Vauvahaaveet alkuvuosi 2011

  • Viestiketjun aloittaja Nel.
  • Ensimmäinen viesti
Nel.
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk15.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk6....(1).....kp28-34.........10.4
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk?.....(1)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.
 
Inkku
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk15.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk6....(1).....kp28-34.........10.4
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk5.....(1)......?

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.
 
Kerttunen
Uusi ketju, kiva, kiva. Mulla olisi tämän kierron laskettuaika 31.12.2010, mutta oikein hyvinh sopii alkuvuoden ketjuun. Kyseessä siis luomukierto, mutta nyt kun ovis on pongattu digitestillä, niin aloitan luget dpo 2:na, kuten on tehty kolmessa edellisessä kierrossakin. Samoin aloin napsia kortisoneja, jotta vasta-aineet ei pääse jylläämään.

Mutta lopun alkuahan tämä on, enää pari kertaa(?) yritystä tukitoimilla ja sitten saa riittää. En mä ehkäisyä ala käyttämään, mutta ihan pakko on löytää elämään uusia juttuja, jottei tämä asia vie vuosikausia mukanaan.

Terkkuja kaikille. Tuli tällainen omanapainen viesti, sorry.
 
Martta
Kiitokset Nelille uudesta ketjusta =) Vanhat näyttää tänne kutakuinkin löytäneet, paitsi Tähtisumu. No toivotaan että hänkin meidät löytää uudesta ketjusta. Ja saa tietty uusiakin jännääjiä tulla.

Eikö Inkulla vieläkään ole menkoista tietoa? No toivottavasti se täti kurvaisi pikaisesti. Sanoivatko kuinka kauan odottelet, ja milloin olisi hyvä hakeutua tohtorille jos ei menkkoja ala kuulua?

Itsellä samat vanhat odotellaan fiilikset. Tissit on raskaat ja vähän hellät mutta voipi tuo olla taas täti-oirettakin. Ajattelin että lauantai-aamuna testaan jos ei perjantaina ala.

Martta, kp 27
 
Inkku
Heipat,
näyttäis ja tuntuis siltä että menkat ois alkamassa, mahaa juilinut viimeyöstä lähtien että eiköhän se vuotokin tänään ala, jes:)Eli kierto olis km:n jälkeen sit 33 päivää, mikä vaikuttaa kait ihan ok:lta:)

Inkku kp 1
 
Inkku
Martalla jännät paikat, toivon niin , että tätsä ei tällä kertaa löytäis teille!Eilen siis hanat aukes täälä päässä ja hyvä niin.Aika kivuliaasti tosin, mutta se on kuulemma yleistä.Kunhan vaan eivät nyt ikuisuuksia kestäis.

Martta kyselit siitä lääkäristä:sanoivat , että 4-7 viikon kuluttua keskenmenosta pitäisi alkaa seuraavat kuukautiset eli olishan tossa ollut vielä aikaa odotella;)Ens viikolla on joka tapauksessa vielä jälkitarkastus, että näkee , että kaikki on kunnossa.

Tähtisumusta ei ole vieläkään kuulunut, onkohan siellä plussattu???
 
Inkku
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk15.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk6....(1).....kp28-34.........10.4
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk5.....(1)......kp 28-33....6.-8.5.2010(about)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.


Inkku kp 2
 
Nel.
Oon miettinyt pitäisikö munkin kokeilla tota saama kuin Kerttunen jo ensi kierrossa. Mites se nyt oli, missä vaiheessa lääkärille pitäis mennä, jos kerran alkukierrosta joku lääkitys alkaa? Pitäiskö tän kuun lopussa sit aika saada. Ja mitä kaikkea siihen hoitoon kuuluikaan? Tietty menen kyllä keskustelmaan myös siitä pitäiskö ryhtyä johonkin muuhun toimenpiteeseen.

Haluan jotenkin lähteä tätä tässä välissä edistää.

Olen saanut nyt hyviä vinkkejä siihen miten saada itseään parempaan kuntoon, vaika mitä stressiä ja surua olisikin. Eli liikuntaa, rentoumumista ja itsensä hyväksymistä. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta nyt vaan pakko elää positiivisesti.

Nel. ja kierron puoli väli lähestyy.
 
Martta
Hienoa Inkku että kerrankin täti löysi oikean haluttuun osoitteen. Tämän vierailun jälkeen pysyköön sitten poissa, eikös joo :)

Kiva huomata Nel että olet paremmalla mielellä. Se ei voi muuta kuin avittaa tässä asiassa.

Ei sukulainen ole tänne löytänyt ainakaan vielä ja hyvä niin. Ajattelin että jos huomenna aamulla rohkaistuisin testaamaan. Eilen illalla jo ajattelin pienistä vatsatuntemuksista että alkavatkohan menkat yöllä mutta mitään ei ole näkynyt. Eikä enää oikeastaan ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Odottelen menkkoja alkavaksi tänään, koska kp 14 sain vahvimman viivan ovistestiin eli päivää aiemmin kuin edellisessä kierrossa joka oli 29pvää. Eli jos luteaalivaive pysyisi samana niin tänään ne pitäisi kai alkaa ja kierto olisi 28pvää.

Ihka oikea sukulainen eli äitini on ollut täällä vierailulla nyt kun olen ollut sairaslomalla, ja kiva kun on ollut seuraa. Aika on mennyt nopeesti ja äiti vielä pesi ikkunatkin :) Ihanaa kun on kevät tullut.

Martta kp 29
 
Kerttunen
Martalla on kivoja sukulaisia vieraina, kun ikkunatkin peseytyvät. Meillä on ikkunat täynnä sormenjälkiä, mutten vaan ole saanut aikaiseksi pesua, plääh minulle. Toivotaan hyviä tuloksia huomiseen testiin.

Nel, mä satuin saamaan gyneajan juuri oviksen jälkeen, vaikka yritin ennen ovista. Edellisenä päivänä oli munis irronnut ja sen reikä näky vielä munasarjoissa. Siihen kiertoon sain Luget ja reseptit seuraavaan kiertoon. Piikitys alkoi siis kp 3. Paras aika varmaan olisi kp 1-2, mutta sehän olisi sattumankauppaa, että saisi ajan parin päivän sisällä. Oliko sulla suunnitelmat jo selvillä?. Jos niin, niin eikös pelkkä puhelinsoitto resepteille riittäisi ja sitten piikit peliin ja eka ultra noin kp 8-9. Tai sitten vaan edellisessä kierrossa jossain vaiheessa gynelle.

Inkulle tsemppejä uuteen yritykseen.
 
Kerttunen
Ai niin, kyselit mitä hoitooni sisältyi, Nel.

Unohdin jo, että minullehan aloitettiin Thyroxiini samaan aikaan kuin Luget.

Sitten seuraavassa kierrossa aloitettiin Menopur-pitokset KP 3, 5, 7 ja ultra kp 8-9.
Jouduin pistämään vielä muutaman kerran (KP 9, 11, 13), ennen kuin munis oli tarpeeksi vahva ja kävin yhteensä kolmeen kertaan ultrassa. KP 15 annettiin Ovitrelle-irroituspiikki. Parin päivän päästä (dpo 2) aloitettiin taas Luget 14 pv. Oviksen aikaan aloitettiin myös Kortisoni-kuuri, jota jatkettiin menkkojen alkuun (tai raskausviikolle 8).

Ja sitten taas sama rumba alusta. Nyt irroituspiikki annettiin jo KP 11 ja pääsin yhdellä ultrakäynnillä.

Ja tietysti se tärkein eli ajoitetut yhdynnät. Gynellä ei mitään tarkempaa aikataulua tähän ollut, muuta kuin kahden päivän välein ovisaikaan. Useamminkin saa halutessaan harrastaa.

Mutta kahden stimulointikierroksen jälkeen vielä ei ole tärpännyt. Viimeisin tärppi tuli ekassa Luge-kierossa, jossa ei vielä ollut Menopuria käytössä.

Nyt menossa luomukierto, mutta loppukiertoon otan taas Luget ja kortisonin käyttöön. Ja tietysti kilpirauhaslääkitys menee koko ajan.

Toivotaan teille tuloksesta kiertoa!
 
Martta
Voi pettymysten pettymys. Ne pienet juilimiset oli sitten tädin enteilyä eli täällä nyt sitten virallisesti tänään kp1 ja kierto oli taas 29 päivää. No ainakin se on positiivista että kierto näyttää tasaantuneen, kun nyt 3:tta kertaa peräkkäin oli saman pituinen. Ei muuta kuin uutta yritystä ja yk7 käyntiin.

Olen vielä kahden vaiheilla että testaanko ovista enää jatkossa tai merkkialenko kalenteriin milloin on sutinoitu. Nyt kun parissa kierrossa olen testaillut ja kun tuo kierto näyttää tasaantuneen (ovis kp 15 tienoilla), niin mitä hyötyä siitä oikeastaan on...ehkä parantaisi mahdollisuuksia jos vaan rennommalla asenteella touhuttaisiin aina kun haluttaa ja katsotaan sitten mihin se johtaa!

Martta, kp 1
 
Inkku
Voi kurjuus Martta,pahoittelut tädin vierailusta.Olen vähän samoilla linjoilla sun kanssa tuosta rennosti ottamisesta,viimeksi kun raskauduin niin se oli juuri se kierto kun jätin tikuttelut väliin ja jumppailtiin rennommalla mielellä:)Oma mieleni kyllä on sellainen , että toi rennosti ottaminen on helpommin sanottu kuin tehty, mutta ainakin mies on paremmalla tuulella kun ei tarvi"väkisin" touhuta tiettyinä päivinä.Ollaan tosiaan samaa nyt aateltu, että katotaan mitä tulee.En ainakaan vähään aikaan aio ovistikkuja ostaa, kun oireista pystyn sen hyvinkin päätteleen ja tosiaan sutinoidaan oikeasti silloin kun molemmmat on sillä tuulella.Mulla on paljon myös työreissuja tässä keväällä, joten saattaa hyvinkin olla että "parhaat ajat" oon just jossain muualla enkä jaksais sit sitäkään stressata, että olis pitäny olla himassa..jne.Mutta tosiaan onhan naiselle vähän eri asia yrittää ottaa rennosti , kun tuntee niin hyvin oman kroppansa ja missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa, ei sitä niin vaan voi unohtaa....

Nel., ompa mukavaa kuulla että oot saanut hyviä neuvoja tilanteeseesi ja olet posittiivisella mielellä.Mulla ainakin myös tää kevät vaikuttaa myönteisesti mielialaan kun aurinko paistaa ja muutenkin on mukavaa ulkoilla jne.Pystyy ainakin vähäks aikaa unohtamaan murheet ja stressit:)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Inkku kp 3
 
Nel.
Voi harmi Martta! Ei kun vaan tsemppiä jatkoon.

Kerttunen: Miten se nyt oli, annetaanko alkukierron pistokset siis itse kotona, vai pitääkö sen vuoksi käydä klinikalla? Oisko siis ok, jos saisin lääkäri ajan loppukiertoon, saisin reseptit, ja sitten jos menkat taas alkais, aloittaisin piikityksen? Parempi mun on kyllä käydä asiasta juttelemassa, jos sillä ois vaikka ehdottaa mulle jotain muuta. Mutta tosiaan kaikki riippuu myös mun seuraavien viikkojen fiiliksistä - kovin stressaantuneena/murheisena ei kannata raskaaksi yrittää. Äitimme tilanne on kuitenkin saanut ihme kyllä vielä hieman toivoa, mutta pelokkaita ollaan silti.

Nel. Ei vielä plussaa ovistikussa.
 
Kerttunen
Voi harmitus sentään, Martta, että sittenkin menkat tuli. Toivotaan sulle rentoa kiertoa, itse en ole niissä onnistunut yrityksistä huolimatta. Tiedän koko ajan tasan tarkkaan, mikä kiertopäivä on menossa ja milloin pitäisi miestä vikitellä yms. Inkulle myös toivotaan, että matka lomittuvat sopivasti kierron alkuun tai loppun ja ovispäivänä ootkin sitten kotona.

Nel, mä ainakin laitoin ekankin piikin kotona. Harjoittelin pistämistä edellisellä lääkärikäynnillä eli voit mennä loppukierrosta gynelle, jolloin saat reseptit mukaan. Lääkkeet voi hakea sitten, jos uusi kierto käynnistyy. Jos asut pienellä paikkakunnalla, niin varaudu siihen, että pistoslääkkeet joudutaan tilaamaan ja siihen menee pari päivää. Itse olen kahdesti joutunut menemään lähikaupungin apteekkiin (matkaa 70 km suuntaansa), kun kierron alku on osunut viikonlopulle, eikä paikkakunnan apteekit ole pystyneet KP 3:ksi lääkkeitä toimittamaan. Ja on niin tyyriitä lääkkeitä, etten ainakaan minä viitsi niitä varastoon ostaa.

Hienolta kuulostaa, että äitisi tilanne on vähän valoisampi. Varmasti on ollut rankkaa elää monen asian ristitulessa.
 
Martta
Kiitokset taas kaikille tsempityksistä :) Olen jotenkin hyväksynyt sen että näköjään meillä tämä yritys ottaa oman aikansa. Puoli vuotta ei tietty ole vielä pitkä yritys mutta kuitenkin pitkä siihen verrattuna kun naiivisti kuvittelin että kyllä meillä varmasti heti tärppää. Niin se elämä opettaa että tiettyihin asioihin ei itse voi juuri vaikuttaa.

Kesää kohti mennään rennosti ja Inkun kanssa melkein samoilla kp:llä jännitellään tässä kierrossa. Olet Inkku varmasti oikeessa että on helpommin sanottu kuin tehty tuo rennosti ottaminen mutta kyllä mua ainakin kevät piristää kun pääsee taas mukavammin ulkoilemaan jne. Olen päättänyt alkaa panostamaan/hemmottelemaan itseeni enemmän ja eka askel oli ne uudet vaateostokset ja hajuvesi. Eli näillä eväillä uutta ajateltavaa vauvahaaveilun oheen. Nivelvaivatkin ovat helpottaneet ja mehän lähdetään miehen kanssa torstaina sitten Roomaan pienelle kaupunkilomalle, ja ajattelin ottaa kaikki ihanat uudet mukaan. Ja voihan se olla lemmenlomakin :)

Martta, kp 2 (vai pitäiskö sanoa kp mikä lie)
 
Inkku
Tulipas viikonloppuna ulkoiltua oikein urakalla, oon varmaan saanut jonkun raitisilmamyrkytyksenXD.Menkatkin on lopuillaan ja nyt ois jo vähän sutinointihaluja:)
Ihanalta kuulostaa Martta noi sun hemmotteluajatukset.Ja pitäkäähän oikein mukava ja rentouttava miniloma!Itselle ainakin loma tuli tosi tarpeeseen ja mielikin vapautui ainakin hetkellisesti kaikesta arkisesta.Oli oikeasti paras loma aikoihin:)

Inkku(jätän myös tarkoituksella kp:n laittamatta ;))
 
Nel.
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk16.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk6....(1).....kp28-34.........10.4
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk5.....(1)......kp 28-33....6.-8.5.2010(about)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.

Pakko oli korjata että tosiaan yk 16 tässä meneillään - voi kauhistus. Pääkaupunkiseudulla asustelen että eipä hätää lääkkeiden saannin kanssa. Ovis oli ehkä eilen - ainakin tuntemusten mukaan, vaikka halpistesti ei ihan täyttä viivaa antanutkaan. Tosiaan ovis on tuntunut tulevan aina paria päivää aiemmin nyt lugekierroilla. Ihan hölmöä oikeastaan niitä edes teistailla. Eihän sillä niin välillä oliko se ovis eilen vai tänään, kun tuntemukset puhuvat puolestaan. Limaisuuskin oli hyvä ihan ilman greippimehua. ;) Uusi raskausuutinen meillä töissä. pöh.

Nel. kp14
 
Martta
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk16.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk7....(1).....kp28-34.........9.5
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk5.....(1)......kp 28-33....6.-8.5.2010(about)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.

Korjasin omalle kohdalle että yk7 on käynnissä. Ja katsoin nyt suurin piirtein tuon jännäilypäivänkin vaikka rennosti on tarkoitus mennä. Täti on poistunut ja huomenna reissuun joten elämä hymyilee. Edelleen ihmettelen näitä tädin vierailuja kun niin niukkoja ovat nykyään, mutta kai se on luotettava gyneen että limakalvo kuitenkin on normaali.
 
Inkku
Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk16.. poika-07...kp 29-30...........29.4.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk7....(1).....kp28-34.........9.5
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk1.....(1)......kp 28-33....6.-8.5.2010(about)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.


Mäkin korjasin omalle kohalle tuon yk1, on helpompi ite pysyä kärryillä ja kyllähän tää yritys tavallaan alusta taas lähti.Mullakin täti tajusi poistua ajoissa ja aika kummallinen oli käynti tääläkin, no kai se kuuluu asiaan.Mulla on pe gyneaika jälkitarkastukseen, voinhan siellä vielä kysellä onko normaalia.Niukat oli tääläkin, vaikka ei mua kyllä haittaa:)
Työreissua pukkaa ens viikolle ti-pe ja taitaa olla just sitä otollisinta aikaa, no näillä mennään ja katotaan kuin käy:)Tää likka lähtee nyt ulos lenkille nautiskelemaan ihanasta kevätsäästä!

Inkku
 
Nel.
Varasin ajan lapsettomuusklinikalle jatkosuunnitteluun jo ensi maanantaiksi, kun ei muita aikoja enää tän kierron puolella ollu tarjolla. Oishan se hassua jos nyt sitten kun kaikki reseptit on kädessä, niin tuliskin tärppi. Testi kyllä täytyy tehdä ennen kuin mitään uusia rohtoja alkaa ostamaan. Tai enhän vielä tiedä mitä se mulle tässä tapauksessa suosittelee. Mikähän on onnistumisprosentti ton kaavan mukaan mitä Kerttunen on käyttänyt, ja missä tapauksissa sitä suositellaan? Lähipiiristä eräs jolla kylläkin pco sai kyllä toivotun tuloksen tuolla kaavalla aika nopeestikin.

Mä aina ajattelen että silläkin ois suuri merkitys millainen olotila on oviksen aikoihin. Nyt meinaa ainakin sain nukkua monta päivää hyvin, en ollut kipeä, ei ollut lapsi kipeä ja äidin tilanne jokseenkin hallinnassa, joten en usko että siinä mielessä ois ovis häiriintynyt, ja jaksettiin puuhastella. Mutta ilmeisesti ovikseen vaikuttaa kaikki se, mitä edellisissä kierroissa tapahtunut.

Tsemppiä! Jas eiköhän kevät pistä hormoonit hyrräämään!

Nel.
 
tähtisumua
Haa löysinpäs tännekin. Täällä odotellaan ovista viimeistään viikonlopuksi. Jännäilypäiväksi tulee siis 2.5. Sama päivä kun esikoisesta tein plussatestin!!!
Pupuiltu on nyt parin pv välein, mutta nyt täytyy tihentää.

Eli täällä ollaan ja yk 7. THE KIERTO. Teilläkin vai mitä?

tähtisumu tai -sumua... en osaa vieläkään päättää
 
Kerttunen
Kiva, että olet saanut gyneajan varattua, Nel. Mutta toivotaan, että on turha käynti ja plussa iskee jo tästä kierrosta.

Onnistumisprosenteista en osaa sanoa mitään. Itsellä ainakin 0. Mutta mulla siis iän takia on mahdollisuudet muutenkin pienet. Pari vuotta kyllä taisi mennä hukkaan noitten kilppariarvojen takia. Ja saattoivat olla ne kriittiset kaksi. Olisi pitänyt heti hakeutua lapsettomuusgynelle, kun kakkonen ei alkanut tärppäämään. Mutta toisaalta silloin oli sellainen rento olo muutenkin, ehkä sen takia kun luulin, että kyllähän se tärppää. Nyt kun viimeisiä munasolunrupusia viedään, iskee paniikki, että kaikki keinot on käytettävä.

Heipat tähtisumullekin. Olkoon tämä THE KIERTO.

Mä oon niin iloinen, kun kuumat aallot eivät vielä ole iskeneet. Mulle tulee aina siinä kp 20-21 pari kertaa kuuma-aalto, josta tiedän, että täti tulee noin viikon päästä. Nyt on ollut täysin oireeton kierto. Ei mitään lupaavia raskausoireita, muttei tosiaan pms:ääkään.

Terv. Kerttunen KP22/27-32, dpo 9
 
Inkku
Kiva kuulla tähtisumustakin, olkoon tosiaan tää kierto kaikille SE kierto:)
Mä kävin tänään gynellä siinä jälkitarkastuksessa ja kaikki oli ok ja sanoi, että eikun uutta putkeen:)Uumoilen että ovis olisi ensi viikon loppupuolella, tiedä häntä sitten millaiseksi nämä kierrot tästä menee , alle vai yli 30 pv, se jää nähtäväksi.Vaikka nyt ei väkisellään yritetäkään niin kyllä silti tärppiä toivon, vaikka näillä näkymin en edes ole himassa oviksen aikaan:/

Kerttunen, jospa PMS oireiden puuttuminen enteilisikin jotain hyvää?;)Toivotaan myös Nel, että sun ei tarvisi sinne lapsettomuuslääkärille koskaan mennäkään vaan plussa napsahtaisi ennen sitä!Meillä onkin täällä nyt paljon jännättävää tuossa toukokuun alkupuolella:)

Mä oon joutunut nyt kevään tullen juoksukärpäsen puraisemaksi, tänään kävin ostamassa samalla lekurireissulla uudet juoksuvermeet ja illalla on pakko lähteä testaileen.Jos vaikka saisi pari kiloa pudotettua, mitkä ovat salakavalasti kerääntyneet talven aikana.

Kivaa viikonloppua itse kullekin!

Inkku
 
Nel.
Siirrä ne pari kiloa sitten mulle inkku. ;) Likaa ei saa kyllä laihduttaa, se haittaa raskaaksi tulemista. Mulla siis päinvastainen ongelma, pari kiloa lisää tekisi hyvää. Silloin kun aloin esikoista odottaa painoin 3 kg enemmän kuin nyt. Mulla on vaan nyt ollu maha ylivilkas stressiin liittyen, joten vaikea sitä on lihottaa, vaikka kuinka söisi.

Tää on aina paras vaihe kierrosta, kun hitusen voi kuvitella olevansa raskaana. ;)

Mukavaa viikonloppua!

Nel.
 

Yhteistyössä