=) Vauvahaaveet 13

  • Viestiketjun aloittaja Susa78
  • Ensimmäinen viesti
Susa78
Kiitokset C:lle peukutuksista...toivotaan että jommalle kummalle (tai vaikka kummallekin!!!) olisi apua...onkos muuten muita jännäilijöitä?

Mites Lemonin tilanne? Mulla ihan entisellään. Huomenna ajattelin lähteä pitkästä aikaa vähän kaupungille juhlimaan kaverin kanssa, kivaa! Täytyy ny kuitenki sen verran maltillisesti ottaa ettei sunnuntai menis ihan kokonaan makoiluun :/

Mukavaa viikonloppua, plussatuulia ja C:lle (ja muillekin odottajille) ihanaa odotusta!! :)

Susa
 
Lemoni
Mitäs täällä kp30/28 menossa, ja ei mitään oireita, muuta kuin välillä pieniä menkkamaisia tuntemuksia. Tekisi kovasti mieli testa jo, ja ajatukset lentää ties missä, mutta ajattelin nyt vielä hetken odottaa..

Hauskaa viikonloppua kaikille, ja paljon plussatuulia!
 
c 81
...nosto...

:) Pitää käydä kurkkimassa jännäilijöiden (ja muidenkin) kuulumisia. Älä Lemoni hämmenny vaikkei viel testatessa tulisikaan plussa, mullakin se plussa tuli muutama päivä sen jälkeen vasta kun menkat ois pitäny alkaa.
OIkein hyvää viikonlopun jatkoa Kaikille!!!

C 81
 
Lemoni
Eilen testasin, kun en malttanut kauempaa odottaa, mutta negaa se näytti /tosin tein sen illalla). Menkat eivät vieläkään ole alkaneet ja ovat nyt neljä päivää myöhässä. Eikä mitään oireita mihinkään päin.. Mutta odotellaan jännityksellä mitä tapahtuu. Mites Susa78, eikös suakin jännäillä?
 
Susa78
Juu kyllä täälläkin vielä jännäillään :) Nyt kp36 menossa...ihme kun ei vielä tuhrujakaan näy, jotka mulla edeltää aina monta päivää ennen menkkoja. Nyt vaan toivon kovasti etteivät ne tuliskaan!! :) Mä olin malttamaton ja testasin jo viime torstaina mutta negan sain minäkin. Olihan se liian aikaistakin ja iltavirtsasta että en mä kyllä vielä ole luovuttanut.

Susa 36/35-37
 
Lumitähti79
Täällähän on jännät paikat meneillään! Olipa hyvä että tulin käymään. En ole ehtinyt käydä lueskelemassakaan pahemmin, muuttopuuhat meneillään ja viimeisiä öitä omassa asunnossa vietellään. Melko tyhjää täällä pelkällä patjalla koiran kanssa kahden..:) Kohta pääsee miehen viereen joka yö.

Lemoni ja Susa78, kuullostaa TOdella hyvältä kummallakin!!!! bdbdbdbdbbd Toivon niin kaikkeni että teillä olisi tärpännyt :):) kyllä nyt jommalla kummalla on oltava ainakin bd bd bdbdbdbdb

Liityn mukaan jännittäjäin joukkoon. Kp 26 alkaa huomenna, viime kierto teki tepposet ja jäi 25een. Muuten ollut aika tarkkaan 28aa. Jänniä päiviä mennään täälläkin. Rinta ja naama kukkii, palelua, väsymystä ja tänään töissä meinasin pyörtyä alavitsakivuista. Ajatukset ailahtelee välillä olen varmasti - miksi juuri nyt muka olisin.

Tuttua kauraa...mutta miksi pitkästytän kaikkia mainitsemalla taas nämä joka kuukatiset aatoket / oireet? SYY : Asia joka herätti epäilykset oli kuusi päivää oletetusta oviksesta housuihin tullut rusehtava viiva. Se sai minut lukemaan kiinnittymisvuodosta ja tuli jotenkin jännä olo ( jos tulee niin kuulemma juuri pieni tuhraus 2-9 pvää oviksesta). Tuollaista en ole ikinä huomannut. Kävin työpäivän aikana ihmettelemässä ja toteamassa monta kertaa että kyllä, siellä se on...!

Lisäksi naama ja rinta kukkii, tulee kuumia aaltoja ja välillä palelee. Olin raskaana tai en, nyt tapahtuu jotain outoa minussa. Hormoonit heittää meinaa aivan pyllylleen jos tässä ei ole raskaudesta kysymys. Mutta- kuten sanottu- liian aikaista miettiä, nyt vaan jännätään ja koitetaan selvitä kaikista muista isoista asioista kunnialla mitä on meneillään.

Toivon kaikin sormin ja varpain tärppejä Susalle ja Lemonille ja tietysti kaikille muillekin yhtä paljon mutta kaikkia jännätään vuorollaan.

Ilmoitellaanhan tilanteiden etenimisistä!!! Plussapuhureita!!! ( ulkona melkoinen syyspuhuri, tuntuu että katto irtoaa:)

- Lumis 25/25-29
 
C81
OI hitsi!! Kuulostaa tosi lupaavalle, ei malta pysyä poissa seuraamasta jännäilijöiden kuulumisia.. Tosiaan miekin sain sen plussan melkein viikon oletetusta menkkojen alkamispäivästä - olikin ovis ollut myöhemmin. Eli älkää nyt vaan luopuko toivosta!

bd bd bd bd bd tasapuolisesti kaikille..
 
Susa78
Onkos Lemoni vielä jännäilijöiden listalla?

Jos tästä nyt jotain positiivista haen niin sen että tällä kertaa menkat alkoivat heti eikä parin päivän päästä niinkuin yleensä. Olo on silti melko toivoton. Itku tuli kun kotiin pääsin.

Susa kp1
 
Lemoni
sori, mutta minäkin palaan takaisin maan pinnalle ja kovaa.. eilen alkoi tuhruilut ja tänään jo täysi meno päällä, eli täällä mennään nyt kp 2. Ensimmäistä kertaa minulta pääsi itku, kun tajusin että sieltä se täti taas tuli. Jotenkin sitä toivo niin hartaasti plussaa, kun menkatkin oli myöhässä, mutta ei. Joo, ei niitä lapsia niin vain saada, kyllä se vaatii hikeä ja kyyneleitäkin välillä, mutta toivotaan että se onnellinen hetkikin vielä jossain vaiheessa koittaa.
 
Jenny78
Susa ja Lemoni, pahoitteluni. Mutta kuten aina, uusi into nostaa päätään kun ekat menkkapäivät alkaa olla takanapäin ja mielikin siitä sitten piristyy. Ja loppukierrossa taas jännätään.

ON: Tänään kp 14 ja aamulla tuli vähän puuhattua. =) Ei tässä kyllä hirveellä rytinällä nyt "yritetä" (vaikka niin olikin tavallaan sovittu), maanantaina toimittiin viimeksi ja tämän aamuinen olikin sitten vasta toinen kerta näin "ovisviikolla". Ja melkein veikkaan että jää viimeiseksi. Mutta ei haittaa, koska nyt kuitenkin ollaan touhuttu ja alavatsassa tuntuu munasarjojen kohdalta siihen malliin että ovis joko on nyt tai juuri tuloillaan. Eiköhän ne simpat tuolla säily käyttökelpoisina päivän pari.

Mutta enpä nyt hehkuta, koska ennenkin osuttu nappiin ajoituksessa, eikä silti mitään. Nyt on sitten muuten aika varattuna tutkimuksiin, vielä tämän vuoden puolelle - kääk! Että ehkä senkin vuoksi olen elelen nyt jotenkin rennolla menolla...

Mitäs Lumitähti, mikä tilanne?

Tsemppiä uuteen kiertoon tädin kohdanneet ja plussaonnea jännäilijöille!
 
rookie 78
Moi!

Pahoittelut Susa ja Lemoni =( Perkuleen täti se aina kaartaa paikalle, meinaa alkaa jo usko loppumaan itelläkin kun ei vieläkään jätä vierailua väliin. Mutta toivon mukaan Lumiksella ois hyviä uutisia meille??? bd bd bd :)

Jokohan se talvi tuli nyt kun luntakin on maassa? Toivon mukaan, heti niin paljon valoisampaa ja mielikin virkistyy :)

Täällä ei uutta, touhuttu on kyllä mutta niin siltikin oon vakuuttuneena kuitenki siitä että taas se täti kuitenki tulee. Prkl. Eikä ehditty (niinpä niin, hiton työkiireet kun ei kotona ehdi kuin pyörähtää) touhuumaan oviksen aikaan, eli epän edes jännää tässä kierrossa..

Jenny mahtava juttu että tutkimusaika järjestyi nopsaan! Mä kuitenkin peukutan sille, että nyt kun aika on selvillä niin sen voiskin jättää käyttämättä ;))
Miten muuten Johkunan tilanne..?? Vai onkohan mulla mennyt ohi joku viesti, eikäs sulla/teillä ollu tutkimuksiin aika ihan lähiaikoina..?

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille, ja peukutuksia jännääjille ja uutta ovista bongailemaan ne ketkä tädin vasta kohtasi!

*rookie
kp 19/28-34

PS. hitsi että on kiva lukea välillä C:n ja Aajankin kuulumisia :))
 
JOhkuna :)
Heippa pitkästä aikaa!

Susalle ja Lemonille pahoittelut tädistä! :(

Kiva kuulla sinusta Rookie! :) Tänään ollaan menossa lekurille klo.12. Jänskättää! Käyn iltasella kertomassa kuulumiset.

Jenny kiva, kun saitte ajan jo tälle vuodelle. Saako udella, että meettekö julkiselle vai yksityiselle?

Nyt täytyy jatkaa työntekoa....
Mukavaa alkanutta viikkoa, PUS!

Johkuna
kp5
 
Jenny78
Huh, taas yksi maanantai alkaa olla takanapäin... onneksi. Täällä ei mitään uutta, en muista edes kiertopäivää mutta tietenkin menkat tulee ensi viikolla kun on loma. Tietysti.

Johkuna, saanko udella samaa eli menittekö te yksityiselle vai julkiselle puolelle? Me päätettiin nyt ottaa härkää sarvista ja mennä väestöliiton klinikalle käymään, lasketaanko se sitten yksityiseksi. Varmaan joo, koska ajan sai näin nopeasti. Eikä nyt Tehy-jupakan aikana viitsi enää lähteä jonottamaan julkisellekaan... katsotaan nyt miten käy. Eka käynti siis vasta tulossa ja siitä sitten katsotaan askel kerrallaan mitä tehdään.

Odottelen innolla kuulumisiasi, olisi mukava jakaa näitä kokemuksia ja ennen kaikkea kuulla miten teillä meni. Ilmottelehan mikä fiilis on jne. =) Tosi hienoa, että teidän aika olikin jo tänään. =) =) =)

Mites muilla?
 
Johkuna :)
Moikka taas!

Jenny me ollaan toistaiseksi ainakin julkisella ja puoli vuotta sai odottaa tätä aikaa. :( Väestöliitolla asiat menee paljon nopeammin eteenpäin. Jos Tehyn irtisanoutuminen toteutuu niin olen valmis siirtymään väestöliittoon. Alunperin ajatuksena oli, että julkisella tehtäis inseminaatiot ja sen jälkeen väestöliittoon. Ainakin täällä meillä julkiksella on IVF-jonot 8kk.

Lääkärillä siis on käyty ja hänen kansaan käytiin eri hoitomuodot läpi. Hän suositteli inseminaatiota ensiksi, koska kummastakaan ei ole löytynyt vikaa. Julkisella tehdään 2 inssiä ja sen jälkeen tarvittaessa koeputkihedelmöitys. Lääkäri kirjoitti valmiiksi reseptit, mutta hoidon aloitus on vielä epäselvä. Minun täytyy soittaa sairaalaan, kun seuraavat kuukautiset alkaa. Nyt toivon todellakin, että irtisanoutumiseen saadaan joku muu ratkaisu.

Seuraavaksi hoitaja neuvoi lääkkeiden käytön kanssa sekä opetti käyttämään sitä kynää millä pistetään. Kotiin myös sain pussukan, mikä sisälsi tämän kynän, neuloja, ohjelappusia ym. Ainoa, mikä tässä hirvittää on tuo pistely. Onneksi ne neulat on ohuita, että eiköhän se tästä. Lopuksi molempien piti käydä verikokeissa.

Nyt todella odotan näiden hoitojen alkamista. Kuten lääkäri sanoi, että kannattaa pitää toivoa yllä, mutta jalat maassa. :)

Kiva kuulla sitten Jenny, että miten teillä edistyy väestöliitolla asiat. Toivottavasti meillä kaikilla olis pian pieni nyytti sylissä.

Tulipa nyt oma napa versio, mutta kertokaa muutkin kuulumisia.

Johkuna ihan sekaisin kaikesta...
 
C81
Alkuperäinen kirjoittaja Johkuna vielä:
Unohdin toivottaa C:lle tsemppiä mahan kasvattamiseen! :) Sieki taidat olla jo aika pitkällä....
Haleja myös masuasukille!

Johkuna

Kiitos <3 Kyllä mie kurkkimassa teitä käyn lähes päivittäin.. ei osaa olla poies. Toivottavasti olette kaikki pien mukana tuolla 'toisella puolella'.
Paljon peukutuksia kaikille ja tsemppiä hoitoihin Johkunalle! Toivottavasti muutkin sinne haluavat pääsevät pian!!! Olette kovasti ajatuksissa!!!

C 81 + toukka 24+2 (hui!)
 
tytsy1
Moi pitkästä aikaa ja pahoittelut kaikille joille täti kurvasi paikalle :(
kiinnostais mikä on Lumitähti79 tilanne :)

sitten omaa napaa tänään menossa kp 27/28 mutta enpä kovin toiveikkaalla mielellä ole ku nseksiä harrastettu tässä kussa vaan 2 kertaa mutta 1 kertahan toisin sanoen riittää :D

tytsy ja neiti -07 ;)
saas nähädä.. kovasti menkka tuntemuksi on jo joten eiköhän se täti tännekkin kurvaa
 
Susa78
Lumiksen kuulumisia minäkin odottelen ;) Peukutukset tytsylle, toivotaan parasta! Olisi jo aika plussajunan pysähtyä tähänkin ketjuun. Parissa ketjussa on näköjään plussailtu.

Mä en kerkee enää saada vauvaa ennen kolmekymppisiä :(

Susa
 
Johkuna :)
Tytsylle peukutukset!! =)

Lumitähden uutisia olis myös kiva kuulla! Toivottavasti on plussa tullut!

Susalle hali! Mulle tulee huomenna se maaginen kolmekymmentä täyteen. :( Muistan joskus ajatelleen, että mullahan on kolmekymmpisenä jo lapsi/lapsia, mutta kuinka tässä on käynytkään. Nyt täytyy ajatella, että toivottavasti edes yksi lapsi suuodaan ennen nelikymppisiä. :)

Perjantaina olis tarkotus bilettää kaveriporukalla. Teemana meillä on pääkallo ja yritän väsätä myös sellaisen kakun. Saa nähä kuinka käy... Odotan todella paljon niitä bileitä, että saa viettää aikaa hyvien ystävien kanssa.

Johkuna
kp7
 
Susa78
Etukäteis-onnittelut Johkunalle kolmekybästen kunniaks!!! Niin sitä vaan tuli ennen aateltua että kolmekymppisenä ois lapsi mutta ei...ois pitäny aloitella hankinta jo aikaisemmin. No, ei sen iän nyt niin väliä. Jos nyt joskus ees sais niin onnellinen oisin :)

Susa
 

Yhteistyössä