Vauvakuume tuhoaa suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyrris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hyrris

Uusi jäsen
01.12.2010
1
0
1
Löytyisköhän juttuseuraa vastaavassa elämäntilanteessa olevista?

Mulla siis sellainen tilanne, että vauvakuume ja halu naimisiin menolle on tuhoamassa suhteeni :(. Kihloissa ollaan oltu jo monta vuotta. Itse siis haluasin kovasti jo naimisiin puolisoni kanssa, mutta puolison mielestä pitäisi odottaa vielä muutama vuosi. Samoin lastenteon suhteen hän haluaa odottaa, että ollaan oltu muutama vuosi naimisissa. Vauvakuume minulla on ollut seurustelun alusta asti. En jaksa enää. Päivät menee itkiessä, koska mielipiteemme eivät kohtaa asian suhteen. Tutut ja ennen ihanilta tuntuneet asiat ovat alkaneet tympäistä, enkä halua lähteä kotoa. Lähes jokainen sosiaalinen tilanne (kaupassa käyminen, sukulaisten ja ystävien tapaaminen) ärsyttää. Haluaisin vain olla oma iloinen itseni enkä murehtia alituiseen näitä asioita :ashamed:.

-Hyrris

Minulla ja exälläni suurin syy oli minun puolelta juuri tuo. Toki oli muitakin asioita. Mies lupaili vähän väliä että silloin ja silloin, kun se ja se etappi on saavutettu (omakotitalo, koira, auto, matka, vakituinen työ) kaikki noista toteutui mutta lapselle ei ollutkaan tilaa miehen mielestä. Pettymys oli suurta kun odotti että kohta voi aloittaa yrityksen, mutta sitä ei vaan koskaan tullut, paitsi siinä vaiheessa kun olin jättänyt miehen, hän olisikin halunnut. Sanoin vain että nyt on myöhäistä. Nykyisin elän avoliitossa uuden miehen kanssa, ja tiedän ettei hänkään ole isäksi valmis muutamaan vuoteen. Kuitenkin hänen kanssaan olen huomannut että edellisessä suhteessa oli paljon muutakin vikaa kuin vain vauvakuume. Nyt tiedän millainen parisuhteen tulisi olla. Ja en voisi kuvitella parempaa isää lapselle kuin nykyinen varmasti olisi. Kannattaa siis miettiä onko teillä muutenkaan elämän ja tulevaisuuden suhteen kovinkaan yhtenevät suunnitelmat? Me olimme entisen miehen kanssa loppupeleissä älyttömän erilaisia, huumorintajusta lähtien. Nykyisen kanssa meillä on paljon yhteistä, toki myös monessa asiassa ollaan erilaisia.