Vauvahaaveet,ensimmäinen kierto ja menkkoja ei kuulu

  • Viestiketjun aloittaja Tiuku
  • Ensimmäinen viesti
Tiuku
Hei. Lopetin yasmin pillerit heinäkuussa,tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja lasta yritetään,kuukautisia ei ole heinäkuisen tyhjennysvuodon jälkeen kuulunut,ja kierto on nyt 35pv kohdilla menossa (pillereiden aikaan 29,mutta se onkin vissiin aivan eriasia kun se on hormonaallisesti tehty tyhjennysvuoto). Raskaustestejä olen tehnyt 2 ja kummatkin näytti negaa..(kp. 32 ja 34).

Elimistöni on siis luultavasti aivan sekaisin nyt kun pillerit on lopetettu ja minun pitää yrittää vain odotella menkkoja saapuvaksi? miten pitkä odottelu on normaalia/kannattavaa? Tärppiä kovasti odotamme ja suvussani on paljon endometrioosia joka huolestuttaa.. mahani on nipistellyt,ja väsymys sekä yöhikoilua on ollut mutta johtunee varmaan sitten pillereiden lopetuksesta. se huolestuttaa jos nyt joutuu odottelemaan kauankin menkkoja ja endometrioosi saa vallan. tosin ymmärrän että olen hätähousu kun ensimmäinen kuukausi vasta menossa. mutta tämä endo on saa minut myös osaltaan niin hätäiseksi.
 
hop
nosto,voisko joku vastailla... et kauanko odottelen vai onko jotain tehtävissä että saan ne menkat alkamaan!!!!! nyt on kp 39. milloin teillä alkoi luomumenkat pillereiden ja tyhjennysvuodon jälkeen??
sekä uskallanko ottaa alkoholia viikonlopun juhlisssa,kun kaikki testit näyttäny negaa. vai pitääkö käydä varmistaan verikokeesta?
 

Yhteistyössä