vauvakuume, jälkiehkäisy ja mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Tilanne on nyt tämä,
mulla on ollu vauvakuume jo jonkun aikaa, haluisin lapset suht lyhyellä ikäerolla.
Mies sanoi että miettii asiaa, olihan raskaus aika hänellekkin ihanaa ja tykkää nyt kun esikoisemme on jo hieman isompi, 1v. Mutta pikkuvauva aika ei hänen mukaansa ollut niin ihanaa, vaikka vauva onkin ollut helppo, terve, eikä ole valvottanut.
Juttelimme asiasta viimeksi eilen illalla, mutta en saanut selvää vastausta.
Myöhemmin meno kiihtyi ja harrastimme seksiä ilman ehkäisyä.
Ajattelin ehkä että tämä oli sitten jonkinlainen vastaus mieheltäni, antaa vauvan tulla.
Sanoin kyllä, että voin hakea jälkiehkäisyn, mutta miehelle se on kuulemma ihan sama ja minä saan päättää. Tänään kuitenkin sanoi että minun pitää pilleri hakea ja ei halua toista vauvaa, ja nauroi vielä päälle :(
Minä nyt tietenkin petyin pahasti ja nyt on huno mieli ja itkettää..
Olen kerran aikaisemminkin ottanut jälkiehkäisyn ja sillon jotenkin suretti ottaa se koko pilleri, vaikka eihän se jo alkanutta raskautta keskeytäkkään. Kuitenkin nyt suurin kynnys tuntuu olevan se pilleri, en varmaankaan pettyisi niin paljon jos käyttäisimme ehkäisyä kunnes menkat alkaisi ja voisin todeta etten ole raskaana.
Vaikeaa. En tiedä miks tän tänne kirjotin, oli kai pakko vaan saada purkautua, paha mieli ja surettaa :(

Tuli vaan mieleen, että eikö aikuiset osaa puhua noita juttuja selväksi asti, ettei tarvi niitä pähkäillä ja toisen itkeä jälkeenpäin. Ja toiseksi, aina kun hässii ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi, kuvittelis kaikkien sen tietävän.

Jos ei ole reilua suhteessa edetä naisen satunnaisten mielijohteiden mukaan, niin ei se ole kyllä reilua miehenkään satunnaisten mielijohteiden kohdalla. Ei minusta ole kovin reilua, että mies pitää oikeutenaan vaatia sinua ottamaan ison hormoniannoksen, joka sotkee elimistön toimintaa vain siksi, ettei viitsinyt käyttää kumia _kun kuitenkin tiesi_ ettei muuta ehkäisyä ole. (Tosin käytännössä ei isäksi pakottaminenkaan ole hyvä ratkaisu :/ )

Yhteistyössä