vauvakuume vst järki. en käsitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilda"

Vieras
hirvee vauva kuume, vauvat vaan pyörii mielessä.

esimerkkejä:järki sanoo että vauvat valvottaa hirveesti sit on ihan poikki.
kahen vuoden päästä nykyisiä lapsia ei tarttis enään vahtia(ihana ajatus), paitsi jos saan vauvan niin se ois vasta ehkä n.1v... jota joutuu viel valvoo monta vuotta. parin vuoden päästä ei tarttis enään pukee ketään, ei pestä kakkapyllyjä. sais ihan rauhassa syödä ruokansa ja aamukahvinsa.

Mutta se vauva ai kun se ois niin ihana.

Murr.... millä siitä vauvakuumeesta pääsee? :) muutaku vauvan tekemällä?

• Tykkää
Reactions: astrolabe
En mäkään tiedä, meillä kaksi lasta, vanhempi täytti juuri 3, ja oon koko aika ollut sitä mieltä ettei lisää lapsia tai ei ainakaan vielä hetkeen ( pitkään hetkeen). Mä en jaksais olla raskaana, en jaksais tähän lisää pieniä, mutta silti mä salaa haaveilen vauvasta...
Ei kai se lopu koskaan?

Voi kuule, mä mietin täällä ihan samoja juttuja. Meinasin tehdä jo aloituksenki aiheesta mut en jaksa kun sivuavat niin hyvin toisiaan. Meilläki pienin täällä jo päälle 1-v. Ja jo odotusaikana olin olevinani NIIIIIIIIIIIIN varma että kun tämä syntyy niin meidän perhe on kasassa. Vaan kuinkas kävikään.. :ashamed:
Mä lähinnä mietiskelen kun mun pitäs koulua jatkaa syksyllä ja jos saisin opinnot kunnialla loppuun niin oisin valmis öbaut 2014 keväällä viimeistään. Sillon ois sit varaa ostaa isompi auto ja isompi asunto.. Kun tähän kolmioon ei kuuden ihmisen kamat enää mahdu vaikka ihmiset mahtuskin. Ja tavalliseen farkkuun ei mahduttas sitte jos vielä yksi vauva tulisi taloon..
Oisko se ihan järjetöntä yrittää sillon vielä vauvaa, isommat olis 8v, 5v ja 3v. Itekin olisin jo 34.. |O Vanha luuska.. Kun tuossa vaiheessa varmaan olis jo aika helppoa isompien kanssa eikä tarttis vaipattaa ja sais varmaan aika kivasti jo nukkuakin jajajaja.. Mutta kun se raskausaika ja se raskausmasu ja ne vauvan potkut ja se synnytys ja se vastasyntyneen tuoksu... *niiiiiiiiiisk* :heart:

Voi kuule, mä mietin täällä ihan samoja juttuja. Meinasin tehdä jo aloituksenki aiheesta mut en jaksa kun sivuavat niin hyvin toisiaan. Meilläki pienin täällä jo päälle 1-v. Ja jo odotusaikana olin olevinani NIIIIIIIIIIIIN varma että kun tämä syntyy niin meidän perhe on kasassa. Vaan kuinkas kävikään.. :ashamed:
Mä lähinnä mietiskelen kun mun pitäs koulua jatkaa syksyllä ja jos saisin opinnot kunnialla loppuun niin oisin valmis öbaut 2014 keväällä viimeistään. Sillon ois sit varaa ostaa isompi auto ja isompi asunto.. Kun tähän kolmioon ei kuuden ihmisen kamat enää mahdu vaikka ihmiset mahtuskin. Ja tavalliseen farkkuun ei mahduttas sitte jos vielä yksi vauva tulisi taloon..
Oisko se ihan järjetöntä yrittää sillon vielä vauvaa, isommat olis 8v, 5v ja 3v. Itekin olisin jo 34.. |O Vanha luuska.. Kun tuossa vaiheessa varmaan olis jo aika helppoa isompien kanssa eikä tarttis vaipattaa ja sais varmaan aika kivasti jo nukkuakin jajajaja.. Mutta kun se raskausaika ja se raskausmasu ja ne vauvan potkut ja se synnytys ja se vastasyntyneen tuoksu... *niiiiiiiiiisk* :heart:

No meitä on jo seitsemän hengen talous, tuntuisiko se nyt enää missään, jos olisi pari lisää? Aivoni ovat minut hyljänneet. :$

• Tykkää
Reactions: Vesipeto Surku
Meillä nyt 1,5v. ja 6 viikon ikäinen. Tämä vauva on niiiiin ihana! kaikille olen sanonut että meidän lapset on nyt tässä, ja että halusin pienen ikäeron että tulee yövalvomiset kerralla yms. mutta oikeasti suunnittelen jo iltatähteä! :D

ehkä tuossa 10 vuoden päästä. ikää silloin 37v

kun se vauvakuume kerran tulee niin se ei lähde pois!

Voi aivot, miksi minut hylkäsit.. :stick: Mä oon täällä yrittänyt ajatella kaikkia niitä raskausajan huolia, sitä kammottavaa pelkoa jos vauva piti hiljaiseloa pitempään (mulla yksi kohtukuolema taustalla).. niitä järjettömiä iskiaskipuja ja ennenaikasia supistuksia..

Että parin vuoden päästä jos vielä ollaan siipan kanssa kimpassa eikä olla toistemme naamoihin ja puisevaan huumoriin kyllästytty niin vois olla mahdollista saada muksutki joskus yön yli hoitoon ja sais olla ihan kahdestaan.

Yritän parhaani mukaan järkeillä että ei enää vauvoja. Mutku :heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ihan sama ongelma!! Kaksi lasta sain, koska ne niin hartaasti halusin. Sitten tuli stoppi, et ei enää koskaan ever never mitään lapsia! Ja nyt taas (ja osittain kiitos tämän palstan) olen alkanut kaipaamaan niitä raskaus-vauva juttuja.. Mies ei halua enempää lapsia, ja toisaalta minäkin kyllä osottaisin väh. 10v ennen kolmatta. Vasta kun pääsin töihin ja tuloihinkin käsiks.. Isompi asunto pitäis hommata.. Miten farkkuun mahtuu 5 henkinen perhe?

[QUOTE="lapsilaalaa";26714315]Ihan sama ongelma!! Kaksi lasta sain, koska ne niin hartaasti halusin. Sitten tuli stoppi, et ei enää koskaan ever never mitään lapsia! Ja nyt taas (ja osittain kiitos tämän palstan) olen alkanut kaipaamaan niitä raskaus-vauva juttuja.. Mies ei halua enempää lapsia, ja toisaalta minäkin kyllä osottaisin väh. 10v ennen kolmatta. Vasta kun pääsin töihin ja tuloihinkin käsiks.. Isompi asunto pitäis hommata.. Miten farkkuun mahtuu 5 henkinen perhe?[/QUOTE]

No meillä on Mazda6, ihan perusfarkku ja taakse mahtuu turvavyöistuin, koroke ja sitten kaukalo ihan hyvin. Tai hyvin ja hyvin, onhan noi ku sillit purkissa siellä mutta siis ei ole vaikeaa laittaa niitä. Kohta täytyy vaihtaa kyllä kaukalo turvaistuimeen mutta sekin on testattu ja mahtuu kyllä. Ja aikuset sitte etupenkille. :)

Vitsailin kyllä miehelle että jos laitettas osa lapsista takapakkariin matkaamaan niin ei tarttis sitä autoakaan sitte vaihtaa.. :saint:

Mä voisin kuvitella että tosi pahan vauvakuumeen kourissa ostasin sen 60 kipaletta raskaustestejä, varmaan heti touhuilujen jälkeen alkas armoton testaaminen että joko näkyy haamunhaamunroskishaamun haamua :laugh: Testais aamupissasta ja päiväpissasta ja iltapissasta ja keskipäiväpissasta..... :D Se on niin jännää aikaa.

Tämä meidän viimeisin oli vähän niinku ylläri ja aloin jo ennen menkkojen alkua ihmettelemään että jopa on outoa kun etoo ja päätä särkee jatkuvasti ja hajuaisti on ku vainukoiralla. Testailin mieheltä salaa sillon viikon päivät ja olin ihan tärinöissäni kun roskishaamu pikkuhiljaa vahvistui.. :heart:

Voi sentään. Olis se niiiiin ihanaa kun vois vaan antaa tunteelle vallan ja unohtaa järjen.

Yhteistyössä