Vauvahaaveet alkuvuosi 2011

  • Viestiketjun aloittaja Nel.
  • Ensimmäinen viesti
Nel.
Mua alkoi naurattaa. ;) Näin kesällä voi mun mielestä simpat kuljettaa ihan käsilaukussakin. Ja tosiaan ei sitä näytettä sinne purkinpohjalle muistaakseni tullu kuin se 0,5 - 1,0 cm. Onnea tuloksiin!
 
Martta
Heipat kaikille. Töissä ollut kiirusta joten siksi olen huonosti kommentoinut. Muakin hauskuutti tähtisumun kuvailu simppareissusta. Eiköhän sen hyvänä säily kun on näin lämmintä :) Kuulostaa hassulta että kaipaat synnytystä. Jotenkin luulisi että se on se tuskaisin vaihe, ja itse ainakin haluaisin kaikki "mömmöt" eli kivunlievitykset mitä tarjolla on. Mut eikös toinen synnytys mee useasti helpommin ja nopeemmin joten ehkä et ennätä saada lievityksiä. Peukutuksia myös työrintamalle. Toivotaan että tärppää.

Nelille en osaa vastata irtoamiseen mutta toivotaan että nyt sitten seksilakon jälkeen vaikka joku munis heldelmöittyisikin.

Inkulle riitely-lohdutukset. Kyllä se teidän puuhailu varmasti riittää tärppiin kun ajoitus oli kunnossa. Miten ne riidat aina tuleekin jostain ihan mitättömästä. Meillä ainakin usein kumuloituu se että jompikumpi tai kumpikin on töiden jälkeen väsynyt ja mahdollisesti siihen päälle vielä nälkäinenkin, jolloin verensokeri on alhaalla, niin kummasti pinna on silloin lyhyempi.

Vielä tuosta alkioiden pakastamisesta ja siitä että asia selviää lapselle itselleen myöhemmin. Minä ainakin selittäisin sen niin että äiti ja isä halusivat sinut niin kovasti että kaikki keinot käytettiin.

Martta, kp 18/26
 
Martta
Ai niin, sitä piti kommentoimani että mitään oireita ei täällä ole. Tajusin juuri että nyt ei tissitkään ole niin kipeät kuin muutamissa aiemmissa kierroissa, jolloin heti oviksen jälkeen ovat kovin kipeytyneet. En jaksa enää uskoa että se taas olisi merkki mistään. Odotellaan kiltisti ja testataan reilun viikon päästä.
 
tähtisumua
Sitä vaan että tekis mieli ampua tuo ukko maata kiertävälle. Ilmeisesti tupakkalakko ottaa vähän koville. Ihan sama. Vituiks menee siis tääkin kierto, kun en koske kyllä pitkällä tikullakaan tollasta perseeseen ammuttua karhua.
 
Martta
Kopioin listauksen tällekin sivulle niin näkee porukan jännäpäivät. Omaani korjasin pari päivää aikaisemmaksi kun ovis tuli jo kp 12 eli menkat on odotettavissa lauantaina. Ollaan vkl pois kotoa joten mietin juuri että pitäisikö testata pe aamuna. Tosin viimeksi taisin luvata että en enää testaa ennen kun oikeesti täti on myöhässä. Ehkä kuitenkin sorrun :)

Hienoa että saitte miekkosen kanssa sovittua Tähtisumu, niin voidaan jännäillä sit parin viikon päästä, josko simppaset olisi saaneet puhtia savuttomuudesta ja plussa pärähtäisi.

Onko Inkulla tässä kierrossa mitään vahvoja tuntemuksia kuten viimeiksi?

Nel: ..............35v ...........yk20.. ............poika-07....kp 29................20.8.
Martta: .........30v............yk11...............(1)... .........kp24-34...........21.8
Tähtisumua: .33v............yk11..............(2)............ .kp28-30............29.7.
Inkku:...........30v.............yk5.............. ..(1).............kp 26-33..........26.8
Nyyti84:........26v.............yk19.............. (1)...................kp 31...........9.6

Martta, kp 22/26
 
tähtisumua
Korjaan myös omalta osaltani listaa.

Nel: ..............35v ...........yk20.. ............poika-07....kp 29................20.8.
Martta: .........30v............yk11...............(1)... .........kp24-34...........21.8
Tähtisumua: .33v............yk11..............(2)............ .kp28-30............27.8.
Inkku:...........30v.............yk5.............. ..(1).............kp 26-33..........26.8
Nyyti84:........26v.............yk19.............. (1)...................kp 31...........9.6


PS. ei me mitään alkuvuoden mahdollisia synnyttäjiä enää olla...ehkä pikemminkin ensi kesän... :(
 
Nel.
Niinpä. Aina ennen tiesin missä mennään, että minkä kuukauden lasta tässä nyt väkerretään. Mutta nyt oon taas ihan pihalla laskuissa. Ja varsinkin kun ei tässä kierrossa sitä tärppi mahdollisuutta juuri ole. Vaikka ihan hölmönä odotan jos menkkoja ei tulisikaan.

Kuulin eilen aikamoisen uutisen. Siskoni saa toisen lapsen uuden miehensä kanssa. Ensimmäinen aloittaa juuri koulun. Se on heille iloinen juttu ja olen heitä siinä tukemassa. Jotain iloista siis meidän perhepiiriin. Mutta arvatkaa vaan, saiko se lapsi alkunsa ekalla yrittämällä, niin kuin edellinenkin. Eli ei murheet ja stressit ainakaan hänellä ole vaikuttaneet...

Just yks kollegani tuli kyselemään että miten mun ensi vuosi, onko perheenlisäystä tulossa. Pakko vaan todeta, kunpa tietäis. Ei noin pitkälle voi ajatella, ja eikä tollaisia sais edes kysyä.

Nel. kp25 , ei tuntemuksia, ei tuhrua (tuhru on kyllä todennäköistä nyt ilman lugeja).
 
Martta
Joo alkuvuosi alkaa kyllä olla jo menneen talven lumia. Just tänään katsoin että jos nyt tärppi olisi käynyt niin LA olisi 30.4 eli vappu menisi sitten jossain muualla kuin Kaivopuistossa. En pistäisi sitä pahakseni.

Meillä myös kaveripiirissa pari joka sai esikoisensa reilu viikko sitten ja toinen pari jolle tulossa toinen, joka oli tärpännyt aikalailla heti yrityksen aloituksesta. Onnellinen olen tietysti heidän puolestaan ja osaan nauttia ystävienkin lapsista tässä omaa odotellessa.

Tylsiä tollasen kyselijät jos todellakin luulevat että voi tosta noin vain suunnitella että lapsi tulee sitten ens vuonna päivänä x. Ei se ryhmää oo kuitenkin pitää toivoa yllä. Sanoihan Nykäsen Mattikin että jokainen tsäänssi on mahdollisuus ja eihän tiellä koko kierron lakko ollut.
 

Yhteistyössä