Vauvakuume - mies ei halua enää lapsia !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henna

Vieras
On niin paha mieli koko tästä tilanteesta. Oon jo parisen vuotta puhunut miehelle että voitais alkaa yrittämään lasta, mutta mies on nyt parin viikon aikana tehnyt harvinaisen selväksi ettei halua enää lasta, sanoo syyksi esim:
"ei jaksa enää alottaa alusta, kun on kaksi muuta lasta saatu jo koulutielle" yms.
Onko kellään muulla samanlaista tilannetta ? Oletteko saaneet sen ratkaistua ?
Miten pystyn unohtamaan vauvakuumeeni ? Pitääkö mun vaan unohtaa kaikki vauvahaaveet ? Neuvoja ?

Mulla on ollu vähän sama tilanne... Välillä tuntui ihan sietämättömältä olla kun halusi niin kovasti vauvaa... Mies vain hoki että "vain minun kuolleen ruumiini yli" yms... Tuntui tosi pahalta... Ajan myötä olen kuitenkin saanut sivuutettua asiaa enkä ole ajatellut sitä niin paljon... Kouluun lähteminen on itsellä helpottanu ettei tule niin paljon mietittyä kun on paljon muutakin ajateltavaa... Mutta haaveissa olisi silti vielä joskus se kolmas... "Iltatähti" :)

oli tuollanen tilanne joskin ei ihan noin paha.

Tuskaa oli ja lopulta autto se ku otin jäähyn vauva asioista ja olin hiljaa...
Saatiin sitten lopulta sovittua jotain ja nyt ootellaan että pääsee yrittämään, vaikka siihen onki vielä aikaa :/

No, mulla ei enää kiinnosta puhua tästä miehen kanssa, koska se on tehnyt mielipiteensä selväksi, tulee vain aina niin paha mieli jos asiasta puhutaan.
Mies on kyllä todella lapsirakas ja tuttavienkin vauvoja aina mielellään hoitaa muttei vaan halua enää meille lisää lapsia. Tää on tosi raskasta, kunpa sais jostain jotain muuta ajateltavaa...

Aloita uusi harrastus, liity yhdistystoimintaan, aloita opiskelu, etene uralla tai vaihda työpaikkaa. Puoli vuotta tai vuosi menee ettet ehdi ajattelemaan vauvoja ja olet tyytyväinen nykytilanteeseen.

Yhteistyössä