Lopetin e-pillereiden syömisen 12.4. ja tyhjennysvuoto alkoi normaalisti 16.4.. Nyt kuitenkaan sen jälkeen kuukautisia ei ole tullut, kp 54 siis menossa. Enkä raskaanakaan siis ole, parikin testiä on tullut jo tehtyä.
Löytyykö muita kohtalontovereita tai onko muilla vastaavia kokemuksia?
Esikoista toivottais niin kovasti miehen kanssa. Eihän tässä tietysti kovin kauan olla vielä edes yritetty mutta kun on niin turhauttavaa kun ei mitään tietoa siitä millon ovis on. :|
Tietysti nyt vielä juhannuskin tulossa ja mökille kaveriporukalla lähdössä.. Uskaltaakohan sitä oikeen juodakkaan kovin??
Kierto voi ola sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen vaikka vuodenkin. Itsellä 7kk pillereiden lopetuksesta ja kierrot on mitä sattuu. Terolutteja (keltarauhashormonia) olen kolme kuukautta syönyt, jotta kierto tasaantuu. Taas kun pidin niistä taukoa, alkoivat kierrot heitteleen. Rauhassa vaan odottelet nyt, että elimistö toipuu. Kannattaa elää ihan normaalia elämää ja juoda juhannuksena jos se on ollut tapana. Ei tätä yritystä jaksa kovin pitkään jos elää koko ajan kuin ois raskaana. Jos ei juhannukseen mennessä ole kuukautiset alkanut niin voithan tehdä vielä varalta testin. En kuitenkaan usko, että oisit raskaana jos testit näyttää negaa ja kierto venyy. Se on ihan normaalia pillereiden lopetuksen jälkeen. Tsemppiä!
mamiia minulla meni 3 vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen, että kierrot tasottuivat edes jotenkin. Ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen oli 100 päivää.
Minulla kierto-ongelmat aiheutti pco, joka on nyt vähän helpottanut painonpudotuksen myötä.
Pitkästä kierrostakin saattaa ihmiset raskautua, mutta jos minä olisin sinä, eikä raskaustesti näyttäisi plussaa, niin juhlisin ihan rauhassa juhannuksen.
Ja muutenkin, niin kauan kun testissä ei plussaa näy, voit elää ihan normaalia elämää juhlineen päivineen Sillä odotusaika saattaa olla pitkäkin (minulla se on 5 vuotta ilman yhtäkään plussaa).
Toivottavasti se plussa sieltä kuitenkin pian tulee!