Vauvakuume ajaa meidät eroon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pattitilanteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näistä on ennenkin puhuttu täällä ja asiaan on helppo ratkaisu:).

Lopetat ehkäisyn ja sanot miehelle, että hän saa ehkäistä jos ei halua lapsia.

Molemmat voittaa.

Minusta pitää se saada se lapsi, jota niin kovin kaipaa. Minusta on törkeää, että miehesi voisi riistää sen sinulta.Hän ei voi tosissaan sinusta välittää tarpeeksi, jos mieluummin menettää sinut, ja senkin syntymättömän lapsen, jota todellisuudessa rakastaisi täysin sydämin, jos teillä vahinko kävisikin toistamiseen. Sinun onnettomuutesi on varmasti nyt suurempi, kuin olisi hänen onnettomuus uuden lapsen myötä. Sinun täytyy pohtia asiaa tältä kannalta miehesi kanssa, ja jos häntä ei yhä liikuta, niin sinulla on todella vaikeita päätöksiä edessä.

Käsittämätöntä tekstiä. Milloin miehen tehtäväksi tuli vain naisen miellyttäminen ja naisen päätöksiin mukautuminen vasten tahtoaan..?

mulla taas on mies jolla vauvakuume, itsellä jo 3, enkä halua enää

toisen vauvakuume on todella rasittavaa, eli voi olla että ajaudutte eroon joka tapauksessa jos painostat miestä lapsiasialla, itse olen todennut miehelle että sillä on 20 vuotta aikaa hankkia lapsia - jonkun toisen kanssa...

Me ollaan miehen kanssa kohta oltu yhdessä kuusi vuotta, molemmilla ennestään lapsia(mulla 2 ja miehellä1). Mä olen aina halunnut kolme omaa lasta, mies taas alusta asti teki selväksi, ettei halua enempää lapsia. Mulla meni varmaan ainakin kaksi vuotta, ennenkuin asian hyväksyin, vaikeaa se oli. Tosin turhaa. Vuosi sitten mies ihan itsekseen muutti mieltänsä, oli saanut ajatella rauhassa, ilman että mä painostan kokoajan. Nyt meille on kesällä tulossa kaksoset. Joten mun vinkki on se, että et puhu hetkeen koko asiasta, annat miehen rauhassa miettiä. Mutta et kuitenkaan voi miestä pakottaa uuteen lapseen.