Vauvakuume taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fantti

Uusi jäsen
24.06.2005
16
0
1
Ikää on tällä äidillä 35 v ja kolme lasta! 10v 7v ja 2v ja neljättä lasta kuumeilen!! Onko muita näin "vanhaa" ja kolmen tai useamman lapsen äitiä joka kuumeilee?! Pitäiskö tulla järkiinsä? Ja onko niin hyvä onni et tulee neljäs terve lapsi, kun tota ikääkin on?

täällä 32v neljän lapsen äiti jolla vauvakuume =)
Pienin1v ja vanhin 10v.
Ainahan sitä miettii kun on jo useampi lapsi,että saako vielä terveen lapsen jos edes ylipäänsä saa vielä lapsen.
Meidän pienimmäisellä oli jaloissa vikaa mikä onneksi saadaan ajan myötä korjattua,mutta joudutaan käymään sairaalareissuja jne.
Olemme kuitenkin päättäneet,että vauva saa tulla jos on tullakseen
=)
Ja eihän me mitään vanhoja olla ;)

Olen 36 v ja neljäs lapseni on kohta 3 kk. Anna vain neljännenkin lapsen tulla, jos kerta siltä tuntuu! Totta on, että tässä iässä jo jännitti, että vieläkö saa terveen lapsen, mutta eihän se ole koskaan varmaa... Näin "vanhana" vauvan kanssa on ihanan rauhallista olla. Nuorempana tuli turhaa touhotettua. Neljän lapsen kanssa tuntee olevansa suurperhe: enää ei mahduta tavalliseen autoon ja kyläilyreissuilla ei joka paikkaan mahdu yöksi =) Lähes murkkuikäisetkin ovat olleet vauvasta ihan sekaisin - saavat hekin reilusti osoittaa hellyyttä jollekin, kun äitin kainaloon ei kehtaa enää tulla.

kiitos kaikille vastanneille! Sais vielä miehen suostumaan! Se ku järkeilee et pitää ostaa tilaauto ja isompi talo jne. Mun mielestä jos on paljon lapsia ei jokaiselle lapselle tarvi olla omaa huonetta ja ku oon jutellu vanhempien lapsien kanssa he haluavat nukkua samassa huoneessa toistensa kanssa. Mun mielestä sisarukset ja monta lasta on rikkaus ei rasite! -Fantti-

On upeaa, että ihmiset haluavat enemmän lapsia kuin yksi tai kaksi. Lasten kanssa elämä on aivan mahtavaa. Tietenkin joskus on raskasta, mutta onni tuntuu niin aidolta lasten kanssa. Meillä kolme lasta; 4, 3 ja 7kk. Minäkin haaveilen vielä yhdestä, ikää 30v. Ihmiset kyselevät, koska lähden töihin, mutta ei oo kyllä yhtään kiire. Töitä saa tehdä vuosia, lapset on pieniä vain hetken. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!

Yhteistyössä