=) Vauvahaaveet 13

  • Viestiketjun aloittaja Susa78
  • Ensimmäinen viesti
Susa78
Kiitos nostelijalle :)

Täällä kp1. Tänään sitten kunnolla vasta alkoi. Blääh!! No, ei auta jäädä tuleen makaamaan vaan miettiä ihan muita juttuja.

Missäs kaikki muut??

Susa
 
Johkuna :)
Susalle ja Jennylle pahoittelut tädistä! :(

Minun oli pakko loppuviikosta alkaa laskeen kp:t, kun tuntu menkkamaista juilintaa ja omasta mielestä pientä beige tuhrua ja silloin oli vasta kp14. Koko viikonloppu on aina välillä juilinut vatsaa, mutta tuhruja ei sen enempää ole tullut. En tiiä onko tää joku lyhyt kierto, kun yleensä nää vaivat alkaa vasta kp18-20 tai sitten se oli jotenki outo ovis.

Avokkikin sai tänään kyseltyä omista tuloksista ja siellä hoitsu oli sanonu, että kaikki ok ja jatko toimenpiteitä ei tarvita. Nyt ei kummastakaan ole vikaa löytyny, mutta epäilen tuon tuhruilun olevan se syy. No edelleen täytyy odottaa rauhallisesti sitä marraskuun 5.päivää jolloin päästään keskustelemaan jatkosta.

Kävin viikonloppuna kotosalla ja äiti yhtäkkiä sano, että "milloin se sie alat lapsia tekeen kun ikäkin alkaa painaan". Mie olin rehellinen ja kerroin että vaikeeta on tutkimukset on alotettu. Tuntu tosi hyvälle kertoa tämä asia. Äidille se on varmaan myös kova paikka, koska isosisko(40v) ei luultavasti saa lapsia. Hänellä on ollut yks kohdunulkoinen 3-4v. sitten ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Hoitoihin hän ei ole halunnut lähteä, eikä myöskään tästä asiasta halua puhua. Olen myös miettinyt onko tässä jotain perinnöllistä, koska isänpuolen suvulla ei monella ole lapsia.

Mukavaa alkanutta viikkoa!!!

Johkuna
kp17
 
Lumitähti79
Lumitähti täällä taas mielenkiinnolla lueskeli ketjua ja katsasti viimeisimmät kuulumiset. Pahoittelut Jenny, Susa ja Nuka tädistä, ja kaikille muillekin joille tuo ei toivottu sukulaisakka on tullut kylään. Aina maailma synkkenee pariksi päiväksi, mutta kyllä se siitä taas iloksi muuttuu!! Palleroisenko tilanne on vielä ratkeamatta?? Innolla odottaa kuulumisia?

JOhkunalle sen verran että huomasin pari viikkoa sitten omillakin sukulaissynttärikahveilla että vihjailua oli ilmassa. Sain esim. oman vauvana käyttämäni asun jonka mummoni on kai minulle tehnyt ja siitä vitsailtiin että vihjekö tuo asu oli ..? tuollaista en kyllä itse ymmärrä ollenkaan. Biologiset tekijät asettavat toki tietyn aikarajan lasten tekoon, mutta miten jotkut kuvittelevat että vihjailu edesauttaa asiaa. Omasta halustaan lapsia tehdään joka tapauksessa. Minulle tuollainen herättää ennemminkin vastareaktion ja tekisi mieli todeta että onhan minulla tuo koira. Ei huvita mainita mitään suunnitelmistamme, enkä maininnutkaan. Mistä sitä voi tietää kuinka tässä tulee käymään muutenkaan.

Nyt on vauva-asia ollut taka-alalla tässä kierrossa, joka puolestaan aiheuttaa sen ettei siitä asiasta ole myöskään ollut stressiä. Flunssa on kestänyt yli kolme viikkoa ja tänään sain viimein antibioottikuurin poskiontelon tulehdukseen. Tervehtymisen lisäksi tapetilla on ollut miehen luo muutto ja nyt se on totisinta totta aivan pian:):) iiiihanaa!!! Olen parhaillaan selvittämässä millä varoitusajalla pääsen eroon omasta asunnostani, työstäni ja mistä huonekaluistani joudun (nyyyyhkis*) hankkiutumaan eroon ja mitkä saamme soviteltua miehen huonekalujen /tavaroiden joukkoon. Onhan tämä toisaalta aika hullua; heittäytyä nyt näin vaan toisen ihmisen varaan ja luottaa että asiat menee hyvin. Menen nyt näillä näkymin ainakin alkuun mieheni firmaan töihin, pitää vielä selvittää mitä kaikkea voisin alkaa hoitamaan siellä ja millä palkalla. Ja jos yhtälö ei toimi, etsin jonkun muun työn. Ja alkuun voin ajaa pidemmän matkan tämänkin hetkiseen työhöni ja siirtyä pikkuhiljaa esim. harjoittelemalla alkuun tunnin pari illassa miehen firmassa. Tavallaan jännittää, tavallaan sellainen olo että vihdoinkin. Nämä on vaan isoja asioita jättää kaikki oma ja heittäytyä toisen varaan, mutta sitten tulee yhteisiä juttuja, jotka ovat myös minun omiani omalla tavallaan, mutta myös miehen. Siis meidän. Ja aion etsiä myös uudet omat jutut, kuntosalin, ym. harrastuksia, ystäviä ym. uudestakin paikasta unohtamatta vanhoja ystäviä ja asioita.

Varmaan moni miettii kun olen tuolla aikaisemmin purkanut sydäntäni kuinka minulla on maailman itsepäisin mies ja itsepäinen olen minäkin, että mitäköhän tuostakin tulee, mutta nyt olen ottanut asenteen olla miettimättä liikoja. Ajattelen että kerran sitä eletään ja että jos ei mitään uskalla niin ei mitään tule saamaankaan. Ja meidän on niin hyvä olla yhdessä kun asiat on hyvin että olen valmis luopumaan omistani ja saamaan meidän jutut tilalle. Tiedän jo nyt ettei helppoa tule olemaan, ei varmasti aina, mutta tasan varmasti kaiken sen vaivan arvoista:):)

Tässä kierrossa puuhattiin kp 13 ja 14. Ja tod. näk. myös kp 16 eli huomenna. Nyt siis kp 15. Hedelmällisestä ajasta jäi hyödyntämättä alusta kaksi päivää ja lopusta myös ainakin päivä, mahd. useampikin. Mutta nyt ei tärpillä ole kiire kun on niin paljon mietittävää muutenkin. Varattiin myös kolmen viikon matka Aasiaan helmikuussa, joten siinäkin on odotettavaa ja jos ei siihen mennessä ole tärpännyt niin mikäs siellä paratiisimaisemissa puuhaillessa:):)

Nyt taitaa alkaa tämä flunssapotilas nukkumaan jotta huomenna taas jaksaa painaa töitä. Sain sairaslomaa mutta en kehtaa enää olla töistä pois.

Ei taida ihan lähipäivinä olla jännääjiä? Ilmoitelkaa jos en ole vahingossa huomannut jonkun lähenevää jännäyspäivää. Ja ovathan ovisajatkin aika jännittäviä päiviä; monta liikkuvaa tekijää, kuten miehen kellistämisessä onnistuminen yms:)

Plussatuulia ja mukavaa viikkoa kaikille!!!!

-Lumitähti
 
Jenny78
Lumitähti, oikein paljon onnea päätöksesi johdosta! Nyt sinulla riittääkin sitten puuhastelua ja jännitettävää tulevan varalta. Olen varma, että kaikki sujuu teillä oikein hyvin ja että päätöksesi on oikea. Onhan se mukava olla miestä lähellä ja kun vauvahaaveitakin on olemassa, on minusta yhteenmuutto varsin oiva askel eteenpäin. =) Onnea vielä! :)

Ja matka... ah, itse haaveilen matkoista jatkuvasti mutten voi tämänhetkisen budjetin nojalla kyllä varailla mitään... olisi pieni työmatka tällä viikolla (to-la) ja ulkomaille suuntautuva joten ehkä se korvaa pahimman matkakuumeen.

Taitaa olla aika hiljasta minunkin osaltani... kp 5 meneillään eli vielä viikkoon ei tarvii alkaa miettiä näitä vauvajuttuja. Pahin masis meni ohi vaikkei se tietenkään auta kokonaisuutta ajatellen, kun pelkää ettei koskaan onnistu. Mutta tällä hetkellä taas ihan ok fiilis. Uutta yritystä odotellessa...

Eipä kai muuta kuin aurinkoista syyspäivää vaan kaikille! =)
 
VilmaAurora
Hei!

Kirjoittelin äsken väärään ketjuun, tänne taidan sopia paremmin...? Kopion siis tähän kirjoittamani jutut.

Ollaan vihdoin siirrytty ajatuksesta yritykseen, pillerit jätetty pois ja nyt kp13. Täytyy sanoa että en voisi olla tyytyväisempi siihen, että vihdoin tehtiin tämä ratkaisu - olo on paljon parempi kuin pillereiden aikana ja seksihalut palautuneet normaaleiksi. Paitsi - nyt on eilisestä alkaen ollut kuvotusta, sekin ilmeisesti aika normaalia pillerien lopettamisen jälkeen? Onko muilla ollut ja milloinkahan loppuu?

Meillä yritys tulee jos on tullakseen -meiningillä, ei mitään stressiä :) Toki hiljaa mielessään toivoo kuitenki kovasti, että saataisiin vauva mahdollisimman pian... Nyt vasta eka luomukierto menossa, joten ei yhtään tiedä milloin ovis on - viime viikolla oli sellaiset oireet, että olisi voinut kuvitella oviksen olevan, mutta oli ihan liian aikaista siihen. Joten fiiliksen mukaan touhuillaan silloin kun siltä tuntuu ja pidetään peukkuja pystyssä! :)

Ja näin "oikeaoppisesti" tähän loppuun vähän esittelyä: minä olen 27 v. ja k-suomesta, mies vuoden vanhempi. Rakennetaan omk-taloa ja ollaan molemmat työelämässä. Yhdessä ollaan oltu reilut 7 v. ja naimisissa vähän yli 1 v.

Aurinkoista syysviikkoa kaikille! :)
 
Lemoni
Tervetuloa joukkoon VilmaAurora!

Olin itse aikoinani samaa mieltä että pillereiden jälkeen oli paljon parempi olo, tuskin enää koskaan alan niitä syömäänkään.

Voi kun meilläkin onnistuisi tuo tulee jos tulee meininki. Okei, mies ehkä on rennompi tässä asiassa että vauva tulee jos tulee. Minä itse trkemmin lasken päivä ovikseen ja siitä taas tädin tuloon. Pitää varmaan jossain vaiheessa tavallaan unohtaa koko asia edes kuukaudeksi. Mutta kun ei pysty! :)

Katostaan taas kp 25/28 menossa, jännäystä riittää loppuviikolle, mutta tuskin mitään kummallista tapahtuu. täti tulee kylään. Tai ainakaan ei ole mitään ihmeempiä oireita, ainoastaan pieniä menkkamaisia kipuja alkaa olla.

Tsempiä kaikille jännäilijöille jos on lähipäivinä, samoin oviksen odottajille kuin myös tädin kohdanneille.

 
VilmaAurora
Joo, aika hankalaa se on kyllä olla ajattelematta asiaa... Täytyy myöntää, että koko ajan vauva-asia pikkasen mielessä pyörii ja toivoo, että pieni meille suodaan mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Tässä kierrossa ei oikein pysty päiviä edes miettimään, että milloin otollinen aika, kun ei yhtään tiedä miten nää kierrot alkaa menemään. Voipi kyllä hyvinkin olla, että tän ekan kierron jälkeen sitten alkaa väkisinkin laskemaan enemmän päiviä jne...

Tsempppiä minunkin puolestani kaikille, toivottvasti tulee plussia pian! :)
 
Nuka74
Moi! Pahoittelut Susalle ja Jennylle! Kurjaa!

Ja tervetuloa taas uusille minunkin puolesta!! Olen jo ihan pihalla ketä meitä täällä nykyään onkaan. Käyn täällä nykyään suht harvoin, mutta saanen roikkua mukana?? Käyn kumminkin lukemassa teidän kuulumiset harvassa päivä. =)

Yritän tässä "taas" pikkuhiljaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja soittaa sinne lääkäriin. Kyselinkin jo Kastikselta Tahkooja ketjussa miten homma etenee .

Lumitähdelle Onnea päätöksestä! Hieno homma!!

Pitäkäähän ketju korkealla tulen taas moikkaamaan joku päivä! =)

Nuka
 
Susa78
Tervetuloa joukkoon VilmaAurora :)

Minäkin lueskelen lähes joka päivä tänne tulevia tekstejä mutta muuten ajattelin pysyä nyt "takavasemmalla" tästä touhusta kun alkaa stressiä pukata koko homma. Oviksen lähestyttyä voi kyllä taas ajatukset sen verran lähtee laukkaamaan että tulee ehkä kirjoiteltuakin enemmän.

Peukutuksia Lemonille ja muille jännäilijöille!!

Susa
 
Lemoni
joo se siitä taas. Tiesinhän sen että kun tulee päivä 28, niin täti tulee koputtelemaan ovelle, ja niihän se taas tuli. Pettynyt, mitä muutakaan. Mutta ei auta kuin jatkaa sinnikkäästi, ei kaikkea saa helpolla. Ehkä se plussa tulee ennemmin tai myöhemmin.

Viikonloppuja kaikille ja plussatuulia!
 
palleroinen
Laitanpa tänneki saman jutun kuin tuonne kermitteihin. En yksinkertaisesti jaksa kirjoittaa samaa uudestaan.

Tulinpa "päivttämään" omaa tilannettani vähän... Sori, kun en ole aikaisemmin ehtinyt/jaksanut, on ollut vähän kaikenlaista.. töissä kiire ja näin..

Eli ajatukseni uudesta raskaudesta ei ollut huuhaata, vaan olenkin/olinkin tosiaan heti uudestaan raskaana. Käytiin miehen kanssa tässä menneellä viikolla lääkärissäkin, joka katsoi UÄ:llä, että todella olen raskaana ja olipa näkevinään siellä sikiön kaiunkin ja jopa ilmeisesti sydänäänetkin! MUTTA... :( Eipä ole ollut juuri ilon aihetta. Jälleen kerran tuhruvuoto on nostanut päänsä ja sitä on tullut enemmän ja enemmän vaan tässä viikonlopuna aikana :( Elikkä keskenhän se tämäkin taas menee. Vituttaa suoraan sanottuna. Raskausoireita on nyt ollut enemmän -tänä aamuna jopa oksensin! Tosi ristiriitaiset fiilikset on, kun raskausoireita on, mutta silti vaan tuhruttaa! :(

En ymmärrä miten selviän tästä uudesta keskenmenosta. Lasta tuskin yritetään tämän jälkeen ihan hetkeen uudestaan. Sinne menee ne vauvahaaveet. Ilmeisesti tähän perheeseen ei haluta antaa lasta. Paska homma.

Huonompi juttu vaan on, että ensi viikolla ois töissä ihan törkeen kiireinen viikko ja en tajua miten voin olla sieltä poissa (sairaslomalle jos nyt jään).. Yksi työntekijä on ensi viikon lomalla ja jos mä olen sl niin sinne jää töihin vaan yksi työntekijä, joka ei varmastikaan ehdi tehdä omien töidensä lisäksi kahden muun ihmisen töitä. Ja mulla on vielä opiskelijakin siellä odottamassa! Mutta en kyllä tiedä millä voimilla menen töihinkään...

Että tämä elämä osaa olla aina niin mukavaa! :(
 
sade81
Palleroiselle valtavasti voimia! pidetään nyt vielä pientä toivonkipinää yllä jos olisikin vaan normaalia alkuraskauden tuhrua..vaikka tunnistat varmaan jos on samanlaista kun oli viime kerrallakin, mutta me muut täällä toivotaan ja peukutetaan sunkin puolesta!
 
C 81
Iso Halaus Palleroiselle ja tsemppiä!

Muista, ettei tuhru - tai kovempikaan vuoto ole aina välttmättä merkki km:stä. Minulla on vuotanut lähes alusta tähän päivään asti - korkeintaan viikon parin välejä ollut ettei ole edes tuhruttanut. Toivon niin, että olisi sinulalkin vaanväärä hälyytys. J aole rauhassa itsekäs! Jos kaipaa lepoa SAA ja PITÄÄ jäädä sairaslomalle. Sinä ja vauva tulette ensin, työ ja muut asiat vasta sen jälkeen. Jouduin minäkin jäämään kesken lomakauden ilman tuuraajaa saikulle - morkkis oli kova - mutta kyllä oma terveys täytyy tulla ennen töitä.

Kovasti nyt vaan voimia sinne!! PIdän peukkuja minkä pystyn!

t. C81 rv 19+2 (ja taas sairaslomalla vuodon takia)
 
Johkuna pikaisesti töistä
Palleroisella halaus! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! Voimia!

Tervetuloa VilmaAurora!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :(

ON: Täällä kans tätiä odotellaan kp24 menossa.

Johkuna
 
Lumitähti79
Lumitähdeltä täältä Palleroiselle ISO ja lämmin voiman halaus!!!! Ja tietysti optimistisena ihmisenä toivon että kyseessä on väärä hälytys. Mikäli ei ole niin sitäkin enemmän voimia ja uutta uskoa kehiin. En tiedä onko mitään apua tästä, mutta itseni ikäisellä ystävälläni (28) on neljä ihanaa ( yksi jo koululainen) lasta ja YHTÄ monta km:ää. Eli ei kannata luovuttaa, vaikka ymmärrän että koettelemuksen jälkeen ei heti tai ehkä pitkään aikaankaan ei ole voimia yrittää uudelleen. Mutta ennemmin tai myöhemmin, uskon että usko ja toivo palaa taas. Tsemppiä teille molemmille!!!!

C81:lle myös jaksamista, varmaan muutenkin jo paljon mietittävää niin kurjaa ylimääräistä stressiä tuottaa moinen vuotaminen. Ei ilmeisesti kuitenkaan mitään vakavaa kun raskaus se vaan etenee hyvällä mallilla?

Lemoni, tädin tulosta pahoittelut! Kyllä se aina potuttaa, enemmän tai vielä enemmän. Toivotaan että ensi kuussa ymmärtää pysytellä poissa! Nyt taas uutta kohoa veteen.

Ja Vilma Aurora; tervetuloa keskustelemaan:) Kiva kun tulee uusia yrittäjiä. Vaikka itsekin olen aika uusi mutta kuitenkin. Vaikka välillä tuntuukin tämäkin aika ikuisuudelta...

JOhkunalle bd bd bd bd bd bd!!!!! En muista kiertosi pituutta mutta aikaisintaan neljän päivän päästä on jännät paikat:) Itse asiassa, mennään sun kanssa aika samoissa; just aloin itsekin laskea että mulla on ensi sunnuntai jännäyspäivä, eli kp 28. Tänään siis 22... Pupuilua on ollut muistaakseni ( hitto kun on kalenteri töissä, ei pääse tarkistamaan...:) kp 13 ja 14. Ja sitten kp 19 ja 21. Viikolla ei olla vielä IHAN pienen hetken ( onneksi enää) eri asuinpaikkojen takia näkemään juurikaan joten valitettavasti jäi päivät 11, 12, 15 ja 16 väliin, joihin olisin myös "panostanut" jos mies olisi ollut käsillä:)

Olosta; aivan totaalinen voimattomuuden tunne ollut eilen ja tänään. Siis sellainen että kaikki voimat ovat aivan loppu. Väsymys on hyvin lievä ilmaisu tälle ajoittain esiintyneelle totaaliselle voimien katoamiselle. Muita tuntemuksia; vasen munasarja kivisti eilen, nyt juuri vasen munuainen kolottaa,alavatsaa jomottanut pari pvää, tänään enemmän. Huimaus käynyt välillä, tänään sain lohduttoman itkukohtauksen kun syntyi miehen kanssa ristiriitaa huonekaluista, joita sekä hänellä että minulla on, että kummat pidetään. Usein pissahätä. Raskausoireita? Kyllä vain mutta mitä tahansa muitakin oireita; lähestyvä täti, väsymys, stressi jne.

Nyt on tilanne se että oma asuntoni on juuri irtisanottu, vajaa kuukausi aikaa muuttaa. Työpaikkaa ei ole irtisanottu eikä mikään muukaan ole vielä selvillä muuta kun että kovaa vauhtia olen menossa asumaan miehen luo. Käyn sitten vaikka jonkun aikaa pidemmän matkan päässä vanhassa työssä. Kunhan nämä tavara-asiat nyt ensin saataisiin selvitettyä. Minulla ei kovin montaa olekaan suurta huonekalua joita yritän mukanani raahata, mutta esim. sohvani ainakin haluaisin mukaani ja mies tietysti pitää omansa. Katsotaan syntyykö näistä yhteisymmärrys. Sietäisi syntyä! Jos jää tälläisestä kiinni niin johan on. Ei kai nyt sentään kuitenkaan.. tässä on vaan taas ilmentymä siitä kun kaksi jääräpäätä kohtaa. Toisinaan koiranikin on ollut miehelläni mietintämyssyssä koska ei itse hankkisi koiraa jos saisi valita, mutta kai on nyt mennyt jakeluun että minun mukanani kaupanpäällisenä tulee koira ja niin se vaan on.

Täytyy alkaa nukkumaan väsymystä pois. Mites muiden kp:t? Kuka jännää tällä viikolla JOhkunan ja Lumitähden kanssa??=)

Tsemppiä viikkoon kaikille!
 
Johkuna :)
Kiitos Lumitähti tsempityksestä! Mua nyt ei kannata jännätä, kun tuhrut ollu kuvioissa viikon verran. Eikä kyllä seksiäkään ole ollu tässä kierrossa kuin kerran (kp11). :( Nykyisin ei vaan yksinkertaisesti huvita eikä jaksa. Enkä kyllä edes usko mun luomuraskautumiseen. Enään noin kuukausi, että päästään yliopstolliseen sairaalaan kuulemaan mihin hoitoihin ryhdytään. En sitten tiiä jos Tehy menee lakkoon, että peruuntuuko meidän aika. Jos näin käy aion ottaa yhteyttä väestöliittoon, kun ymmärsin et yksityisellä ei välttämättä hoitajat lakkoile?! En kyllä ole sit varma... Toivottavasti tämä ratkeaa ens viikolla.

Lumitähdelle bdbdbdb!!! Sun oireet kuullostaa tosi hyvälle. Peukkuja!
Muistan ite sen kun muutin avokin kans yhteen, että oli pientä vääntöä noitten huonekalujen kans tai mihin niitä voi laittaa. Onneksi avokki asu omakotitalossa niin sitä tilaa kummiski löyty munkin huonekaluille. Todella kivaa, että pääset asumaan miehesi kanssa samaan asuntoon. :)

Täytyy jatkaa töitä ettei kukaan huomaa millä sivuilla seikkailen. :)

Johkuna kp25
 
Jenny78
Päätinpä piipahtaa välillä täälläkin, ollut vähän kiirettä tässä viimesen viikon ajan ja hyvä niin, koska ajatukset ovat pysyneet poissa vauva-asioista.

Palleroisen uutisia odotellaan täällä päässä kovasti, toivottavasti tuo tuhruilu tosiaan on ihan normaalia, monilla kun tuntuu sitä olevan ihan normaalissakin raskaudessa. Ilmottele kun jaksat, toivon todella että kaikki on hyvin!! Yritä säilyttää malttisi nyt kuitenkin. Osaan varsin hyvin kuvitella miten pahalta voi tuo pelko ja tiedottomuus tuntua, mutta yritä jaksaa. Vähän vaikea löytää oikeita sanoja. =(

Täällä mennään kierron puoliväliä ja mieskin on ihmeen hyvin innostunut petipuuhista, itse asiassa kaikki tähän asti parin viikon aikana on lähtenyt hänen aloitteestaan. Tänään ihan varmuuden vuoksi aion kuitenkin itse kellistää hänet, koska tunnen ovulaation olevan joko jo nyt tai tuloillaan. Varmuuden vuoksi siis tänään vielä simpat kehiin ja katsotaan mitä tapahtuu. Tuskin mitään kuten ei tähänkään asti mutta tiedetäänpähän ainakin että ollaan otettu varman päälle. Sitten tärpittömyys on enemmänkin vaan epäonnea eikä meidän aktiivisuudesta johtuvaa.

Peukkuja kaikille jännäilijöille, voimia Palleroiselle ja pahottelut kaikille joille täti salakavalasti jälleen kurvasi kylään. Tää on niin tätä. =/
 
c 81
Nostan teitä ettette putoa toiselle sivulle..

Palleroisen - ja teidän muidenkin- kuulumisia käyn tällä kurkkimassa.. Odottelen teitä kaikkia tuonne ' toiselle puolelle. *Plussatuulia*!!!!

 
Susa78
Hei kaikille!

Tervetuloa Satkskuliini! Uudet ovat aina tervetulleita. Tällä hetkellä täällä on vähän hiljaisempi kausi menossa...varmaan jokaisella omat syynsä. Minä pidän nyt vähän hiljaiseloa palstailusta (tai lähinnä kirjoittelusta) että "vauvansaantistressi" laantuisi. Tähän mennessä olenkin onnistunut siinä varsin hyvin. Aloitin tässä vähän muitakin projekteja...parin-kolmen kilon painonpudotus jouluun mennesssä ja liikunnan lisääminen on nyt mielessä. Tietenkin aivojen perukoilla haaveilu on käynnissä mutta päiviä en ole laskeskellut, hyvä minä :)

Onko Palleroisen tilanteeseen mitään uutta?? Tarrasukkia sinne!!

Susa
 
Lumitähti79
Hei vaan,

Susa on oikeassa siinä että nyt oman lyhyen palstailuhistoriani hiljaisin kausi meneillään. Kaikilla on varmaan omat syynsä miksi eivät ole käyneet kirjoittelemassa. Minulla henk.koht. on viime aikoina ollut paljon mietittävää liittyen tulevaan yhteenmuutoon, työssä käynnin järjestämiseen miehen luona asuessani ( 100 km työpaikastani), että jatkanko täällä vai menenkö miehelle töihin vai vielä jonnekin muualle, mikä olisi järkevintä ja lisäksi kuumeilen tammikuussa tapahtuvaa lähes kolmen viikon ulkomaan reissua aivan mielettömään paratiisipaikkaan=)=) Olen vaan katsellut netistä niitä upeitä valkoisia hiekkarantoja, taivaan sinistä vettä, palmuja.....aaaaarg... en kestä odottaa=)))))

Satskuliinille omasta puolestani tervetuloa mukaan keskustelemaan. Kerro hieman lisää itsestäsi ja tilanteestasi? Olet varmaan huomannut tuon alussa olevan ketjun jossa on oma "nimi", ikä+ miehen ikä ja yrityksen aloituskuukausi+ vuosi. Itsellä yritys on alkanut muistaakseni heinäkuussa 2007, omalla kohdallani lukee y 07/07.

Nyt on meneillään kp 26 ja niin paha olo tässä juuri tällä hetkellä että suu erittyy täyteen sylkeä, rintoja kivistää ja alavatsassa on ajoittain koviakin jomotuksia. Minä muistan kuitenkin aivan selvästi voineeni pahoin ennenkin olematta raskaana, joten en nyt oleta mitään vielä. Vaikka mielessä on toki välillä käynyt että olenkohan minä, mutta mennyt äkkiä pois.

HIeman hankalaa nyt kirjoittaa kun koko ajan joku työkaveri ilmaantuu tähän selän taakse höpisemään ties mitä:) Jatkan tuonnempana.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!!

-Lumitähti
 

Yhteistyössä