vauvakuume,perustelkaa mulle kuunnellakko sydäntä vai järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gloria

Vieras
Kova vauvakuume vaivaa välillä.se aaltoilee,välillä on pieni kuume välillä isompi.ei se mene pois,vaikka salaa välillä toivon niin.Olen siis krooninen vauvakuumeilija:)

Järkisyyt ovat vielä estäneet hankkiutumasta uudestaan raskaaksi,minulla nimittäin on jo lapsia,monta.
-asunnon koko
-riittääkö aika kaikille lapsille tarpeeksi
-taloudellinen tilanne on suurin huoleni
-parisuhde on kriisissä...:(
-oma jaksaminen

ja sydän sanoo muuta:)
voi jos vielä kerran maailman ihanin ihme,kyllä kaikki järjestyy,rakkaus on elämä,elämä on rakkaus.

Mitä sanotte,mitä mieltä olette?
Sydän sanoo myös että pian ,mutta järki sanoo että täytyis ainakin odottaa ellei lopettaa haaveilu..

ja tiedän,en haaveile vain vauvasta vaan tiedän että pian hänestä kasvaa taapero ja isompi lapsi:)

Jos joku vastailee olen kiitollinen:)

mä koittaisin pitäytyä tuossa järjenäänessä... jos suhde on kriisissä, mietityttää oma jaksaminen, taloudellinen tilanne, se on aika hyvä pitää mielessä että kustannukset kasvaa vaikka tulot eivät..
mä tiedän että vauvat on ihania, mutta kyllä mä odottaisin..

mulla on kaksi ihanaa pikkuista, ja vähän haikea olo kun koko ajan koitan muistaa, että tämä nuorempi on mun viimeinen vauva, mutta järki pitää pitää mukana, ja pitäisi tietää omat voimat ja mahdollisuudet. Mun viimeisin raskausaika oli niin rankka että yiedän etten jaksa enkä halua enään koskaan olla raskaana, joten nautin näistä kahdesta lapsesta jotka olen saanut ja pystynyt tekemään, ja jätän haaveilut. Vaikka ymmärrän sua, kuka vaan vastasyntyneen äiti tietää sen mielettömän onnen ja ihmetyksen tunteen kun se pieni , odotettu, oma lapsi on sylissä. Arjessa kuitenkin tulee vastaan ne parisuhteen ongelmat, raha-asiat, oma jaksaminen yms. ja neuvoisin miettimään tarkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä koittaisin pitäytyä tuossa järjenäänessä... jos suhde on kriisissä, mietityttää oma jaksaminen, taloudellinen tilanne, se on aika hyvä pitää mielessä että kustannukset kasvaa vaikka tulot eivät..
mä tiedän että vauvat on ihania, mutta kyllä mä odottaisin..

Peesi tähän. Odottele että asiat selkiytyy, jos selkiytyy.

No voiherramunjee jos parisuhde on kriisissä niin sä vaan pokkana mietit pitäskö tehdä vauva?! Oikeesti!! Taitaa olla eka äipällä kasvun paikka. Järkiosastolla.

Yhteistyössä