Vauvahaaveilua ja yritystä :D

  • Viestiketjun aloittaja Alissa_L
  • Ensimmäinen viesti
Alissa_L
Hei kaikki,

Olisiko täällä kiinnostuneita vauvan haaveilijoita ja yrittäjiä aloittamaan yritystä vertaistuen turvin? Kunhan halukkaita mukaan tulijoita löytyy, voidaan kirjoittaa kierrot, jännäpäivät ja yrityskerrat tänne viestiketjuun ja tukea toisiamme vertaistuella, niin kuin tuolla aiemmassakin ketjussa. Olin itse mukana viime vuonna, mutta elämäntilanne oli haasteellinen ja vei sen verran voimia, joten jätimme vauvahaaveet myöhemmäksi. Nyt olisi oikea aika alkaa yrittämään ja mua ainakin jännittää tosi paljon. Epäonnistumisen pelko taitaa olla se suurin haaste... Mutta tsempillä ja tulevaisuuteen uskoen eteen päin!
 
Mya
Taalla toinen esikoisesta haaveileva! Ikaa juuri taytetyt 32 vuotta. Pillerit jatin monen vuoden syonnin jalkeen viime helmikuussa. "Vauvantekoa" ollaan kokeiltu nyt 2 kiertoa ja nyt on kolmas meneillaan. Taman kierron aikan ei paljoa yritysta ole ollut, koska mies on toipumassa pienesta leikkauksesta eika peittojen heiluttelu oiken onnistu kunnolla :D
Mutta kauhea hinku olisi saada se ensimmainen nyt aluilleen!

Nyt on meneillaan kiertopv 21/30-36. Mulla siis kierto hieman epasaannolinen, vaihtelee yleensa 30 ja 36 paivan valilla. Sankypuuhia ollaan tassa kierrossa harrastettu kiertopaivina 18 ja 19.

Olen luonteeltani niin akkipikainen, etta olen jo ehtinyt alkaa panikoimaan koska kahdesta edellisesta yrityskerrasta ei ole tullut tulosta. Olisi kiva saada vertaistukea tilanteeseen!

En syo mitaan ravintolisia/vitamiineja tms. Olisikohan semmoisista apua?

Iloista paivaa ja positiivista mielta! :)

-Mya
 

Yhteistyössä