehen paikkakunnalla, toivon että se menee hyvin ja että työ on niin mielekästä kuin ajattelen. Ja tietysti että juuri minut valitaan.

On niin masentunut olo: täti paukkasi kylään varhain tänä aamuna kun meneillään on kp30. Normaalisti kierto tasan 28 ja toiveet oli korkealla korkean ruumiinlämmön takia kierron puolivälissä ja vielä kun täti ei kp29 iltaan ollut ilmoittanut tulostaan, aloin miettiä että mitäs jos kuitenkin...? Mutta ei!!!

Nyt on niin turhautunut olo, tekisi mieli itkeä ja kieriä lattialla ja kysyä joltain korkeammalta taholta että miksi ei??? Olemme tasan tarkaan hyödyntäneet juuri oikeat päivät ja nyt jo kolmessa kierrossa, mutta ei mitään tapahdu. Taas kp 1 ja kaikki alkaa alusta. Tiedän ettei tämä vielä ole pitkä aika, mutta kun on itse niin malttamaton ja tämä herättää pelkoja ja kauhukuvia että kauanko tässä vielä menee ja onko meille koskaan edes tulossakaan mitään vauvaa...:(:( Onko kukaan käynyt gynekologilla julkisella puolella aivan rutiinitarkastuksessa että onko kaikki kunnossa?

En jaksaisi olla täällä töissä eikä nyt kiinnosta mikään yhtään. Aion lähteä täältä tänään aikaisin, varmaan ihan kohta koska tällä fiiliksellä ihan turhaa yrittää tehdä mitään.

Yritän tietysti ajatella positiivisesti että onhan ihan hyvä etten ole jo valmiiksi raskaana kun menen työhaastatteluun huomenna ja kiva muuttaa ensin yhteen ja alkaa sitten tekemään vauvaa oikein tosissaan, mutta kun me tehdään sitä jo nyt tosissaan eikä sitä tule niin ei sitä välttämättä tule myöhemminkään. Epätoivoinen ja surullinen olo. Ja mieskin työmatkalla vielä koko viikon:(:(

Sorry tämä vuodatus mutta nyt on niin kurjat fiilikset. Kai nämä tästä kun taas edes muutama päivä menee eteenpäin.....

Tsemppiä kaikille plussaukseen ja ovisbongailuihin ja tietysti superpaljon tsemppiä kaikille onnekkaille plussanneille!!! Saako niitä ovistestejä muuten apteekista? Voisin myös hakea sellaisia ja aloittaa bongailun.

Kyllä tää täti on näin vauvasta haaveillessa niiiiiiin tuhat kertaa veemäisempi tyyppi kuin aikaisemmin, vaikkei se koskaan mikään mukava olekaan ollut...:(

Toivotaan Jenny että sulla on reilun viikon päästä erilaiset fiilikset kun mulla nyt ja täti EI tule. Peukkuja ja plussatuulia kaikille jotka jännää lähiaikoina.!!
 
Jenny78
Kiitos Lumitähti tsempistä mutta voin kertoa, täti TULEE kuten aina. ;) Se on tässä vuosien saatossa jo niin moneen todettu että usko ihmeisiin alkaa olla kadonnut. Parempi siis asennoitua jo ennakkoon siten ettei tässäkään kierrossa tarvitse haaveilla turhia. =)

Pahoitteluni tädin tulosta, mutta muutaman päivän päästä olet taas jo uuden innon johdattelemana odottelemassa ovista. Älä vielä vaivu epätoivoon. En vaivu minäkään vaikka kauan on aikaa kulunut. Se onni suodaan sitten kun aika on oikeasti oikea. =) Yritä luottaa siihen.

Vastaan vielä sen verran, että itse olen vuosittain käynyt gynellä tarkastuksessa että kaikki ok. Pieni vaiva siitä tiedosta että kaikki on sekä rakenteellisesti että testien johdosta todettu olevan ok. Mutta eipä siitäkään ole juuri muuta apua ollut kuin mielenrauha. Onhan sekin jotain...

Työn stressaa täälläkin päässä. Loma oli just muttei tunnu siltä yhtään. Ihan valmis olisin taas lomille ja tällä kertaa esim. vaatimattomasti 3kk ajaksi. =)

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista viikonalkua!!
 
Susa78
Hei vaan kaikille!

Pahoittelut Lumitähti! Tiedän tasan tuon tunteen kun menkat alkaa ja on jo vähän kerenny elätellä toiveita...mutta ei! Kyllä se siitä parin päivän päästä helpottaa. Sinulla, niinkuin minullakaan, ei ole vielä kovin pitkään yritystä takana mutta kyllä ne kuukaudet vaan niin pitkiltä tuntuu koko ajan jotain odotellessa..ovista, menkkoja..

Minä turhauduin tuossa pari päivää sitten niihin ovistikkuihin ja lopetin tikuttelun. MUTTA tänään mulle tuli yhtäkkiä sellanen jännä tunne ja vessassa käydessä kunnon limat (sorry!!) wc-papruun. En ois millään malttanu olla loppupäivää töissä. Äsken tulin kotiin ja testasin...sain tummemman viivan testiviivan kohdalle kuin aikaisemmin. Mä luulen että tää on nyt positiivinen vaikka ei AIVAN yhtä tumma olekaan kuin kontrolli. Aika jännä vaan kun nyt on kuitenki jo kp24!! Nyt vaan odottelen että mies tulis töistä kotiin ;)

Susa
 
nuka74
Kiva Bellamariia kuulla sinustakin! Tulethan kertomaan mikä vauvelin nimeksi tulee? Onko trendi nimi vai vanhoollinen, mikä nykyään taitaa just sitä trendiä ollakkin!? =)

Pahoittelut tätiin törmänneille! Mutta kuten joku jo sanoi, parin päivän päästä jo ovista odotellaan. Ja jotenkin olen varma Lumitähti, että puoleen vuoteen mennessä plussaat kyllä kunhan et stressaa liikaa! =) Tiedän kyllä hypersuper stressaajana ettei se ole helppoa!! =(

Täällä Kp hetkinen.. 23/29. Normaalit oireet alkaa tuleen eli mahan nipistelyt/repäisyt ja hillitön ruokahalu!! Mikä taas loppuu parin päivän päästä!

Susalle peukkuja, että sait tai saat simot hommiin! ;)

Ja Jenny en mäkään saa ikinä varmaan itteeni sinne endon poistoon!!
Nim.Saamaton!!

PLUSSAISIA SYYSTUULIA!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Susa78
Tää mun oviksen bongaus ei lopu vieläkään...heh...tänään sitten sain kunnon plussan tikkuun!! Vähän oon onnellinen!! Ja jos ovis on testin mukaan 24-48 tunnin kuluttua plussasta niin se ois vasta jotain kp26-27!! No, pitänee "pakottaa" mies hommiin tänäänkin ;) Pikkasen mulla on kulunu noita tikkuja!! Ei oo enää montaa jäljellä...en kyllä tilaa enää uusia.

Mitäs muille kuuluu?

Susa kp25
 
nuka74
Onko teillä kaikilla muuten aina lämmöt koholla heti oviksen jälkeen? En muista milloin olisin mittaillut itse, mutta muistan että joskus ennen menkkoja oli yli 37. Nyt huvikseni mittasin, kun oli kylmä ja mittari näytti vaan 36.7. Eli mielestäni ei paljoakaan normaalista koholla.

Susa onkin hyvä esim. ettei naisen keho ole aina niin yksiselitteinen!!! =)
Toivottavasti tästä tulee sulle 9 kk kierto!!!!! ;)
 
Susa78
Kiitos Nuka :) Toivon kovasti niin!!

Mä en ole kauheesti mittaillu noita lämpöjä mutta sen kerran kun olen mitannu niin mulla on näyttäny aina jotain 36,2 tai allekin. Eli en oo hirveitä eroja huomannu...
 
Lumitähti79
Moikka ja suurkiitokset tsempistä Jenny, Susa ja Nuka!! Ette usko kuinka paljon moisella epätoivon hetkellä tsempityksestä on apua.

Nyt on kp2 ja olen kutakuinkin hyväksynyt kohtaloni. Tätä tätiä en edes vaivaudu analysoimaan että onkohan kysessä nyt IHAN oikea täti vai tyhjennysvuoto raskautumisen jälkeen. LÄhtökohtaisesti kiertopäivänä alkanut verenvuoto ON täti eikä itseään kannata piinata jossittelemalla ja elättelemällä tyhjiä toiveita.

Nukalle suuri kiitos uskomisesta että plussa tulisi puolen vuoden sisällä, yritän itsekin ajatella niin mutta välillä loppuu usko. Kun joku muu sen sanoo, tuntuu että ehkä asia sittenkin voi olla niin. Ja ihan totta on että ylimääräinen stressaaminen ei varmasti edesauta raskautumista.

Tuo onkin Susan kannalta tärkeä asia että ovis löytyi, kun se on noin myöhäisessä kohtaa kiertoa. Enpä olisi uskonut että ovis voi olla kp26/ 27. !!Siinä saattaa olla iso syy miksei ole tärpännyt, tuskin on tullut aktiivisesti hyödynnettyä aikaisemmin kp26/27 välistä aikaa :) Toivotaan sormet ja varpaat pystyssä että nyt tärppää!!bdbdbbd

Itse kävin vähän erilaisessa ovislaskurissa, johon syötettiin kolmen viimeisimmän kierron alkupäivät yhden sijaan. Minulle tuli yllätyksenä miten aikaisin alkaa hedelmällinen jaksoni. Aiemmin ja muiden laskureiden mukaan olen laskenut yrityksen aloittamisen lähes siihen päivään jolloin hed. jakso jo päättyy.

Tänään olin työhaastattelussa miehen paikkakunnalla ja työ vaikutti aivan mielenkiintoiselta, mutta palkka oli iso pettymys. Minulla on nyt hyväpalkkainen työ pk- seudulla ja vielä paljon opintolainaa ym. joten tuntuisi typerältä mennä miehen paikkakunnalle tienaamaan roposia ja keksimällä keksimään tekemistä kaikelle ylimääräiselle vapaa-ajalle kun mies on paljon töissä, kun voin täällä hyödyntää kaiken ajan tienaamalla ja maksamalla lainoja. Mutta kaukana miehestä. Miksi elämä on tehty täyteen näin vaikeita valintoja?? Miehelläni on oma yritys joten toki hänkin voisi palkata minut muttei yhtä hyvällä palkalla kun nyt olen, enkä tutustuisi työn kautta uusiin ystäviin uudessa kaupungissa jos olisin miehelläni töissä. Olemme myös miettineet miten alamainen/ esimies- suhde vaikuttaisi parisuhteeseen? Että kannattaisiko kuitenkin olla omat työt..?

Niin monta mietinnän alla olevaa stressin aihetta että ehkä vauva ei tahallaankaan halua tulla tälläisen pohdintarumban keskelle, vaan tulee kun asiat liukuvat raiteilleen.

Susalle vielä peukkuja jolla taitaa olla jännät päivät kaikkein lähimpänä tällä hetkellä!!! Muillekin jännääjille plussaonnea PALJON!!!!!






 
Jenny78
Nukalle en oikein osaa muuta sanoa kuin että nuo työpaikan valinnat ovat yksi elämän suurista kompastuskivistä. Puolensa kummallakin ja vain sinä voit yksin päättää mitkä asiat painavat vaakakupissa enemmän. Minun kohdallani painaa työn mukavuus ja tietysti palkka, vaikka vietän 3h päivässä pelkästään siihen että ajan töihin ja töistä kotiin... joka siis alkaa pikkuhiljaa olla syy siihen että ehkä tyytyisin vähempäänkin, kun vapaa-aikaa olisi enemmän. Onnea päätöksentekoon kuitenkin. =)

Täällä kp 21 kun vihdoin tarkemmin katsoin. Vähän kurja fiilis, kun tuli pitkästä aikaa sellanen tunne ettei kaikki tuolla alakerrassa ole välttämättä aivan kunnossa. Vielä viime keväänä n. 6kk kohdunulkoisen jälkeen epäilin, että rööreissäni on edelleen jotain häikkää, koska menkkakivut olivat aivan sairaalloiset ja muutenkin aina loppukiertoa kohden munasarjoissa ja johtimien kohdilla (?) tuntui tosi paljon ikäviä vihlaisuja ja painetta. Kesän aikana en havainnut tätä kertaakaan (joskaan ei omasta mielestä mitään tuntunutkaan), mutta nyt tuntuu taas. Eilen ihmettelin että miten ne menkkakivut nyt näin aikaisin tulee ja tänään aamulla kun ajelin töihin oli autossa oleminen ihan tuskaa. Vatsaa kolotti, tuntui kuin munasarjat olisivat lähellä paukahtaa puhki. Tuli tosi kurja olo ja ajattelinkin, että ehkä jossain vaiheessa kannattaisi nyt päättää mitä tehdään tutkimusten suhteen ja sen myötä sitten tarkistuttaa koko tyttö joka sopukasta.

Tuskin tonne mitään on jäänyt koska jälkitarkastuksetkin tehtiin moneen kertaan. Mutta silti alkoi vähän pelottaa, että josko nämä tuntemukset ovatkin merkki jostain vakavammasta joka ehkä on syy / johtaa siihen etten ikinä lapsia pysty saamaan.

No joo. Omapa on murheeni ja voihan olla että kyseessä on taas joku kysta, joita mulla on joskus ollut ennenkin. Viimeksi kun mulla tutkittiin kystat, todettiin niiden olevan ihan normaaleja eivätkä ole mitenkään terveydelle haitallisia. Joten luotetaan siihen että siitä on kyse nytkin...

Oikein paljon plussatuulia kaikille ja minäkin keskityn nyt työntekoon ihmettelyn sijasta. =)
 
rookie 78
ONNEA AURINKO :) !!! Olipa ihana lukea positiivisia uutisia!

Pakko hehkuttaa heti: sain just tietää että sain uuden työn!! Aivan NIIIIIIN huippusiisti juttu :) Oon tehnyt nykyisiä töitä jo 5 vuotta, joten vaihtelu kyllä virkistää. Jään tosin samaan työpaikkaan mutta hommat vaihtuu, enemmän vastuuta tulee mutta niin tulee vapauttakin ja saa tehdä aikataulut itse. JEEEEE!!! Toivon mukaan päästään vielä palkastakin sopuun niin hyvä tulee ;) Oon tosin suht. tyytyväinen palkkatasooni nytkin, mutta kohtuullinen korotus ei haittais yhtään tässä velkavankeudessa...!

Liityn samalla jännääjien kerhoon; täti on vähän myöhässä joten annan taas mielikuvitukselle siivet... Lisää vettä myllyyn; oon reilun viikon potenut pientä kuumetta ja ollut on/off sairaslomalla. En oo uskaltanut vielä kuitenkaan pissata tikkuun :) Täähän oiskin mielenkiintoinen ja positiivisesti mullistava viikko jos tässä vielä sais tietää olevansa raskaanakin!

Se omasta navasta :) Jenny, älä vaivaa päätäsi ja maalaile piruja seinille noiden kipujen kanssa, luulen että aika monella noita ihmeellisiä kipuja / vihlaisuja jne on aina silloin tällöin. Mulla ainakin, joskus vihlaisee niin p**keleesti että tulee vedetkin silmiin. Itellänikin tulee tosin heti pahin mahdollinen mieleen... Mutta yritän ajatella että ei tässä mitään, jos pahenee / jatkuu niin heti gynelle. Ja hetken päästä meneekin ohi :) Mutta jos sua mietityttää että on kytköksissä kohdunulkoiseen, niin käy ihmeessä tutkituttaan, niin saat mielenrauhan ainakin :)

Lumitähti; pahoittelut tädistä =( Mutta lippu korkeelle ja hillitön usko itseen ja mieheen että se plussa kyllä TULEE sieltä pian. Vaikka väkisin :) Tuosta sun uudesta työstä (vai saitko sen paikan??), onko se siis ainoa laatuaan siellä paikkakunnalla, vai onko mahiksia katella muualta / ympäristökunnat tms? Mä ajattelisin asian omalla kohdallani niin, että vaikka palkka pienenisikin, niin säästöäkin tulisi kuitenkin siinä mielessä että ei tarvisi maksaa kahta asuntoa ja matkustukseen meneviä kuluja jne... Eli jos tulette toimeen vaikka sun tulot tippuiskin, niin ehkä se yhteinen elämä samassa kaupungissa ja asunnossa painaisi kuitenkin enemmän vaakakupissa? Mitä mieltä sun miehesi ois asiasta?

Täytyy jatkaa töitä, vaikka oon kyllä niin tohkeissani tuosta tulevasta työstä, ettei just kiinnosta tehdä nykysiä yhtään :)

Plussatuulia kaikille ja mukavaa viikkoa!

-rookie-
kp 30/28
 
Tytteli25
Moi...olen täällä kyllä teitä käynyt usein katselemassa, mutta aina mukamas niin kiire ettei ehdi kuulumisia kirjoitella.
Niin todellakin tikuttelin ahkerasti mutta ovista en löytänyt ja lopetin tikuttelun muistaakseni kp 20 tai jotain sinne päin...masentuneena tietenkin. Mutta ihmettelen nyt todellakin tätä tilanne mikä nyt on...nimittäin menkat myöhässä kp 31/27 ja sitten hätähousuna olen tietenkin jo testaillutkin ja haaleaa plussaa on näyttänyt. Olen TODELLA hämilläni tilanteesta, sillä olin todellakin jo ajatellut että tässäkään kierrossa ei tärppiä tule.
Mietityttää vain, että onko minulla jokin vakava tulehdus tai jotakin sillä on ollut hieman kutina oireita ja valkovuoto on tuoksunut selvästi erilaiselta kuin ennen ja sitten vielä täytyy hypätä vessassa koko ajan...Auttakaa...onko vastaavanlaisia oireita ollut jollakin muulla vai voinko olla varovaisen toiveikas mahdollisesta uudesta tulokkaasta?!?!? Onko ehdotuksia mitä kannattaisi tehdä???
En uskalla vauva-ajatusta päässäni vielä kauheasti miettiä, sillä on pakko mennä nyt ilmeisesti päivä kerrallaan.
Kiitos jo etukäteen... tämä on ihanaa kun saa purkaa tuntojaan täällä!

Plussatuulia ja haleja kaikille!
 
Susa78
Tässä ketjussahan nyt plussia satelee...ONNEA TYTTELI!! :) Kyllähän haaleakin plussa on plussa. Vau!!

Rookielle onnittelut uudesta työstä!! Ja peukutuksia...toivotaan plussaa sinnekin!! Jännittää sun puolesta...miten maltat olla testaamatta? ;)

Susa
 
Johkuna :)
Huomenta!

Onnea plussasta Tytteli! =) Kyllä se siitä vielä vahvistuu.

Rookille onnea uudesta työpaikasta! Toivottavasti täti on eksynyt matkalla ja tulee seuraavan kerran joskus vuoden päästä. ;) *peukuttaa* Ihmettelen kans, että miten pystyt olemaan testaamatta?

Lumitähdelle pahoittelut tädistä! :(

Susalle ja Nukalle bdbdbdbd...

ON: Olen yrittäny olla laskematta tarkkoja kiertopäiviä ja tähän mennessä olen siinä onnistunu. Sen verran olen kartalla, että nyt mennään päivissä 7-10.
Innostuin tuossa alkuviikosta tekemään kolmikymppisbileisiin kutusukortit jotka on vasta marraskuussa. Täytyy olla sen verran hyvissä ajoin liikkellä, kun monella on vuorotyö ja työvuorolistat tehdään ainakin meillä ajoissa, että pystyy toivomaan vapaata. En ole ikinä askarrellu, kun olen siinä tosi huono, mutta onneksi nykyisin myydään jo valmiina kaikenlaista. Ja työkaveri keksi siihen tosi hyvän lorun. :)
Nyt vähän toivoo ettei tärppiä tule pariin kuukauteen, koska olis niin mukava bilettää kunnolla nuo kolmikymppiset, mutta toki olisin onnesta sekaisin jos natsais.

Seuraako teistä joku jääkiekkoo? Mie olen ollu siihen aina hulluna ja tänään pääseeki sitten hallille kattoon peliä. :)

Johkuna

 
Jenny78
Onnittelut Tyttelille! Ja samoni Rookielle työn johdosta! Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa!! =)

Johkuna kyseli jääkiekosta. Minäpä olen aikanaan seurannut jopa enemmän kuin aktiivisesti, mutta taitaa tuo into olla laantumaan päin. Viimeseen pariin vuoteen en ole käyny kattomassa kuin pari matsia ja telkustakin tulee seurattua nykyään enää "oman joukkueen" matsit. Teksti-tv tosin on ehdoton tässä jonkinasteisen faniuden ylläpitämisessä. Kyllähän sitä lätkää katselee telkusta jos ei muutakaan tule ja vaikkei oma joukkue pelaisikaan. Mutta pakko myöntää, että kiinnostus on jämähtänyt enää seuraamaan vuosittaiset MM-kisat, SM-liiga on jäänyt tosi vähälle.

Tulosvetoa sitten kyllä harjoitan vähän useammin, että se todennäköisesti on syy miksi jaksan tuijotella tuloksia teksti-tv:ltä... =)

Joko jännäilijöistä muita on testaillu? Omasta navasta sen verran, että nyt aletaan elää taas piina-aikoja. Kp on 22 ja menkat tulossa vasta viikon päästä. Vaikka kuinka pitäisi jo tajuta että minä en helposti raskaudu -> ei kannata elätellä toiveita, siltikin käy toisinaan mielessä että kunpa minäkin nyt vihdoin... no, yritän pitää jalat maassa ja hyväksyä sen tosiasian, ettei tälläkään kertaa tule kuin p..kaa niskaan. =/

Plussatuulia sen sijaan muille! :)
 
rookie 78
Moi!

Ja kiitos onnitteluista :) Niistä puheen ollen:
ONNEA TYTTELI :)) Todellakin ropisemalla tulee näitä plussauutisia täällä :)

ON: Lopettaakseni itseni ja teidän kiusaamisen, tein testin just, negahan se oli =(
Tätiä ei tosin näy edelleenkään mutta sitä odotellessa... oon pettynyt tuosta negasta, mutta pienessä pääkopassani elättelen toivoa niin pitkään että täti saapuu (hölmöä itsensä kiusaamista).

Sorry lyhyt viesti, pitää juosta kokoukseen... Plussatuulia ja mukavaa päivää kaikille!

- rookie
kp 31/28
 
Jenny78
Rookie: pahottelut negasta MUTTA kuten sanoit, toivossa voi ja saa elää kunnes täti paukahtaa. =) Eli ei siis vielä menetä toivoa! Itsellänikään plussa ei ole oikeastaan koskaan näkynyt ennen kuin vasta siinä vaiheessa kun menkat on useamman päivän myöhässä.

Mulla meni työmotivaatio ihan kokonaan. En edes tiedä miksi, mutten vaan jaksa nyt yhtään mitään. Haluaisin vaan lähteä kotiin mutta pakko täällä on vielä tunnin verran istua. Ehkä tuli tahkottua turhan kovalla tahdilla aina lounaaseen asti, että pöytä on oikeastaan puhtaampi kuin mitä piti. Hyvä sinänsä niin, onpahan aikaa kirjotella tännne. =)

Mun hyvä ystävä kertoi äsken olevansa raskaana, oli tehnyt testin aamulla. Kerrankin sain huomata jotain omituista ja erikoista itsessäni, en nimittäin ollut kuin vilpittömästi iloinen hänen puolestaan vaikka toki jollain tapaa aina koskettaakin kun lähipiiristä tällaista kuulee. Tänään olin kuitenkin tosi iloinen. Tälläkään parilla ei ole aina kovin helppoa ollut, joten tuossa tapauksessa plussa meni aivan oikeaan osoitteeseen.

Sitten on taas näitä tuttavia jotka sikiää pelkästä ajatuksen voimasta ja sitten pröystäilevät asialla ja raapivat päätään ihmetellen miksei meillä vielä ole lapsia. Eniten harmittaa se kun lähipiiristä (sukua) yksi useamman lapsen äiti jaksaa kerta toisensa jälkeen pommittaa meikäläistä typerillä heitoilla kuten esim. "ettekö te vois jo tehdä sitä lasta niin hän sais noita äitiysvaatteita johonkin hyötykäyttöön" jne. Ja tämäkin rouva täysin tietää ettei meillä kyse ole halusta vaan siitä ettei meillä jostain syystä vaan onnistu!! En käsitä tollasta ihmisten ajattelemattomuutta!

Saatan kuulostaa itsekkäältä, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan... Ärsyttää ja suorastaan loukkaa ihan älyttömästi, ettei toisilla järki juokse sen vertaa että tilanteen tuntien osaisi pitää suun kiinni... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Ehkäpä palaan takaisin töiden pariin...
 
Johkuna :)
Rookielle pahoittelut negasta, mutta toivossa on hyvä elää. *halaa*

Jenny, olen kans huomannut kuinka erilailla reagoi noihin raskausuutisiin. Kesällä otti aika koville kun kuulin, että työkaveri oli tullut vahingossa raskaaksi. Nyt olisin todella iloinen jos toinen työkaveri ilmoittaisi olevansa raskaana. He ovat yrittäneet 5-6 vuotta ja nyt ensimmäinen ivf epäonnistui.

Todella töykeää käytöstä lähipiiristä olevalta henkilöltä. Varsinkin kun tietää teidän taustan. Mulla kans ottaa aivoon, kun varsinkin töissä moni sanoo, että eikö se sinunkin pitäs alkaa jo niitä lapsia tekemään. Tietty ne ei tiedä meidän yrityksistä, mutta tää on nykysin niin yleistä, että kaikkien pitäs se jo tajuta ettei se ole kauheen helppoo.

En olis sillon alussa uskonu, että tämmöstä sattus omalle kohdalle. Olin aika varma, että puol vuotta voi mennä, mutta sitten oon raskaana. Kuinkas on käyny yritystä on ollu nyt jotain 17kk eikä raskaana olla vieläkään.

Jennylle myös tsemmppiä piinaviikkoon! bdbdbd

Johkuna
 
Tytteli25
Kiitos onnitteluista. Jalat maassa tässä kuitenkin vielä mennään, koska kaikki on vasta niin alussa...toivottavasti "toukka" pysyy matkassa mukana.
Pidän plussapeukkuja täällä teille kaikille... :)
 
palleroinen
Onnittelut plussanneille! Ja kovasti tarrasukkia mukaan -niitä tarvitaan aina!!! Toivon todella, että "toukkanne" pysyy matkassa mukana!!

Itselleni kävi tänään oudosti. Tein r-testin, kun km on jo pian kulunut 6 vkoa ja tätiä ei ole kuulunut ja lääkäri antoi "ohjeeksi", että voisin tehdä testin, jos menkkoja ei kuulu. No, testiin tuli toinen haalean haalea viiva. Niin nyt mä täällä ihmettelen, että vieläkinkö mussa on sitä raskaushormonia jälellä (mitä ei kai enää pitäisi olla?!?) vai voinko mä olla muka todella uudestaan jo raskaana (mitä en kyllä millään jaksa uskoa).. Mitähän tässä nyt tekisi... ??

Oviksenhan mä bongasin tasan kaksi viikkoa sitten...

Nyt pitää lähtee laittamaan sauna tulille ja salkkareiden ääreen! Mukavat viikonloput kaikille!
 
rookie :)
Palleroinen mä NIIIIIIIIIIIIIIIN toivon että tuo ois uus raskaus!!! IHANAA!!

Hyvää viikonloppua, kävin vaan pikaseen lukeen onko uutisia :)

- rookie
kp 32/28 (tätiä ei näy)
 
c 81
Heipsan!
Tulin reissusta ja on pakko tulla kurkkaamaan teidän kuulumisia.. AIka hyvältä vaikuttaa - haamuilijoita on! Ny vaan bd bd bd jokaisen mielenrauhan puolesta että viivat pian vahvistuu!!!!! Ja Rookie, miekin taisin plussata jotain muutama päivä vasta sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sitä ennen tuli negaa vaan. Oli ollut ovis myöhässä - ultran perusteellahan laskettuaika muuttui ihan reilusti myöhemmäksi, kuin mitä laskurit kierron mukaan antoi. Nyt vaan peukutuksia siullekin, jos se viiva vielä tikkuun ilmestyisi.
Plussatuulia kaikilel, ja oikein hyvää viikonloppua!
Toivoteleepi vakoileva C 81 & toukka 17+0
 

Yhteistyössä