Hae Anna.fi-sivustolta

Vauvakuume väärän aikaan

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Vauvakuume, 16.07.2019.

1. Vauvakuume Vierailija

Hei, olen nuori vasta 18.v olen kärsinyt kovasta vauvakuumeesta jo ennen 17 vuotias syntymäpäivääni. Olen ollut parisuhteessa ja ollut ilman ehkäisyä yli vuoden, ilman raskautumista. Mieheni myös haluaa lapsen ja olemme yrittäneet. Mutta lapsettomuushoidot maksavat pahimmassa tapauksessa tuhansia euroja, ja meillä ei kumminkaan periaatteessa rahat riittäisi lapsen hoitoon. Eli menisi tiukoille ja apua tarvittaisiin tavaroiden hankkimiseen jne.
    Onko muita jotka ei tule raskaaksi vaikka yritystä on ja aika ei ole oikein sopiva vauvan hankkimiselle, mutta ei osaa ajatella elämää ilman lasta pidemmälle?

2. vierailija Vierailija

Kasva aikuiseksi, ehkä se kroppa sitten on valmis hedelmöitymään.

3. hyvä tulevaisuus Vierailija

Suosittelen ennemmin keskittymään opintoihin, ammatin hankkimiseen ja elämän perustan luomiseen kuin lapsen hankkimiseen , oli vauvakuume miten kova tahansa. Niitä lapsia ehtii hankkia myöhemminkin.
    Lapsettomuushoitoja tehdään vain avioliitossa oleville ja vuosia lapsettomuudesta kärsineille pareille.

4. Aloittaj Vierailija

Hoitoja tehdään myös avoparille, koska olen ollut yhteydessä felitaksen kanssa ja minä ja avomieheni olisimme päässeet hoitoihin. Ja lisään että mieheni on minua 15 v vanhempi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri